Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Specialarrangementer til Herning hingste
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 23:26

Er der ikke andre specialarrangementer til Herning hingstekåring i år end med Andreas S og H?

Eller er de bare ikke blevet anonceret endnu?

Mvh. Anna

Se min hjemmeside med over 10.000 billeder.

Foredrag tilbydes

www.zink-mortensen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har læst
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 00:11

at de kun satser på det ene specialarrangement i år. Informationen kom lige i sådan en brochure for hingstekåringen der fulgte med ridehesten.

Tænker lidt, har jeg misset den information tidligere eller hvad?

Har også været noget forundret over deres billethåndtering de sidste par år, altså det der med at specielarrangementerne først bliver offentliggjort 1 måned efter det øvrige billetsalg.

Har jeg igen misset noget information eller er det ikke fuldstændigt tåbeligt at kunderne ikke ved hele programmet så de kan risikere at have bestilt gallashowsbilletter i forvejen og så dukker der lige et specialarrangement op samme dag som lyder godt.

Undskyld jeg stiller spørgsmål i din tråd, men tænker lidt at det hører under samme emne, håber det er okay...

0
0
Svar på denne tråd

noget tyder på
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 00:13

pengekassen er tom men skal da ikke gøre mig sikker i sagen..

Velkommen til HN

"Join the Battle"

0
0
Svar på denne tråd

Specialarrangementer
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 06:35

Jeg må indrømme at som garvet Herning-deltager og avler, så irriterer alle de arrangementer mig. Jeg synes efterhånden det er et stævne som alle andre, fokus er totalt taget fra de unge hingste, som det burde dreje sig om.

Så det passer mig fint, nu skal de bare have beskåret messen, og så fjernet de værste cirkus-numre fra Galla-showet.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

TIL SALG

Ædelt DV-hoppeføl af dressurafstamning

Ædelt DV-hingsteføl - et muligt militaryemne

Welsh Mountainhoppeplag eller -hoppeføl

0
0
Svar på denne tråd

Hingstekåring
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 09:12

Det er da helt korrekt, at det har fjernet meget forkus fra hingstene. Men jeg er helt ærligt bedøvende ligeglad med dv. Jeg har en af slagsen, men de siger mig ærlig talt ikke så meget ;) Jeg elsker specialarrangementerne, men tvivler på jeg gider ind og se Andreas x 2

Ærgeligt synes jeg...

Mvh. Anna

Se min hjemmeside med over 10.000 billeder.

Foredrag tilbydes

www.zink-mortensen.dk

0
0
Svar på denne tråd

det bevirker
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 09:21

jo bare at mange fravælger at bruge deres tid penge på det det er jo galla show og specialarrangemener det trækker mange til det må da på en eller anden måde have en økonomisk koncekvens hvis folk holder op med at komme

Personligt har jeg været til det sidste gallashow det var noget af en skuffelse sidste år kvadriller osv er flotte hvis de er gennemførte men det bar mere præg af en masse fejl og så bliver det gabende kedeligt at se på når det meste af aften går med det....

Hilsner Henriette

www.123hjemmeside.dk/knabstrupper

Den, der ler sidst, tænker langsomst

Bedækning tilbydes
ved
Majco`Equus-maximus

Matrialeprøve vinder 2008

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 09:22

Nu vil jeg ikke diskutere d'herrer Andreas, men jeg vil i hvert fald ikke bruge penge på det arrangement.

Selvom der er lavvande i kassen, kunne arrangementer med træning af ungheste da ligge lige til højrebenet ved netop det stævne. Lidt om hvordan man lærer sådan en lille fyr at stå stille og få løftet ben, gå i trailer osv - hvordan vi hver især kan give de unge heste gode oplevelser- Bare et afsnit om operant betinget indlæring?

Hvad de så ønsker at gøre ved hestene i de kulørte lampers skær må de selvom - ja, det er da rigtig fint og underholdene, men jeg bryder mig ikke om at hestene er så spændte og det foregår så lidt på deres præmisser.

Jeg synes messen er helt fin, men vil give Charlotte ret i, at fokus burde være på avlen, hingstene og de ridedyr der kommer ud af det. Ikke så meget tant og fjas - men det er jo der de tjener deres penge, og som med alt andet i ridesporten er der meget mange vil gøre for at få lidt ekstra i kassen. Jeg synes jo bare Herning er for hestefolk, så vi behøver måske ikke blive underholdt med heste der er klædt ud lørdag aften? Hvorfor ikke hellere noget der fremmer hestevelfærden på alle planer? Unge heste er jo ikke nemme, og det er da det oplagte forum at formidle relevant viden - og ikke fra de forskellige stande på messen;-) Der er jo kun sælgere derude ;-)

Bare MIN mening

Come back

for just one moment

Your star looks bright

I'm still wondering why your time

here on earth was so short

and I can't seem to get it right

you'r still missing in my life

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider