Hvis disse mennesker ikke findes, havde jeg ikke alle mine dyr 
Så dvs 4 katte, 2 marsvin, 25 fisk og 2 heste havde jeg ikke haft i dag...
Så havde jeg kun haft 1 hund, 1 kat og 2 heste 
HARM? Jow jow.. Men man ser det jo gang på gang, det gælder rigtig mange arter inden for dyr..
Nu bliver jeg snart nødtil at flytte hvis jeg skal "redde" flere dyr.... Måske et gods 
(Snakker med min bybo kæreste om det
)
Hund, katte, nogle heste og almene kæledyr koster jo NADA i dagens danmark!!!
Hvis hver hund, kat, eller andet kostede OVER 10.000 kr hvor mange tror i så der har hund/Kat.. Det ville være dem der havde "interessen" dog skal vi heller ikke skærer alle over i en kam, men igen RIGTIG mange.
Bare tag en tur på internatet, der ser man sgu sjældent en race hund med tavle og 80 medajler..
Og igen der med ikke sagt at en rundkørsel ikke er lige meget værd i effektions værdi osv. Har selv en blandings hund som for mig er lige så meget værd som en til mange 1000 kr, men jeg spare så heller ikke på dagligdagen og det gælder dem alle, tror dyrene hos mig har det "bedre" end os mennesker... 
Men jeg tror at man tager mere ansvar jo mere dyret koster i disse henseende. Det er ALT fornemt at anskaffe disse.
Synes sjændent man ser papegøjer der får samme tur som genbrug..
Og selvfølgelig er der så dem der kommer i knibe, men meget bekendt gør de så også ALT for at afsætte deres dyr til gode og stabile hjem eller til nogen man "stoler" på.
Dette var min mening