Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Middel mod hårtab??
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 19:25

Nogen der har kendskab til midler mod hårtab?

Jeg har i en længere periode fældet en del, meget mere end normalt, og har også været til konsultation hos hudlæge. Han mener at jeg har noget eksem i hovedbunden der muligvis skulle medføre hårtabet. Jeg har fået lysbehandling og været i behandling med binyrebarkhormon, som også har mindsket eksemet, men mit hårtab er helt uforandret. Derfor vil jeg nu selv prøve at søge lidt omkring midler (skal til konsultation igen d. 18/2)

Nogen der kender til priorin?

Håber at nogen kan hjælpe..

Nu med trakehner

dressurstjerne :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 19:43

Jeg er lige startet på Arcon Tisane Plus, ved ikke om de virker, man skal spise dem i 4 måneder for at kunne se et resultat Du kan prøve at google dem, så kan du læse om dem ;)

Med venlig hilsen

Karina

Nu uden hest :(

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 20:04

Er lige med på en kigger......

HEidi

Part søges til lipizzanervallak i Smørum

Pluto - Siglavy - Viktor

Nihil intentanum

Felix vi ses igen min skat

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 20:30

hmmmm....jeg ville ikke begynde at tage medicin uden at vide årsagen til hårtabet... og slet ikke hvis du tager anden medicin imens, eller det ikke er lang tid siden du sidst har taget...

Har lægen helt opgivet dig? Ellers ville jeg mene at det var den sikreste vej at gå.

evt. ændringer i din kost eller andre forandringer inden for den sidste tid.

Er det sådan rigtig alvorligt? -For det er meget normalt at fælde lidt mere om vinteren end om sommeren

***Gry***

Skal du holde fest??

- Hjælp til servering tilbydes! Tjener-erfaring haves.

Kontakt mig: gryper@dsr.life.ku.dk

0
0
Svar på denne tråd

Dumme hårtab
Forfatter: 
Dato:  21-01-2009 07:26

karinacomisa: Tak for det :) Prøver at google det.

Gryper: Tak for dit svar. Ja jeg er ihvertfald ved at være ret nervøs for at jeg ender helt tyndhåret. Har fældet en del i lide over 1½ år, og har bare troet at det var en periode jeg skulle igennem, men det holder bare ikke op. Og kan ikke komme i tanke om nogle ændringer i min livsstil der skulle kunne forårsage hårtabet

Synes bare at lægens diagnose (som han egentlig ikke er sikker på) virker lidt forhastet. Så ville prøve at høre jer herinde.

Jeg er selvfølgelig klar over at det er helt normalt at fælde 50-100 hår dagligt, men jeg taber mere. Og specielt når jeg er i bad og vasker håret, kan jeg hive flere små totter hår ud. Lige som om at rødderne er blevet utrolige svage.

Jeg vil selvfølgelig ikke påbegynde ny medicin uden lægens vejledning, og ikke når jeg lige har været i behandling. Jeg tænkte bare om jeg kunne finde nogle informationer om nogle midler, og så forhøre lægen af omkring dem.

Nu med trakehner

0
0
Svar på denne tråd

inde på ve ble og vel
Forfatter: 
Dato:  21-01-2009 09:09

har der været emner om det, med masser af ideer, gå ind og søg efter tråden der...

Mor til skønne maddie 24/5-08

Lækker pony sælges se præs.

Lækker suzuki swift glx model,med 40.000 kr ekstra udstyr.sælges fra 2008.Skriv for info.

0
0
Svar på denne tråd

hårklinikken
Forfatter: 
Dato:  21-01-2009 09:55

Min mor tabte for et par år siden pludseligt rigtig meget hår, fik til sidst skaldede pletter. Hun fik hjælp fra Hårklinikken som ligger i Kbh. De så meget på hendes kost, og gav vitaminer og mineraler. De havde vist også andre behandlingsmetoder, men det blev ikke nødvendigt, håret kom igen efter nogle måneder. De var meget professionelle, og beskæftigede sig ikke med andet.

Her er en web adresse: www.haarklinikken.dk

Første besøg er gratis hvor de vurderer om de kan hjælpe dig. Mener også at de har flere afd rundt i landet.

Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Dumme hårtab
Forfatter: 
Dato:  21-01-2009 17:56

miomus: Mon ikke det er hårtab i forbindelse med graviditet? Og gravid har jeg ikke været. Men jeg prøver at snuse lide rundt derinde, tak :)

ishest ♥hest♥: Tak for linket :) Det vil jeg prøve at kigge lidt nærmere på. Håber at de har andre afdelinger udover i Kbh, for det er godt nok lidt langt for mig, når jeg bor i Kolding

Andre der har erfaringer?

Nu med trakehner

0
0
Svar på denne tråd

Smut til lægen.
Forfatter: 
Dato:  21-01-2009 18:47

Få lægen til at tjekke vitamin og mineral balancerne.

Det er en ganske uskyldig blodprøve, som vil vise om der er nogle mangler som kan forårsage hårtabet.

Det kan ikke være en bivirkning af det medicin/terapi du har været i? Nogle typer binyrebarkhormon giver hårtab.

0
0
Svar på denne tråd

Blodprøver
Forfatter: 
Dato:  21-01-2009 22:15

Kassen: Har fået taget blodprøve og tænker at det netop var mineral-vitaminbalancen der blev tjekket. Prøven var ihvertfald i orden.

Der kan jo selvfølgelig være noget omkring bivirkningerne. Men hårtabet er af samme karakter som før behandling med binyrebarkhormon.

Er der andre stoffer, eller mangel på dette, der knytter sig til et hårtab?

Tak for svar.

Nu med trakehner

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider