Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Lykken er...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2009 20:27

... at galopere på hesten uden sadel på en markvej mens man kan mærke hesteryggen og musklerne bevæge sig under én, og pelsen varme ens ben.

Efter veloverstået stævne igår på Søster tog vi på tur uden sadel på en markvej hvor man sjældent møder andet end rådyr, fasaner, harer og høge/musvåger.

Fire rådyr kom idag springende i flok over en mark.

Kender du det at man lige får sådan et par sekunders ren lykkerus i en ellers helt normal hverdagssituation? Det havde jeg idag da jeg satte Søster i galop - og imens sang jeg højt "Tarzan Mamma Mia" - teksten passer lige til sådan en galop: "Vi ku' flyv' som pegasuser under, fremmede stjernetegn, drikke mælkebøttesjusser i tavernerne på Mælkevejn'".

Hilsen GeLabs2203 og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bliver så glad..
Forfatter: 
Dato:  31-01-2009 20:33

når jeg kommer i stalden og begge heste hilser mig velkommen.. Især Vildhesten, da han aldrig rigtig har praktiseret det før, og nu gør han det pludselig flere gange dagligt

Krone og Bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes omkring Århus og Brande, se præsentation for nærmere information..

0
0
Svar på denne tråd

Åhh ja..
Forfatter: 
Dato:  31-01-2009 21:55

.. på min kære gamle højt elskede Sorte som jeg altid red uden sadel... når vi red ud over engene, gennem skoven og hjem langs vandet... galop i vandkanten, slippe tøjlen, lukke øjnene og læne mig tilbage....

Tja....behøver jeg sige mere?

-Hestehold er ikke en "hobby"

Det er en livsstil.

Part søges til 8-årig Shagya Araber.

Se profil...

0
0
Svar på denne tråd

jep...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2009 23:43

eeeelsker den følelse, eller hoppe uden sadel? skøøønt... specielt pga. det særlige sampil man får med hesten, på en helt anden måde end med sadel..

^*~ Nadja & Max ~*^
.:* Nu med den skønne Max Nobel *:.

.:* slap a og gi dig tid, stress er en ond ting *:.

- underviser i spring og dressur søges, til ambitiøs rytter ! skriv PB ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider