|
|
| SNE... |
|
|
Ihhh... Jeg elsker bare sne Og det vælter ned udenfor. Det har kun sneet en halv times tid og der ligger allerede et fint lag. SKØNT. Eneste ulempe er at jeg skal køre hjem om 3 timer og vejene er sikkert ikke ryddet . Håber sneen bliver liggende så jeg kan spænde slæden bag ponyen, og lege at det er jul  Anne
Med skønne Cocopelli Pitai af Vængely
Søger shetlænder max 105 cm, køb eller udlån. Se annonce på Markedspladsen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen sne på... |
|
|
Ingen sne her på sydvestfyn... Hvis det skal sne - så må det nu gerne vente ca 3 timer, thi så er jeg kommet hjem, har kørt datteren på arbejde og skal så ellers blot sove...
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder Trakehner = Tragedie; Taipan DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Karoline er en shetlænder, og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jubiiiiiiiii. sneeeeee |
| Forfatter:  |
inger christensen |
| Dato:  |
01-02-2009 07:17 |
|
det er bare dejligt.. Håber der kommer endnu mere.
Går dine heste og ponyer med svømmefødder på folden. Er din ejendom ved at drukne i mudder, så ring og hør om vi måske kan hjælpe dig vognmand/entrepenør Per Christensen 20285450
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kun lidt |
|
|
Hvidt ligger her omkring, men ja, der må gerne komme meget mere.
Annette
Hubertus sadel og trenser, bl.a. Stubben, sælges. Billeder på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sne sne |
|
|
Kom Nanna lige forbi og sagde
R.I.P Sejr 040107 Brian 191007 Emira 080708
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lidt.... |
|
|
I viby sj er der også kommet lidt sne , og der kommer stadig lidt ned ...
Bella 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
ÆVÆVÆVÆVÆVÆV jeg vil også have SNE... hvrfor får nordjylland bare ikke noget? Jeg må snar have sendt en meget sur mail til DMI 
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
SUPER 2'er pony udlånes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I Ringsted |
|
|
ligger der også et pænt lag og det sner stadig en del.. Snerydderne har også været ude og salte og bilerne kører forsigtigt rundt..
* Pernille Larsen *
Og den lille grå
When you here me humming, you know im comming.. - The brombassman
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I Sønderjylland |
|
|
Drysser det også lidt, dog måtte det gerne have ventet til, jeg havde motioneret hestene, da det foregår udenfor  Nanna: Mine bedsteforældre kører herfra om en lille time, og de skal til Thorning 20 km syd for Viborg, så det kan være, at de vil tage noget med derop af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er |
Illum |
01-02-2009 09:25 |
|
Faldet ca. 10 cm siden tidlig morgen. Det pynter på de 30 vi har og ligge i forvejen.
Illum
Je suis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps endnu mere sne. |
inger christensen |
01-02-2009 09:48 |
|
gemalen er lige kommet hjem, efter sin tur i ringsted kommune med lastbil og saltmaskinen. Vejen er igen ved at være hvid og uden for vælter sneen ned i store flager, så fortsætter det på den måde, skal ha da vist ud igen til aften..
Går dine heste og ponyer med svømmefødder på folden. Er din ejendom ved at drukne i mudder, så ring og hør om vi måske kan hjælpe dig vognmand/entrepenør Per Christensen 20285450
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snyyyyd |
|
|
Kan I så lige sende sneen mod det jyske, nærmere betegnet Djursland. Her virvler der nogle enkelte snefnug rundt i luften, de kan ikke beslutte sig for, om de skal lande på jorden eller ej. Jeg bedt dem om at lægge sig og invitere deres kammerater med, det har ikke hjulpet ret meget endnu desværre  Elsker sne så giv mig en god, hyggelig snestorm tak, så jeg bagefter kan komme ud og ride i sneen med min haflinger, som elsker at lege sneplov  Illum: må man spørge, hvor i verden du er, siden du har så meget sne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Ja her er heldigvis ingen sne, men derimod solskin 
Hilsen Annecathrine
Opel Vectra 1.6 årgang 94 sælges Skriv for info og billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her..... |
|
|
...I Karise,drysser det stille og roligt ned med sne... 
Marlene H
Ejer af Fuldblodsaraberen Babberups Don Diablo. Og Traverne Junker S og Kejser N M Trav vallak sælges evt.udlån Se præs.for yderligere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er |
Annette Kray |
01-02-2009 10:06 |
|
også kommet lidt i Roskilde og omegen, men for min skyld må det gerne blive helt væk. Jeg er absoulut ikke vild med sne. JO juleaften og hvis ikke det kan finde ud af at komme der, må det helt blive væk. JEG VIL HA'SOMMER!!!!! Annette
Ja, sådan er vi heldigvis så forskellige.....
Så læs da for hulen korrektur inden du trykker send!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Silas.. |
|
|
Kunne de mon smutte nord for Viborg med en potion de kære besser 
Kom Nanna lige forbi og sagde
R.I.P Sejr 040107 Brian 191007 Emira 080708
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu kommer det |
|
|
Her har det så sneet en del siden tidligere i morges.Og det blæser,en kraftig østenvind- koldt men skønt.
Annette
Hubertus sadel og trenser, bl.a. Stubben, sælges. Billeder på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffffff |
|
|
Jeg elsker sne hvis man kan sidde og hygge indenfor hele dagen. Men jeg HADER sne når man skal udenfor. Og det skal jeg for dyret skal både passes og ride. Ja to dyr endda. Mit eget dyr skal springes idag og senere i aften skal jeg springe en anden hest. Så nej det alt for koldt, gå væk sne  Kom med SOL SOL SOL SOL
Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg hader det jeg hader det |
|
|
jeg hader det:( Jeg vil have sol og sommer NU. Jeg gider ikke at det skal være glat når man skal ud at køre langt. Skal køre til hvidovre i dag og hjem igen senere...en tur på ca. 220 km i alt:( Og HADER at køre i sne... Øv noget møg:( og hernede sneer det pænt meget:( Tina
Nu ny hjemmeside: http://www.femalephoto.webs.com
Mercedes vito ´02 sælges. trækker 2000 kg, se profil Led mig ikke i fristelse, jeg kan sagtens selv finde vej:o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Her er der også... |
|
|
... faldet lidt. ikke overdrevet meget, men nok til at jeg lige skal have et billede af det. En af mine optimistiske kollegaer hævdede nemlig i sidste uge at der ikke faldt mere sne i denne vinter, og hvis der gjorde ville han give kage... Så vi vil have kage!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her uden |
|
|
for Slagelse har vi fået lidt, men ikke noget særligt. Ikke nok til sneboldskamp 
Team Rønnebjerggård......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sne sne sne |
Sofie ♥Med Terkel♥ |
01-02-2009 13:21 |
|
det har sneet i mega lang tid her ved vestsjæland meeeen der ligger kun en bundskraber! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjgkfjgkjfgkjf |
|
|
Her ved Holstebro er der ingen sne, men solen har været fremme hele dagen....
Vores Charmetrolde Fjordbassen Bastian, Friesertøsen Thundra & Shetlandsponyerne Thilde & Clyed
Hestene er vores partner
Portræt af heste tegnes - tjek præs eller hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/horsespirit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sne sne!!! |
|
|
Ja, sneen er sandelig også kommet til Sicilien!  Vågnede op i morges, lavede min kaffe og tog et kig ud af mit køkkenvindue, med udsigt over havet, og italiens bjerge på den anden side!  De var helt snedækkede i toppen, og solen, fik dem til at skinne helt lyserødt, woooow det var et fantastisk syn... Sender billeder senere! 
(og hvor er det bare dejligt at kunne ride rundt i solen i en tynd skjorte og sammen tid, kunne beundre de sneklædte bjergtoppe! )
Med venlig hilsen Liv, Hunden, den bedrageriske kat, & alle hestene. A broken heart is as much a part of first love as moonlight and roses.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu er der |
|
|
faldet nok til både snemænd og snekampe, i ringsted..
* Pernille Larsen *
Og den lille grå
When you here me humming, you know im comming.. - The brombassman
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sne sne |
|
|
det er lige begyndt at sne her, det ser ikke ud til at det bliver liggende, men håber da på det  elsker sne, synes det er mega hyggeligt. det er så i Manchester området i England, det sner nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|