Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fyld til dessertvandbakkelser??
Forfatter: 
Dato:  28-01-2009 15:31

Min kæreste og jeg skal holde fødselsdag for familien på søndag og vi har besluttet at servere vandbakkelser (dem vil min mor nemlig gerne bage for os :D) men vi skal så selv sørge for fyldet..

Nogen der har nogle super lækre ideer? Gerne noget frisk med bær?

Har selv tænkt på hindbær og hakket god mørk chokolade i flødeskum, synes bare det virker lidt kedeligt..

Nu med trakehner

dressurstjerne :)

0
0
Svar på denne tråd

cremer
Forfatter: 
Dato:  28-01-2009 15:34

Hvad med Sarah Bernhard creme. Varm piskefløde op, tilsæt hakket mørk chokolade og rør til det er smeltet, stil i køleskab til dagen efter og pisk til flødeskum.

Du kan jo bruge forskellig frisk frugt til, kiwi, ananas osv, hvis du vil have noget syrligt.

:Pia

Sommergræs tilbydes juni-juli-august - ren "herreklub". Sydvestsjælland. Opsyn hele dagen, div. pasning kan arrangeres.

0
0
Svar på denne tråd

Kaloriebomber
Forfatter: 
Dato:  28-01-2009 15:55

Kaldte vi dem med dette fyld:

Creme

Flødeskum

Marmelade eller friske bær, cremen er jo sød nok

og så glasur på toppen

¨mmmmm sender du ikke lige en pr pb?

0
0
Svar på denne tråd

Mmmmmm
Forfatter: 
Dato:  28-01-2009 16:00

pjemm: Det lyder som en rigtig lækker flødeskum, men vi serverer også en chokoladekage, så det bliver måske for meget chokolade..?

Jane Ø: Den bliver nok lidt svær at sende ;)

Tak for jeres ideer :)

Nu med trakehner

0
0
Svar på denne tråd

lagkagefyld
Forfatter: 
Dato:  28-01-2009 16:09

Måske man kunne bruge ideer fra lagkage, fx. en creme af halv flødeskum og kagecreme iblandet rabarberkompot og knuste makroner. (forkert årstid I know, men jeg har rabarber i fryseren så jeg nyder godt af dem hele året)

Sommergræs tilbydes juni-juli-august - ren "herreklub". Sydvestsjælland. Opsyn hele dagen, div. pasning kan arrangeres.

0
0
Svar på denne tråd

æblemos
Forfatter: 
Dato:  28-01-2009 16:10

Jeg har også en gang fået en fastelavnsbolle med æblemos og flødeskum, det var også ret ok.

0
0
Svar på denne tråd

selvsving
Forfatter: 
Dato:  28-01-2009 16:12

Man skulle tro jeg havde kageabstinenser... Flødeskum skal være med vanillesukker ville jeg bare lige tilføje.

0
0
Svar på denne tråd

Vandbakkelser
Forfatter: 
Dato:  28-01-2009 19:55

pjemm: Årh ja flødeskum med vaniliesukker, uhm.. Vigtig pointe :)

Nu med trakehner

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider