Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ØV, når man bare ikke kan stole på folk?
Forfatter: 
Dato:  24-01-2009 20:24

Øv øv..

ja så skete det igen, bare på skolen denne gang.

iih hvor jeg hader når man ikke kan stole på folk og have sine ting for sig selv?!

cder hvor jeg stod før, ente det med jeg måtte låse ALLE min ting inde i mit skab, jeg arbejde på stedet og havde derfor ting som jeg kunne spise og drikke i min taske, derfor var det selvfølgelig smart at have den liggende så tæt på mig som muligt, nemlig i det private sadelrum, hvor der stortset altid var nogen der kunne holde øje..

men nej, jeg mistede flere hundrede kroner, og lagde den derfor op i mit skab, der blev der stadig rodet! så jeg måtte låse!

så flyttede vi op på min skole, da jeg jo skulle starte der.

havde alle mine dyre ting i skabet, så jeg kunne låse det inde når jeg ikke var der.

men efter et stykke tid hvor vi alle havde lært hinanden at kende, låste jeg ikke, satte bare låsen på så det lignte der var låst, og i lang tid har det jo også fungeret.

men så i dag, var mit hø-net stjålet fra min hests boks? efter kun at jave hængt der i 2 dage, og de nye grundforløbselever påstod det slet ikke havde hængt derinde?

øv, så går man over for at hente sine ting i skabet, og hvad ser man så?

tja, der er nogle der har hygget sig med at hælde mit æble-eddike ud i skabet?

og nej, den var ikke utæt, for jeg tjekkede. så nu er skabet igen låst!

Øv hvor er det surt at man ikke kan stole på hinanden!

skulle bare ud med det, undskyld hvis det blev rodet..

^*~ Nadja & Max ~*^
.:* Nu med den skønne Max Nobel *:.

.:* slap a og gi dig tid, stress er en ond ting *:.

- underviser i spring og dressur søges, til ambitiøs rytter ! skriv PB ...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-01-2009 21:50

Stol ALDRIG på nogen du ikke kender !!!

Hilsen

Henne

0
0
Svar på denne tråd

overskrift..
Forfatter: 
Dato:  24-01-2009 21:54

gør jeg heller ikke mere.. men helt ærligt, et hø-net?

ingen af de andre hø-net er væk, og jeg har rodet boksen igennem..

^*~ Nadja & Max ~*^

0
0
Svar på denne tråd

Jøsses
Forfatter: 
Dato:  25-01-2009 10:31

Hvis folk ikke engang kan holde fingrene fra et sølle hønet, så har de godt sunket dybt, hvis de vil gøre sig til tyv for det

Men ja ellers er min erfaring nu, at alt hvad jeg ikke vil risikere at andre "låner" bliver låst inde i mine skabe. Og det selvom jeg de sidste 3-4 år har haft mine heste opstaldet på to mindre gårde med højest 2-3 hesteejere hvert sted. Det er bare en vane, som hænger fast fra min tid i en rideklub, hvor der ind i mellem forsvandt ting, enten fordi folk lånte uden at spørge om lov og sørme glemte at smide tingene på plads eller fordi enkelte personer desværre var for langfingrede.

Så alt af større værdi både prismæssigt og affektionsmæssigt bliver automatisk låst inde. Lidt trist men nødvendigt.

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

Når krybben er tom

...ja så er Jesus gået!

0
0
Svar på denne tråd

Æbleeddike...
Forfatter: 
Dato:  25-01-2009 11:12

...ud i skabet, lyder da mere som chikane? OG kun dit hø-net der mangler? Er der mon nogen der har set sig sur på dig?

Men øv ja, træls man ikke kan have sine ting i fred.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum..
Forfatter: 
Dato:  25-01-2009 12:30

har lidt en mistanke om at de kære grundforløber er gået derned i nattens mulm og mørke, ikke helt ædru, og så har synes det skulle være sjovt at genere mig ment som en dårlig joke eller et eller andet..

^*~ Nadja & Max ~*^

0
0
Svar på denne tråd

Lidt erfaring
Forfatter: 
Dato:  25-01-2009 12:46

Lidt erfaring på det område med at ting har det med at forsvinde IKKE nødvendigvis er for stjæle noget vedkommende selv mangler men for at genere personen.

Du drømmer ikke om hvad der er forsvundet fra mig indtil personen flyttede så var der lige pludselig ro på igen. Selv mit wrap kan nu igen holde 14 dage og ikke som før 5-6 dage. Sidste år købte jeg 25 baller i år når jeg ikke engang 17. Fantastisk. Foder, hvidløg, hønet, strigler, penge ja alt muligt.

Det var ren cikane som heldigvis nu er stoppet.

Hold dine venner tæt og dine fjender endnu tættere.

Pas godt på dig selv

Heidi

Part søges til lipizzanervallak i Smørum

Pluto - Siglavy - Viktor

Nihil intentanum

Felix vi ses igen min skat

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tænker
Forfatter: 
Dato:  25-01-2009 13:30

ofte på dem der har den slags problemer.... Og på dem der hapser andre folks ting, som feks. med hønettet....

Jeg kan ikke se, at der er meget ved at hapse et hønet, i en stald hvor man har hest opstaldet.... Man har jo ligesom ikke rigtig mulighed for at komme til at bruge det..... Det giver simpelthen ikke mening....

Zamangah

GRAÆÆEEEØØØH...... JAAAAAAARRRHH..... Nemli....

0
0
Svar på denne tråd

nemlig...
Forfatter: 
Dato:  25-01-2009 13:41

Zamangah: det er jo lige det? og det er ikke til at finde overhovedet! er så pist! specielt når de påstår det aldrig har været der, men mine klassekammerater og min lærer har set det!

^*~ Nadja & Max ~*^

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider