|
|
| Nogle der ser håndbold? |
|
|
Uha...ja jeg gør jo så ikke..lige nu. Men har planer om at gå ned i stuen igen, når mine nerver er til det. Duer bare slet slet ikke til bare at sidde og se på, hvis de nu kvajer sig. Hvordan tror I drengene klarer sig...går de videre...og hvad står der lige nu? 
Connie vs Zeppelin Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Darren!! |
| Forfatter:  |
GeLabs2203 |
| Dato:  |
25-01-2009 21:17 |
|
Jeg gjorde, indtil Danmark kom bagud. Jeg har heller ikke nerver til at se kampen, selvom de jo hverken vinder eller taber af, at jeg har slukket;) Men får bare stress af at se, at Danmark er bagud:( Vind Danmark, vind. Om ikke andet, så bare for min skyld.
Hilsen GeLabs2203 og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kig igen |
|
|
21 - 17 til Danmark, så I kan godt kigge igen 
Hilsen fra Tine og hafferne Flicka & Frigg
Når krybben er tom ...ja så er Jesus gået!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234546 |
|
|
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
SUPER 2'er pony udlånes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Darren!! |
GeLabs2203 |
25-01-2009 21:20 |
|
Tine - jeg har netop stillet tilbage til kampen igen - TAK:)
Hilsen GeLabs2203 og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der ... |
|
|
der står 20-17 til dk tror de vinder den eller ved jeg de gør:) og så som man skriver står der nu 21-17 til dk og så er det 22-17 til dk ved timeout way to go dk
***Frk-Maluie***
Gør livet til en fest, rid islandsk hest.
I regn, slud, sne og blæst, har vi det alle bedst på en Islandsk hest! forskelligt sælges se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
IV...er de bagud. For f da også. De stod uafgjort da jeg satte mig op på kontoret...kan høre min søn råbe nede i stuen en gang imellem...men ved ikk om det er godt eller skidt  Kom så Danmark...kom så Danmark 
Connie vs Zeppelin Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
YES..jamen kan jo være det bringer uheld at gå ned i stuen igen...gispe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Danmark vandt |
|
|
Og det var Danmark og det var Danmark..... 
Hilsen fra Tine og hafferne Flicka & Frigg
Når krybben er tom ...ja så er Jesus gået!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| YES!... |
Xoco ♣Marlee♣ |
25-01-2009 21:55 |
|
SÅDAN DANMARK!!!!! Og det var Danmark, og det var Danmark.. olé olé olé  Hurra for Hvidt(min favorit ) ,Guldlok(Mikkel Hansen) Boesen og alle de andre  Så mangler vi bare tysken på tirsdag - we can do it! 
Xoco stud.theol
Snart med prinsesse-barbiehesten Marlee
Dejlig pintohoppe søger sød part 2 dg/uge (Taastrup). Alle faciliteter samt fuldpas.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selvfølgelig ser vi håndbold |
|
|
... nogen skal jo glo på overlækre Knudsen savle savle savle.... Men i øvrigt er det jo så også godt spil, så det er ok.
Venlig hilsen -miki- www.prettyfancy.ridesiden.dk -om krybbebidning og vævning De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja ja ja...eeeeejjj..det var fedt..puha..Det var lige hvad vi trængte til ovenpå i går. Nu skal vi bare nakke tyskerne...så er vi videre..mangler en smiley med en klaphat... Sjovt nok syns jeg faktisk ikk der er nogle lækre fyre på det danske hold 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PrettyFancy |
Xoco ♣Marlee♣ |
25-01-2009 22:10 |
|
Ej altså - Næh Kasper Hvidt om jeg må be!  Og Lars Christiansen er altså også smålækker  Dermed ikke sagt Knudsen er grim, synes bare ikke han er lækker lækker lækker - og ja det er dælme godt spil de laver de mænner  Connie: ingen lækre fyre? Jeg kan finde de første 10 hvis man tæller kroppen med *pfeew*
Xoco stud.theol
Dejlig pintohoppe søger sød part 2 dg/uge (Taastrup). Alle faciliteter samt fuldpas.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hmmm..tror jeg skal have nye briller så..eller også er jeg bare forvænt  Jeg synes Lars Christiansen ligner noget der er løgn...en Neanderthaler.. Altså hvidt er bare en klat leverpostej...men han kan dæleme tage nogle kasser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig |
|
|
Ja, selvfølgelig ser jeg håndbold.. Der er mange gode grunde til at se håndbold.. der render jo en masse hot hot fyre rundt på den bane... Michael Knudsen Hans Lindberg (yummy!) Lars Christiansen Og jeg kunne blive ved. Synes godt nok det er spændende... håber SÅ meget at DK slår Tyskland på tirsdag. Der er gode chancer idet Tysklands nøglespiller Krauss er ude med en skade... Og deres hold er ikke lige så bredt som DK... Fingrene er krydset, og jeg sidder helt sikkert klar foran fjernsynet kl 17.30 på tirsdag. Og hepper på vores drenge!
Mvh. Anne. Senest set på ryggen af en haffe-laffer! Skønt! What doesn't kill you Makes you stronger!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her har |
staldhestely |
25-01-2009 23:52 |
|
vi også set håndbold og jøsses hvor var det dog en uhyggelig spændene kamp 
Jeg er sååå glad for at der spilles 2x30 minuter, for jeg trækker nærmest ikke vejret inden der bliver halvleg, så halvlegen kommer altid som en lettelse 
Den lækreste på holdet er da absolut Hans Lindberg, han er sådan en lidt nuttet flab at se på 
Mikkel Hansen syntes jeg ikke er lækker, men er der nogen der har lagt mærke til ham og hans tunge?? jeg syntes næsten den befinder sig mere udenfor hans munden end inde i munden 
Godt det er hvile dag i morgen, så vi kan samle kræfter til kampen mod tyskerne tirsdag 
Helen.
R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helen... |
Xoco ♣Marlee♣ |
26-01-2009 09:39 |
|
>>> Mikkel Hansen syntes jeg ikke er lækker, men er der nogen der har lagt mærke til ham og hans tunge?? jeg syntes næsten den befinder sig mere udenfor hans munden end inde i munden<<< *ROFL* 
Xoco stud.theol
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Haah, jeg har ikke lige lagt mærke til Mikkel Hansens tunge, men det vil jeg da bestemt kigge efter fremover  Michael Knudsen er så absolut min favorit, han er simpelthen så sød at se på! Jeg kan slet ikke lade være med at smile Derudover er han en stærk og pålidelig spiller, der aldrig brokker sig, selvom han har en utaknemmelig plads.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja prøv |
staldhestely |
26-01-2009 18:49 |
|
lige at lægge mærke til det i morgen  Jeg tror bestemt der er hund i hans stambog, tungen ud af munden og langhåret (nok ikke mynde ) Men dygtig det er han  Helen.
R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|