|
|
| Herrehåndbold! Hvem er din yndlings? |
|
|
I disse VM-håndbold-tider.. Skal vi så ikke lige høre folks personlige favoritspiller?? Og her mener jeg selvfølgelig udseendemæssigt 
Min favorit er helt klart Hans Lindberg. MUMS!
Mvh. Linea
Dressur-undervisning tilbydes
Hø i minibig sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Samme smag |
|
|
Vi har åbenbart samme smag, jeg da godt bruge Hans Lindberg som .....svigersøn. 
Mvh. Charlotte *** Züchten heißt: Denken in Generationen! TIL SALG Ædelt DV-hoppeføl af dressurafstamning Ædelt DV-hingsteføl - et muligt militaryemne Welsh Mountainhoppeplag eller -hoppeføl ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Haha, her er det også Hans Lindberg der hitter!
ღ Comet ღ Comzi Comza Jump up. Jump long.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaajjj altså |
|
|
godt nok er han ikke med denne gang men altså Jesper Nøddesbo (MUMS !!!!) ok - hvis det skal være af dem der er udtaget denne gang er jeg lidt tosset med Michael Knudsen (vel vidende at han ER optaget) - det er Nøddesbo vist ikke ) og hvis vi skal se helt bort fra udseende - så er Mads Nielsen saft susme dygtigt - glæder mig på DK's vegne at se ham i fremtiden
Venlig hilsen Heidi Jeg kan forstå dit indlæg forkert - og så beklager jeg, men min svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg. Ha' en rigtig god dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ohhhh.... |
| Forfatter:  |
fru-schwerin |
| Dato:  |
22-01-2009 22:51 |
|
Michael Rasmussen...mommemommemums...alså som evt svigersøn.. ... vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllllllll |
Stald Dalgaard (List) |
22-01-2009 22:54 |
|
Jesper Jensen rent guf! Men generelt er det da nogle lækre veltrænede mænd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløjsa.... |
Tine S ♥Sky-s Zingaro Starϖ |
22-01-2009 22:55 |
|
Michael Knudsen er ihvertfald det lækreste huk efter min mening - skarp forfulgt af Bo Spellerberg  Meeen min yndlingsspiller på det spillemæssige plan er nu Mikkel Hansen Han er Kanon!!!
Led mig ikke i fristelse - Jeg kan selv finde vej :)
Tine Schmidt & Co. - Fløjhoppen Sky Sky's Zingaro Star Sky's Wannabe Bandit Sky's O'Raya Lucky Joe & Sussi - Æ'Trommel, det Rull´æ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe.. |
|
|
Jeg synes nu at Mikkel Hansen er lidt nuttet. Og ikke som svigersøn . Hehe. Synes også at Lars Jørgensen har noget charmerende over sig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kasper :) |
|
|
Jeg er helt skudt i Kasper (eller er det Casper?) Hvidt.. Han måtte godt komme hjem i min sofa....bla 
-Hestehold er ikke en "hobby" Det er en livsstil. Part søges til 8-årig Shagya Araber. Se profil...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lars lars lars |
|
|
Lars Christiansen er for nuttet! Min klare favorit..
Mvh. Kathrine Jensen
Sygeplejestuderende i Næstved pr. 1 februar 2009 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altid... |
Xoco ♣Marlee♣ |
22-01-2009 23:38 |
|
Kasper Hvidt har været mit idol siden jeg var 15. Han skulle ikke gå rundt om min seng 1 gang  Han er sååååå cute - og totalt sød IRL (jeg gik ikke ibad to dage dengang jeg fik et kram og min håndboldtrøje blev ikke vasket 
Xoco stud.theol
Snart med prinsesse-barbiehesten Marlee
Dejlig pintohoppe søger sød part 2 dg/uge (Taastrup). Alle faciliteter samt fuldpas.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe ... |
|
|
Ja min favorit er nu også Knudsen ..=) men håndboldmæssigt skal jeg love for at Mikkel Hansen og Thomas Mogensen er to dygtige unge spilllere ...=)
/mette.
...---***Cappucino & Quinar's Lovespot ***---...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er |
Annette Kray |
23-01-2009 08:40 |
|
da Kasper Hvidt!  Annette
Ja, sådan er vi heldigvis så forskellige.....
Så læs da for hulen korrektur inden du trykker send!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal det være en dansk?? |
|
|
Min personlig favorit er franske Nikola Karabatic  Men hvis det skal være en fra DK så må det være Knudsen..  Sari
En rigtig hest er broget APHA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi oz være med.. |
|
|
Altså INTET kan slå lækkermåsen Michael Knudsen..... Han er da en hård hund... Han knokler for sagen- og på sin helt egen stille @!#$ét måde..... NAM-NAM..  Han skulle bare blinke rigtigt til mig , og jeg ville være solgt....- UHA..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Lobbe (Iris) |
23-01-2009 09:37 |
|
Hvidt og Knudsen, ja tak! 
Men det er generelt nogle pæne, dygtige drenge på det danske landshold.
Louise
"If you can´t convince 'em, confuse 'em"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
af danskerne er det Hans Lindberg, men af alle må jeg klart sige Erlend Mamelun fra norge! Han er da bare for kær!  Ham helt til højre 
I guess you're the only one left standing, when everything else goes down
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| herrehåndbold |
|
|
Uff jeg elsker når der er herrehåndbold i fjernsynet, det er lækkert at kigge på  Min ultimative favorit er Lasse Boesen numme numme... Han er ultra sexet, han spiller skide godt, og han virkelig nogen gode overarme Normalt er jeg slet ikke til lyshårede fyre, men Lasse... Mmmm Bo Spellerberg er også en favorit, men han er lidt mere på den pæne-lækre måde. Jeg kende en som har været kærester med Lars Christiansen. Han virker bare så sød. Men tøser dog - hvordan kan I sige at Michael Knudsen er lækker? Jeg synes han ligner svampebob firkant 
- Tine har talt ! What happened to sex, drugs and rock'n'roll ?
Now we just have aids, crack and techno ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lækkermås |
|
|
Jeg er også til Michael Knudsen. Han er bare for lækker og super dygtig på banen. Uundværlig.... Susan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gode vs lækre.. |
|
|
Her bliver jeg nok nødt til at lave to lister.. En for de gode, og for holdet uundværlige spillere: Kasper Hvidt Mikkel Hansen Jesper Jensen Thomas Mogensen Anders Eggert Lars Christiansen Michael Knudsen Lasse Boesen Og sikkert også flere... Af de lækre.. Hans Lindberg -klart favirit!! Bo Spellerberg Michael Knudsen Jesper Jensen Lars Christiansen Thomas Mogensen Lasse Boesen Og nu har jeg sikkert glemt nogen.. der er virkelig mange lækre fyre på det landshold, så ud over at jeg altid følger med i håndbold, så er der mange ekstra årsager til at se håndbold når det er herrelandsholdet der spiller!!
Mvh. Anne. Senest set på ryggen af en haffe-laffer! Skønt! What doesn't kill you Makes you stronger!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej. hej. |
|
|
- Sagde - Nanna -
----> Nu med to små 'grise' Og hunden Emil ! <3 <--- kold college - jordbrug - dyrepasser "Jeg, ved det menneskeligt at fejle".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bo spillerberg |
|
|
Bo spillerberg må da gerne komme med mig hjem.:) plus at jeg synes at spiller vildt godt. men en af dem vi ik kan undvære på hold er Kasper hvidt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| håndbold |
|
|
Hans Lindberg er også en af mine favoritter - selv om der nu er mange ganske pæne mænd på DK's hold 
Wildly & Hannibal Besøg os på vores hjemmeside! ~~~~~~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TineC.. |
Xoco ♣Marlee♣ |
23-01-2009 22:26 |
|
SvampebobFirkant? *ROFL* Jeg takker for dagens grin  Annette Kray: nemlig - Hvidt er hit  Men som Lobbe(Iris) siger er det nu generelt nogle dygtige OG pæne drenge på holdet  Xoco - der glææææder sig til at følge Hvidt og resten af "drengene" i kampen imorgen 
Xoco stud.theol
Snart med prinsesse-barbiehesten Marlee
Dejlig pintohoppe søger sød part 2 dg/uge (Taastrup). Alle faciliteter samt fuldpas.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|