|
|
| så blev brysterne skåret af |
|
|
så gik jeg i går igennem en operation der fik mig fra en ellers flot f skål til en med tiden lille c skål når hævelsen osv er faldet men av av det gør nu altså lidt nas men fortryder det ikke må jo desværre nok ikke ligge bryst billeder ind på hn som dem slipper i for 
DEN 1/9 03 døde min stjerne
ZENTA MIN VEN R.I.P
PINTO HOPPEFØL SÆLGES FRA 1/12 08 SKRIV FOR MERE INFO OG BILLEDER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| må være skønt |
|
|
Må være skønt - kunne forestille mig rygsmerter mv. ved en stor barm... Tillykke med indgrebet!
"Ingen hest har græsset forgæves" citat: Steffen Brandt ... Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived.. Libero-Lucky - den største stjerne på himlen! 4.6.1997 - 11.7.2007....R.I.P.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| operation |
| Forfatter:  |
Louise *SpeeDyret* |
| Dato:  |
21-01-2009 20:27 |
|
Må jeg spørge hvorfor du er blevet opereret? Jeg selv er en F/G så er lidt nysgerrig. 
Mvh Louise. *Queen Of F*cking Everything*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 09e0uf309uf |
|
|
blev opereret fordi jeg have ondt i skuldrene og så var jeg træt af alle de kommentare jeg altid fik
ZENTA MIN VEN R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fedt !! |
|
|
super godt at gøre sådan noget for sig selv. Det skal du nok blive glad for med tiden, for kunne levende forestille mig at det gør herrenas lige nu AV AV AV
Venlig hilsen Heidi Jeg kan forstå dit indlæg forkert - og så beklager jeg, men min svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg. Ha' en rigtig god dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ville nu godt |
Muttemor |
21-01-2009 20:36 |
|
Jeg ville nu godt ha bare LIDT mere, end jeg har nu Men ja, det må være totalt ufedt, når man får ondt i skuldrene osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Må man spørge hvor meget det kostede?  (Går selv med tanken om det. Har en g/h )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 09u0uwd0d |
|
|
ja det gør noget nass og det bløder også lidt. jeg har fået det dækket da det påvirkede mit arbejde så har ikke betalt noget men der er meget strenge regler med hvor meget de fjerner og hvor meget man må veje man må ha et max bmi på 25
ZENTA MIN VEN R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej Tine |
|
|
Nu har jeg lige oprettet en FB-gruppe om større skåle i H&M. Din lille desertør :p Ej super for dig, hvis det gør dig glad. Du har ret, man får mange kommentare, især når man pludselig retter ryggen. Tillykke med din nye krop og god bedring må man vel også sige efter den omgang
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmnnee |
|
|
Jamen tillykke herfra ;o) Glæder du dig ikke til at fyrene ser dig i øjnene...;o) Mvh.
OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning sælges, Årets første føl kommer snart!!! Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oiienoeriufvo |
|
|
haha ja glæder mig meget til at fyrene ser mig i øjnene og ikke savler over mine bryster 
ZENTA MIN VEN R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
dibbel ♥Mette♥ |
21-01-2009 22:19 |
|
uha nu er jeg altså en gris, men jeg ville ellers godt nok gerne se billeder af resultatet! Har flere veninder som overvejer denne operation, men de holder sig meget tilbage fordi ikke ved hvordan arene kommer til at se ud efter. Er det rigtigt man får et ar som går op gennem brystvorten? Jeg selv bruger en 75 F, men jeg er heldigvis "velsignet" med et par utroligt velsiddende par af slagsen... men okay denne "velsignelse" kan godt være meget træls når man går i byen i en top hvor man kan ane brysterne.. TSK fyre... 
Man skal kysse mange frøer, før man finder sin prins <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ups ups |
|
|
Rigtig god bedring, og dejligt at hører det operationen gik godt. tillykke med dine "nye" bryster
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fyrene |
|
|
stirrer også på en D-skål (eller C skål som jeg har når jeg er normal tykkelse )... så det er ikke en garanti at de stirrer mindre på dine babser... Håber du bliver glad for dem 
Sagde Janne
Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter 
Tak for en god debat i høflig tone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| babser |
|
|
Tillykke, du bliver glad for det. Jeg har selv været igennem denne opration, så jeg ved godt hvad du går i gennem (ømme, gule, blå, grønne babser) men det vare så kort tid, så bliver de "normale" igen, og du vil glemme de hårde dage. Ang ar ! ja så kan man jo se at der er klippet og klistrede lidt, men med tiden forsvinder de næsten. mine kan man kun ane, og aldrig har jeg hørt nogle kommetar fra nogle fyrre, om at de syntes mine bryster var "underlige" at se på. Jeg har i mellem tiden også fået 2 børn, den første kunne jeg ikke amme, men havde allerrede fravalgt dette før jeg prøvede at amme, pga mit arbejde. nr. 2 kunne jeg sagtens amme, uden problemer. Så bare tillykke til en letter tilværgelse til dig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gid det var mig |
Anne-Cathrine |
22-01-2009 10:08 |
|
Mine er også meget tunge og døjer meget medblodspringninger, hvis de ikk er pakket ordentlig ind inden en ridetur . Men da jeg ikke har en go respons overfor narkose, tør de ikke rigtig at gøre dem mindre.
Mvh Anne- Cathrine Lykkelig ejer af de dejlige isbamser Vignir og Vaka.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad koster det? |
|
|
Jeg har ogs fået en henvisning af min læge vedr. en brystreduktion, men jeg blev dømt for tyk til forundersøgelsen, og eftersom jeg ikke har vejet dét de gerne vil have, siden jeg var 14 år, kan jeg vist godt blæse en hvid pind efter en gratis-op.
Min vægt har været stabil de sidste 20 år, så den eneste måde jeg kan opnå den vægt lægerne vil ha, er ved at udvikle anorexi. Og det duer jo ikke, for så har jeg ik kræfter til at ride.  (jeg er altså ik smældefed; bare lidt buttet)
Så eneste udvej for at få fjernet overvægten på mit forparti, er ved selv at betale for en op.
Er der nogen af jer, der selv har betalt? Hvor meget kostede det, og hvorhenne fik I det gjort?
Hilsen en slatten F/G-skål
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har kigget lidt på nettet, og det ser ud til at det koster et sted mellem 28000-35000 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iuhd9iuhvwiv |
|
|
jeg vil gerne ligge før og efter billeder herind meen de bliver nok slettet hurtigt men så skal jeg lige vente et par uger for de er altså tapet ind så i kan ikke se noget men hold øje på billedtråde der vil jeg om nogle uger ligge før og efter billeder ind og den bliver nok slettet hurtigt
ZENTA MIN VEN R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pyha gid jeg turde |
|
|
Gid jeg turde at tage skridtet. Er også en af "de intelligente". Bruger 80F. Tilgengæld har jeg lige fundet nogle fantastiske sports-bh'er som også tidligere har været omtalt her på HN. De hedder Purelime og har vundet en eller anden test i I Form, men de er altså super gode! Kan bl.a. købes i Ballerup v. Kbh. (og de sælger også over nettet. www.workoutshop.dk/ group.asp?group=373 Så jer med store b.... der som jeg ikke tør tage skridtet, prøv at kigge der. KH Dorthe S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
LoonaMadigan |
22-01-2009 15:56 |
|
Overvejer det også til tider. Trælst at man ikke kan få pæne bh'er til en okay pris og at man ikke kan finde pæne bluser med empire snit, der ikke sidder ovenfor babserne. Jeg bruger 75 G. Men kan se at jeg ikke er alene:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihourehoi |
|
|
ja jeg var ogsså træt af at jeg ikke kunne gå i skjorter uden de gabte og flotte bluser og en billig bh af go kvalitet lå på ca. 800 kr men nu er det ovre 
ZENTA MIN VEN R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Genbrug... |
|
|
Man burde jo forske i "genbrug" af sådanne... Jeg sidder jo med en knap synlig barm, men nægter at putte silicone/soya/saltvand i dem. Det ville da være smart hvis man kunne donere brystvæv til et strygebrædt som mig - det er da en win-win-situation?  Men tillykke med med operationen - jeg håber du bliver glad for det 
MVH Pia nu med egen hjemmeside Næsten ny, mørkeblå "Horseguard" dækkenundertrøje sælges, str. COB (til smal hest/pony...), 150 kr, jeg betaler porto. Skriv PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bryster |
|
|
Ibanez, du skal også være normalvægtig, for at blive opereret i det private.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tfygtuhji |
|
|
ZENTA MIN VEN R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt |
|
|
Hej Bombur Jeg går selv og overvejer denne operation, men min læge anbefaler at vente til jeg har fået de børn der skal komme og derudover har han fortalt mig at arrene bliver store i forhold til hvis man skal have lavet brysterne større. Håber jeg en dag får modet til at gå igennem det, har en str. 70f-g og døjer meget med smerter i skuldrene og nakken. Men det hjælper lidt når man så hører en succes historie. Så tak for at du deler det med os.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| keiuwhbiwuhej ch |
|
|
hej charlotte  du kan prøvee og læse mit indslag brysternes dagbog hvor jeg fortæller om smerter og operationen osv den ligger her på hyggesnak  hvis du virkelig vil så sammel modet det er slet ikke så slemt
ZENTA MIN VEN R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brystreduktion |
Lilar |
23-01-2009 11:49 |
|
Tillykke med det, det skal du nok blive super glad for, selvom det gør ondt lige nu! Blev selv opereret for snart 9 år siden, og jeg er stadig rigtig glad for det. Man skal så bare passe på med at tage på, for det gør resultatet mindre pænt - jeg har desværre haft taget omkring 30 kg på efter operationen, så mit resultat er ikke så pænt mere som det har været. Har siden fået en datter og nr 2 barn kan blive født når som helst nu, jeg kunne så ikke amme min datter, og satser ikke på at amme denne gang - men vi har nu klaret osv fint alligevel. Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja - verdens smukkeste pige *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvordan får jeg bestemt mig? |
|
|
Tillykke med operationen, håber alt går vel efter det, og at du bliver glad for det.
Jeg har selv fået godkendelse til at få operationen betalt mm, men jeg har nu haft papirene liggende i 1½ år, fordi jeg ikke ved hvad jeg skal!
Jeg vil faktisk rigtig gerne have dem opereret, jeg er en H/I, og er også træt af kommentarer og, at folk altid glor.Man kan sige at disse ting er "luxusproblemer" Men ud over det, så er det er det rigtig træls når man skal ride, og dyrke anden form for motion, for selvom man har 2 Bh'er på + sportsBH + en stroptop som er alt for lille, for at den skal holde på det hele og en trøje + vest udenover, kan man altså bare ikke undgå at "sagerne" hopper. Og efter dette kan man så konstatere blå mærker alle de steder hvor BH'en har siddet og fordybninger i skuldrene.I den forbindelse er det jo også svært at slippe af med alle de mærker osv da jeg jo altid har BH på.
men men men det der holder mig tilbage er:
mine forældre + familie fraråder det kraftigt fordi de helt sikker mener at den dag jeg får børn (hvilket der er mindst 7 åt til) vil jeg være ked af at jeg ikke kan amme dem. Ydermere mener de at det ikke kan betale sig at få operation nu, fordi at de automatisk vil komme til at hænge efter fødsel, alder mm. Derudover har jeg dårlig sårheling og får utrolig grimme ar, og derfor menes det at der er større risiko for betændelsestilstande.
Men hvad søren gør jeg? Er jeg helt forket på den? Og hvordan får jeg bestemt mig uanset valg? Jeg er trods alt kun 21 år!
Mvh Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| khouhfwre9ohu |
|
|
altså kan sagtens forstå hvis du gerne vil, det er jo ikke sikkert du ikke kan amme, der er en risiko men det er der jo ved alt. mht grimme ar er det jo også lidt op til en selv om man hører efter alle de råd lægerne giver for de kan give dig pænere ar men igen det tager jo et års tid før de er helede ordentligt og jo flere år der går jo pænere bliver de når du bare holder dem væk fra solen. tror nu ikke dine bryster kommer til og hænge specielt efter operationen de tager jo mmeget af den hud der kan udvide sig, så billeder af nogle der have fået børn efter operationen og det var pæne bryster. jeg valgte og gøre det nu hvor jeg er ung så heler din krop bare bedre og hurtigere samt det er nu hvor man går i byen osv så syntes jeg gerne jeg vil se lidt pæn ud uden store bryster. når man er 50 er det sgu lidt ligemeget syntes jeg 
ZENTA MIN VEN R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|