Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Camping i hytter
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 00:59

Heej alle

Jeg er træt af det kolde & vinterlige Danmark så jeg er begyndt og tænke på sommer istedet Nogle venner/veninder og jeg har tænkt på til sommer & tage ud og leje en hytte på en rigtig god campingplads og være der i nogle dage, bade, shoppe & rigtig hygge os Meen hvornår begynder man og bestille sådan noget, så man stadig kan nå og få en god hytte ?

Gode og dårlige erfaringer ? Og selvfølgelig hvis i kendte nogle gode campingpladser her i nordjylland ?

Sofie

0
0
Svar på denne tråd

ferieeee
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 06:44

hejsa

hvis i skal have en god hytte, skal i nok snart til at lede, ved af erfaring at de hurtigt er væk.

Gå ind på dk-camp.dk og kig, der er alle dkcamps campingpladeser, eller på topcamp.dk

0
0
Svar på denne tråd

camping
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 08:56

Hej

Hvis I går ind på www.campingdanmark.dk skulle I kunne finde alle campingpladser i Danmark.

Jeg kender ikke til hvor tidligt man skal bestille, men det afhænger nok af den enkelte plads.

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Vi har nogle..
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 09:20

Vi har nogle gange brugt Veddesø Klit Camping, de har nogle dejlige luksus hytte, hvor der er toilet og bad ;-)

mvh

Julle

I can´t do any miracles, but I´m trying

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 19:55

Er der egentlig noget med at der skal være en over 18 med eller ?

Gerne flere campingpladser der er gode

Sofie

0
0
Svar på denne tråd

camping pladser...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2009 01:34

Du skal til at booke nu. Mange campingpladser er så småt ved at have alt udlejet i hytter. Ellers er to dejlige pladser Åbo camping og Skiveren. Du kan finde link til dem her www.topcamp.dk.

Med hensyn til om der skal være en over 18 er det op til den enkelte campingplads. Da vi havde campingplads, ville vi have en over 18 pr. enhed, grundet forsikring og ansvar. En enkelt gang har vi set bort fra det, men da var det 5 lokale unge, og vi havde telefonnummer p forældre hvis der skulle opstå problemer. Håber det hjalp lidt...

Husk også at få lavet Campingpas inden I tager afsted via fdm, dcu eller lign.

Mvh Anne

Med skønne Cocopelli Pitai af Vængely

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider