Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Avs- har i prøvet det?
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 08:57

hmm jeg sidder lidt undrene. Jeg er ikke så bekymret egetlig for så havde jeg ringet til lægen i stedet.

Sagen er den at da jeg stod op i går morges gjorde det ret ondt i min brystkasse- dvs lige mellem et vist forparti/lidt over forpartiet. Jeg ahr ikke fået nogen slag el noget der så vidt jeg ved- tvivler på det er fordi manden har givet mig en albue om natten da det altid passer med mit ansigt i stedet, og det føles heller ikke på den måde. Det føles mere indre end et slag hvis i forstår.

Nårj eg tager en dyb vejrtrækning el snøfter lidt når jeg er ude i kulden og sådan så gør det ondt- og når jeg render og ordner hestenes bokse og den slags...

Ind i mellem osse hvis jeg har lagt på bestemte måder i sengen el sådan noget. Det er ligesom en trykken/jagen ind i mellem. Men der er ikke det store når jeg bare sidder ved compen ect.

Nogen der har prøvet noget lignende og har bud på hva det kan være mon??

Går det ikke væk her i løbet af et par dage, så ringer jeg nok til doktoren... Men render jo ikke derind for alle småting der dukker op hele tiden. Så ville egentlig bare høre om andre har prøvet noget lignende evt.

Jeg sys ikke lige der er andet end kun dette (altså andre "symptomer") på noget som helst?

Nu som storesøster til jordens dejligste lillebror!!!

www.123hjemmeside.dk/qantico

Jeg lugter ikk af hest- jeg DUFTER!!!

0
0
Svar på denne tråd

Har du været syg?
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 09:02

Har du været syg på det sidste? Jeg har hørt om noget der kaldes kold lungebetændelse. Det skulle kunne sætte sig på lungerne efter en influenzavirus eller lignende, men der er ikke symptomer som feber osv., så man kan gå længe med det uden at mærke ret meget til det. Det er kun vejrtrækningsbesvær osv., det kommer til udtryk ved - så måske du ikke skal vente for længe med den doktor?

Håber du finder ud af det og at det ikke er så slemt :-)

kh - og god bedring

Come back

for just one moment

Your star looks bright

I'm still wondering why your time

here on earth was so short

and I can't seem to get it right

you'r still missing in my life

0
0
Svar på denne tråd

Arbejder du ved..
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 09:18

Arbejder du ved en PC'er? hele dagen?

Jeg har nogle gange oplevet det du beskriver, når jeg har haft pænt travlt på arbejde (PC arbejde).

Man har mest lyst til at gå sådan let foroverbøjet med skulderne fremme.

Der er ikke så meget andet at gører end at prøve at strække ud, så godt man nu kan ;-)

mvh

Julle

I can´t do any miracles, but I´m trying

0
0
Svar på denne tråd

forkølet
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 09:29

Det lyder som den virus jeg pt. "nyder" eftervirkningerne af. Holder det stik, har du feber i morgen....

Planlæg ikke for meget den næste uges tid. Manden i huset fik decideret lungebetændelse og måtte på penicillin.

Jeg har så til gengæld mistet balancen, det føles konstant som om jeg har indtaget en flaske vin eller deromkring.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har haft...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 09:31

-noget lignende! Det var betændelse mellem mine ribben og det brusk der er midt mellem dem.

Min læge tog det dog meget alvorligt da jeg gik til ham med det så jeg blev sendt videre til mammografi inden de var sikre på hvad det var.

Det blev værre af en bestemt BH og noget arbejde/nogle arbejdsstillinger.

Tine

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 09:40

jeg blev syg juleaftensdag- og har ikke haft noget siden jeg kom over det-

Ja jeg sidder en del ved pc`en hver dag her hjemme (det meste af dagen sådan set)

Jeg plejer dog at kunne mærke hvis jeg skal til og være syg- gerne længe i forvejen, da jeg altid begynder at nyse en uge el to inen influenxa el forkølelse.

Jeg går ikke med skuldrene sådan foroverbøjet el noget- men når det lige kommer så kryber man lige lidt sammen sådan, fordi det jager og gør ondt el hva skal man sige.

Jeg tror nu ikke det er kold lungebetændelse som jeg ahr forstået det oftest kommer ved en ubehandlet alm lungebetændelse over længere tid? Som sådan er det heller ikke det store når jeg trækkerv ejret abrej eg sidder stille- så kan jeg kun mærke det meget lidt.

Men budene er mange kan jeg se.

Er det ikke væk i morgen ringer jeg til doktoren og taler med ham selv mellem 8 og 9. Så kan han sige hva han mener om det hele i stedet for bare at få en tid ved sekretæren nu.

0
0
Svar på denne tråd

lyder som
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 09:40

lungebetændelse......

Du er sørme nødt til at søge læge så det ikke bliver værre.

Du kan jo også have trykket et par ribben på én eller anden måde.....

Afsted til lægen med dig.

Mvh Frida

NEVER DRIVE FASTER THAN YOUR ANGEL CAN FLY

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 09:53

ahhh jeg ahr haft trykket ribben før- den følelse kender jeg skam godt. DET gør ondt!!! Jeg har jo ikke på nogen måde været i klemme el noget- og er det tryggede ribben kan de jo heller intet gøre ved det desværre.

Men jeg hverken hoster, har vejrtrækningsproblemer el lig på nogen måde.

nåh som sagt ringer jeg til doktoren i morgen- han giver mig en akuttid hvis han mener jeg skal derind alligevel samme dag...

0
0
Svar på denne tråd

Sandsynligvis
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 10:16

er det muskelsmerter.

Simpelthen enten at du ikke har været god ved din brystmuskel (lavet noget uvant/hårdt eller bare ligget forkert i nat)eller myoser i ryg/nakke der trækker om på forsiden.

Prøv at gå til en massør/fysioterapeut hvis du gerne vil finde nærmere ud af det.

Man kan faktisk få så ondt at folk tror de får et hjertetilfælde.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Flere gode Quarter Horses til salg.

Alle med gode afstamninger. Alle af egen avl.

1 stk. 2 års vallak

2 stk. åringshopper

1 stk. 2009 føl

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

TinaStormy
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 10:23

hva er det nu myoser er?

altså jeg har jo dårlige skuldre og nerver der sidder i klemme alle vegne - MEN jeg ville da tro man så kunne mærke det der omme fra hele vejen om- et er KUN lige mellem ballonerne så at sige og så som sagt føles det som noget "indre" el hva jeg lige skal kalde det- ikke som noget ydre (altså muskel el nervebetonet). Jeg har INTET lavet udover det jeg plejer. KUN de samme ting som normalt, uden at blive klemt el noget overhovedet. Der er som sagt INTET udover det normale ellers nogen steder. og pt har jeg ikke engang nogen nerver der ikke sidder som de skal (i klemme altså)- og skuldrene har endda en god periode lige pt ligeledes.

Jeg ved ikke med at ligge forkert- så plejer jeg at kunne mærke det andre steder da jeg meget nemt får hold o nakken, og ondt i skuldrene ect. Jeg ahr svært evd at forestille mig det når det KUN er lige der det gør ondt egentlig. (maven ser man mig slet heller ikke ligge på).

0
0
Svar på denne tråd

Det prøver
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 10:30

jeg tit. Det er rigtig ubehageligt.

Er du lidt stresset for tiden?

Min kæreste havde det meget i perioder og når han var ved lægen fik han altid at vide at det var stress.

Det er i hvert fald det jeg har slået det hen med når jeg har haft ondt og det er altid gået væk af sig selv igen:)

Men er du i tvivl eller det tager for meget ved, må du hellere lige kontakte lægen. Bare for en sikkerheds skyld;)

0
0
Svar på denne tråd

vibs (StaldLindskov)
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 10:33

det gør jeg skam osse- jeg ringer til ham i morgen og ser hva han siger;-)

Nej overhovedet ikke. Jeg går stadig hjemme jo- det eneste der lige er, er lidt tumult omkring min lillebror. Men ikke noget jeg stresser over el noget- for det kan jeg ski mærke med det samme kan jeg love dig. Jeg stresser nemlig over ingenting nu i forhold til førhen.

0
0
Svar på denne tråd

Stute...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 10:36

Oki, jeg håber du finder ud af hvad det så er, for det er heller ikke rart ikke at vide hvad det kan være:)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 10:37

Jeg har prøvet at man vågner og så har man smerter i brystet, og hvis kan sidder/ligger på en måde gør det ekstremt ondt..

Jeg har efter at have prøvet det mange gange fundet ud af at hvis jeg bare laver en vridende bevægelse så siger det knæk/knas og så er det ligesom om den muskel der har sat i klemme bliver løsnet, ellers kan jeg gå og have ondt ind til jeg laver en bevægelse der får det til at løsne..

Mvh. Trine

Hvor der er en vilje, er der en vej

Carpe diem

0
0
Svar på denne tråd

Lyder som....
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 10:40

I mine ører lyder det som om du har noget i ryggen der ikke sidder rigtigt.

Fik selv engang voldsomme brystsmerter, og troede straks det værste.

De kom netop når man enten lå på ene side i sengen, anstrengte sig o.lign.

Er i forvejen yderst hyppig gæst hos kiropraktoren, så talte med ham om det da jeg var hos ham kort tid efter det begyndte.

Viste sig det sad i ryggen... vist en nerve der sidder i klemme så vidt jeg husker.

Han fik det rettet, og jeg har kun mærket til det et par gange efter, men nu ved jeg hvad det er.

Du kan være heldig at strækøvelser kan afhjælpe det.

Fold hænderne på ryggen, og stræk bagud og opefter.

Mvh

Janni

OPALER sælges - rå eller slebne. Kontakt mig for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider