Det lyder rigtig surt for dig, søgegeligt, at du oveni din mors sygdom skal døje med familien...
Jeg ved ikke, om du kan bruge det til noget, men i de mange år, hvor jeg ikke så min far, hjælp det mig helt utroligt, at jeg lærte at sætte "næsen" efter hvad jeg kunne få... dermed forstået, at hvis du forventer mere end du får, så bliver du super skuffet.
Så prøv, at få dine forventninger til at passe med hvad familien vil "give" dig...
Det er altså som om ting kommer i bølger, én gang bøvl kommer sjældent alene... så kan ens verden da helt og totalt vælte..
Hvis det er muligt, så prøv at sortere, hvad er aller vigtigst for dig, det er at være hos din mor (måske), så forsøg at glem andre ting, vær der hvor det er vigtigst, så du ikke i tankerne får det hele rodet sammen.
Ved at have det hele på en gang, vil det være meget sværere at overskue noget, i stedet for en ting af gangen...
Har rigtig ondt af dig, for du har da fået livet at føle, på den hårde og grumme måde. Håber du kan holde dit humør over 0 punktet, og se blot nogle få glæder i livet i denne tid.....