Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Export Norge, har du prøvet??
Forfatter: 
Dato:  22-01-2009 21:25

Jeg har et par mulig intresserede køber fra Norge til min plag og ville lige høre hvordan export fungerer set fra jeres øjne.

Det er min mening at ville ringe til fødevareregionen og dyrlægen i morgen og har søgt lidt på emnet.

Mvh

Fosse.

Oldenborg: hingsteføl efter Nando sælges pr 1dec. Brun m 3 sokker og stjerne. Skriv på pb for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Du skal...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2009 21:54

... skal ringe til Levnedsmiddelstyrelsen og dernæst kredsdyrlægen, så skal du have oplysninger fra mulige køber om registreringsnummer samt model på henholdsvis bil og trailer og navn på vedkommende der transporterer hesten. Når alt dette er gjort, så skal du have et tidspunkt for afhentning samt et tidspunkt for ankomst.

Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

Forøvrigt....
Forfatter: 
Dato:  22-01-2009 22:02

.... skal der medfølge papir/pas på hesten, så har du ikke dette vil jeg nok råde dig til at få gjort dette nu da det godt kan tage tid. Jeg var heldig at det kun tog 14 dage men det var også nok fordi jeg sagde at det var en hastesag.

Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har købt
Forfatter: 
Dato:  23-01-2009 08:52

hest i Danmark, og det fungerede rimeligt nemt. Det var dog ikke pas på min, det har jeg sjkaffet senere. Medfulgte kun kåringspapirer.

Det er vigtig at dyrlegetjek af hesten må ske maks 24 timer før udrejse, og så var der en tidsfrist for hvor lang tid rejsen måtte ta.

Lykke til med salget! Hvor skal han?

0
0
Svar på denne tråd

Hej Irina.
Forfatter: 
Dato:  23-01-2009 11:31

Hvad med at prøve at ringe til Gitte Larsen fra Aalborgdal.

Hun har exporteret heste til Norge. Jeg sms'er lige hendes nummer til dig.

Hun kan sikkert fortælle dig hvad du skal og ikke skal.

Held og lykke med salget.

Mvh. Lotte

Kvalitets hø købes - www.staldmiller.dk

0
0
Svar på denne tråd

man finder
Forfatter: 
Dato:  23-01-2009 23:07

også det hele på fødevarebestyrelsens hjemmeside.

lilleulv sist år når jeg hentet heste i danmark fortalte mattilsynet i norge at de innen et halvt års tid ikke ville godta hester fra danmark uten pass mer.Dette fordi danmark ikke følger EU-reglene andgående pass/chip etc

livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue

købes

køreklar hestetrailer m/ frondtudgang

10 000 -20 000

kun jylland

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider