Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg H A D E R det !!! !! !
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 10:54

Virkelig, helt seriøst; H A D E R D E T ! ! ! Jeg får sommer fugle i maven, bliver nervøs, får svedige håndflader, ser alle de ting for mig, som kan gå galt. Panikken hest, den knækker, blodet sprøjter ud over det hele, ja det er et reelt mareridt. Og jeg har prøvet det før, og alt er gået fint og godt, men alligevel hader jeg det.

Jeg H A D E R at stikke i mine heste ! ! ! !

Og nu står guldsmeden for tur, og ham er så ømskindet at han reagere på vaccine kanylen, denne lille bitte sy nål, som nu skal skiftes ud med en en drabelig en af slagsen, og den er fa MINDST beregnet til en elefant, og dens meget tykke panser, og ikke til min sarte lille følbamse, med silke tynd hud.

En ting er at sætte nålen, en anden er den elfant sprøjte, der derefter skal sættes i med de 30 ml antibiotika, som der derefter skal ind i ham, jeg gyser ved tanken.

Det kommer først ved 17 tiden, så nu kan jeg gå hele dagen og grue for det, føj hvor jeg bare H A D E R det!!!

Andre der har det ligesom mig ? jeg er ikke bange for nåle men jeg hader bare at stikke i mine dyr.

Kom endelig med gode råd og tanker, men INGEN Grimme historier tak :P

K - som er et nervevrag lige nu, ved udsigten til at skulle stikke Guldsmeden.

0
0
Svar på denne tråd

Slap af og tag det roligt...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 10:59

Sørg for at have en hjælper som koncentrerer sig om at berolige hesten og evt skærme dens øje, så den ikke kan se hvornår du stikker.

Slap af og tag det roligt. Lad være med at lade din nervøsitet smitte til hesten. Når du stikker, så STIK. Det, der gør ondt, er at nålen går gennem huden. Når først du er igennem, tager de fleste heste det super fint. Beslut dig. Stik. Ikke noget med at stå og småprikke eller prøve at gøre det langsomt og forsigtigt. Det kommer kun til at trække pinen for hesten.

Jeg går ud fra at du har fået instruktionen i, hvordan du gør?

Mvh Mette
Defineret ponyrytter
· Mere MeLLa · Voksne er børn, der glemmer at lege · Heste.dk - helt gratis
0
0
Svar på denne tråd

nåle forbi.
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:01

puha hvor jeg føler med dig, indtil videre er jeg da sluppet for at skulle stikke i mig selv og mine dyr men er nogengange tvunget til at stikke i andre mennesker på mit arbejde og jeg HADER nåle jeg bliver helt ligbleg og koldsvedende når jeg selv skal stikkes og må ned og ligge og have noget koldt at drikke.

Håber snart deres kur er overstået så du slipper for at stikke mere i dem.

0
0
Svar på denne tråd

stikkeri
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:01

Man skal ikke tænke så meget over det, i bund med den, så er det værste overstået, selvom man lige skal checke for blod inden man trykker af.

Synes ikke det er så slemt i musklen, som hvis man skulle stå og fedte med at ramme rigtigt i en åre, det kræver ikke præcision på samme måde.

Tag fat i en luns hud et andet sted på halsen og vrid den rundt, så fokuserer han på det og mærker ikke stikket. Men smartest hvis du kan få nogen til at proppe mad ind og holde foran, indtil du ser hvordan han reagerer.

Syng en sang, så du ikke hyperventilerer. ;-)

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Ikke noget problem ! Jeg er laborant.
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:02

Bare husk at stikke dybt nok.... Eller betal det det koster, at få dyrlægen til at gøre det.

Sælges ;

Oldenborghingst født 12/5-06....Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård.Sort(brun) med aftegn. Forv.stang 170.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:09

Jep, jeg kender det kun ALT for godt! Min hest skulle i 7 dage have sprøjter af 50 ml. direkte i muskel!

Han havde væreet en tur i træ-hegnet og havde revet sig åben, og havde skåret en stor blodåre over, så blodet SPRØJTEDE ud af benet. Blev syet både indvendigt og udvendigt og havde boksro i 10 dage.

Første dag, trak jeg sprøjten op, stod længe og kiggede på det, prøvede en gang, men kunne simpelthen ikke stikke den så dybt som den skulle. Det endte med at min søde veninde gjorde det alle gangene!

Michelle

HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud

SUPER 2'er pony udlånes

0
0
Svar på denne tråd

hader det også
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:09

Uha Karoline, det er også bare noget af det værste jeg ved, jeg plejer at gøre som en anden skriver, drejer en luns godt rundt, så han fokusere på det i stedet.

Hvorfor skal han stikkes den lille, er det antibeotika? (stav selv)

Nå men stakkels i 2

et godt sted at starte.

www.hestens-sadelmager.dk

Mvh Marianne

Stolt pony mor med stave og gramatik fejl.

0
0
Svar på denne tråd

Heller ikke noget problem
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:10

Jeg har heller ikke noget problem med det, jeg fik oplæring af en dyrlæge for 20 år siden, og har gjort det selv siden. I starten kiggede dyrlægerne når jeg hellere ville have penicillin til indsprøjtning end i pasta/pulverform.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

TIL SALG

Ædelt DV-hoppeføl af dressurafstamning

Ædelt DV-hingsteføl - et muligt militaryemne

Welsh Mountainhoppeplag eller -hoppeføl

0
0
Svar på denne tråd

Spiller Dart
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:11

Gør jeg dog ikke på ham, men nålen bliver sat i, i et hug, ikke noget med at tøve og småprikke, det kan jeg slet ikke. Niver dem gerne i halsen, lige foran hvor jeg stætter nålen, det plejer at tage opmærksomheden fra nålen. Og det har virket uden problemer, men jeg hader det sq alligevel, og skal tage et par dybe indåndinger inden.

Ja Mette, som jeg skriver så har jeg jo prøvet det før ;) Og ved også jeg skal tjekke at den ikke sidder i en vene. Men jeg finder det stadig død ubehageligt at stille i mine dyr. Det gode ved det er at det sparre mig for 1500 kr ved at gøre det selv :P Men det er også den eneste fordel :)

Little Horsie: tusinde tak, det er heldigvis kun Guldsmeden som skal stikkes i, og kun i tre dage, hvor de to af dem, der er en super god veninde her og hun kan så holde ham i mens, så det er kun den sidste dag, onsdag, jeg vil være alene med det.

Det er første gang, jeg skal stikke Guldsmeden selv, og det gør også at der er lidt flere nerver. Havde det nu været den smukke, ville det have været lidt anderledes, for det har jeg prøvet flere gange.

K - som hader at stikke

0
0
Svar på denne tråd

Stik stik
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:12

Tiltrods for at jeg hader nåle selv, har jeg intet problem ved at stikke i mine dyr ;-D

- Bl.a. da min ene kat blev steriliseret, var det mig selv som gav hende bedøvelse osv.

Tror faktisk jeg bedre kan lide at gøre det selv, end når en anden gør det!

Men det er da bestemt ikke sjovt at stikke i dem, man ved jo selv hvor forbandet ondt det gør (Overdrivelse fremmer forståelse, for mig er nåle den ultimative smerte, lige indtil det sker og jeg intet opdager!).

Mvh. Rollo

BORTGIVES

KÆLEDYRS MARSVIN ;; RACEDYRS MARSVIN

0
0
Svar på denne tråd

Marvin......
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:13

Kan anbefales at en anden end ejeren selv stikker hesten. Hesten har tillid til ejeren og dette kan gå lidt tabt. Da min tidligere hest skulle stikkes kom en af min fars venner forbi og stak den, han var landmand og havde prøvet det før.

0
0
Svar på denne tråd

Marianne
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:14

Det er pga den hovbyld, den bliver ved med at drille, selv om vi bader og renser og bader og renser :(

Jamen jeg kan høre, at jeg gør det lidt på samme måde, som jer andre, Og nej i har helt ret i at nålen er det værste, og det er også det, som giver mig svedige håndflader ;)

0
0
Svar på denne tråd

Marvin..........
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:15

Kan da godt tåle at se det, men heste forbinder ting og skulle nødig forbinde mig med ubehag, så jeg smuttede lige

0
0
Svar på denne tråd

Du er ikke alene...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:19

.. jeg kan heller ikke fordrage det.

Første gang jeg skulle stikke Monty var jeg seriøst bange for at besvime. Jeg sørgede så for at have en staldkammerat i stalden der kunne stoppe mig hvis jeg var ved at gøre noget forkert - og gribe mig hvis jeg besvimede (det gjorde ejg selvfølgelig ikke - men alligevel)

Han skulle så kun stikkes 3 gange med en uges mellemrum - og allerede 2. gang var mindre slemt.

Siden har jeg haft en periode på en uge hvor Baloo skulle have antibiotika hver dag - det gik ganske uden problemer.

Klap hesten nogle gange der hvor der skal stikkes lidt før - så bliver huden lidt "følelsesløs" og den opdager knap hvad du har gang i.

Det skal nok gå fint!

(men det ændrer ikke på at det ER noget af en overvindelse at gøre)

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:20

Jeg lærte da jeg skulle stikke min i halsmusklen med en kanyle (den var kæmpe) klap tre gange (en smule hårdt) og fjerde gang jag kanylen i - det hjalp da jeg skulle stikke min 6 mdr føl i sin tid.

0
0
Svar på denne tråd

Ikke så slemt
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:38

Kan godt, dog kræver det en stor grad af overvindelse for mig.

Men når jeg gør det, holder jeg kanylen (uden beholder) mellem tommel- og pegefinger, banker på halsen nogle gange med bagsiden af hånden og vender så hånden om og banker kanylen ind. Så vinkelret som muligt.

Når jeg derefter sætter beholderen fast i kanylen og sprøjter væsken ind, har jeg en medhjælper, der giver "offeret" et stykke brød eller lignende. Og det er nok til, at min pony, som jeg lige har måttet stikke fire dage i træk, stort set ikke reagerede. Og hans tillid til mig er på ingen måde svækket.

Men jeg foretrækker nu alligevel noget at blande i foderet, hvis jeg skal være helt ærlig.

mvh

Kirsten

0
0
Svar på denne tråd

Aldrig
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:44

Jeg kommer aldrig til det!

Hvis hestene skal stikkes, må dyrlægen gøre det!

BASTA!

Det har løst sig indtil videre. Hvis en af dem skulle have antibiotika mere end en gang, har de fået det oralt.

Alletiders mest fantastiske pony skal sælges!

Gid der er en pige/dreng med en god familie et sted der ude, som kan få lige så gode oplevelser sammen med klaphatten

Se www.horse.dk el min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Må i virkelig
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 11:54

det? I Norge er det kun veterinærer som må stikke i dyrene, ikke engang dyreplejere må det. jeg har dog, under instruktion vaksineret mine egne katte nogle gange, og også satt en antibiotikakur på syv dage på en af mine katte, men strengt tatt så må jeg ikke. Veterinæren som har givet meg sprøjterne kan rent faktisk få problemer om et dyr jeg vaksinerede fikk chok og døde (og det sker faktisk).

I Danmark: Hvem har ansvar hvis dyret dør af en fejl satt injektion? Hvad siger forsikringsselskabet?

0
0
Svar på denne tråd

puh....
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 12:00

Tja.. det er jo ikke lige frem rart. Jeg skulle også give min dreng en sprøjte da han var blevet kastreret. Men jeg var godt instrueret af dyrlægen og han er heldigvis så sød. Jeg nussede lidt på halsen, som instrueret og lige så stille stak kanylen ind under huden, trak let tilbage, tjekke at der var modstanf og ikke kom blod, og så ind med væsken. Han stod fuldstændig stille og opdagede vist intet.

Så det kan jeg sagtens gøre igen! ;)

Værre er det med min hoppe, som er som din. Hun kan ikke tåle sprøjter! Det stammer fra dengang vi fik hende, hvor hun var forkølet og skulle sprøjtes med et eller andet hver dag. Vi vidste ikke andet, end at det skulle stikkes ind i musklen på halsen. Og hende som skulle forestille at vide noget om det, synes vi skulle bruge nogle andre nåle, end dem vi havde fået med.

Ja, ja det resulterede så i kæmpe buler på hestens hals hver dag- og en hest som den dag i dag kan være småfarlig at give en sprøjte!

Tak for hjælpen siger jeg bare! Godt man bliver klogere!

A good horse is never a bad colour.
mine dejlige "ponyer"
Katinka og Thor. <3
*Akademisk*
0
0
Svar på denne tråd

llllllll
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 12:04

Jeg har absolut ingen problemer i at behandle intramuskulært i dyr, om det er heste, køer eller svin. Jeg har rigtig mange års erfaring (Har stukket flere svin end jeg har spist ærter ) og jeg ved præcis hvad jeg gør. Mine hypper aner ikke engang de er blevet stukket når jeg er færdig .

Venligst Stald Dalgaard

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har aldrig
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 12:41

stukket et dyr selv, men jeg har klargjort en hestesprøjte som min far skulle bruge en dag - og endte med selv at få den i fingeren, da jeg tog proppen af pga. rekyl-effekten. AV

Min far passer grise og stikker som regel mange om dagen og han siger, at HVER gang han tager en ny engangssprøjte, så tænker han på dengang jeg fik en kanyle i fingeren, så han passer på

Nå, det var et sidespring - bare lige en reminder til folk om at passe på med de sprøjter - de er STORE, hvis man selv får dem ind i fingeren.

Vinterhilsner fra Sine

~A horse is poetry in motion~

Who am I?

www.freewebs.com/sinehn/

Barefoot London (bomløs sadel) sælges - skriv for info!

0
0
Svar på denne tråd

jep...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 13:02

6 af vores heste har lige afsluttet en 3 uger lang "vetamin kur", hvor de dagligt skulle stikkes..

neeeeej hvor blev jeg sur når manden ringede og sagde at han ikke havde tid, og jeg selv måtte gøre det..

heldigvis var det ikke hestene der havde angst (de står helt stille!) Derimod har jeg hele mit liv, haft en kæmpe angst for kanyler (ja jeg blir aldrig stiknarkoman, det helt sikkert!!)

puuuha, jeg rystede mere end hestene.

har år tilbage haft en plag, der skulle stikkes dagligt i en længere periode, den sprang rundt, så chefen måtte holde den, mens jeg stak den.. puh!.

Stakkels dig! Føler med dig!

Med venlig hilsen

Liv, Hunden, den bedrageriske kat, & alle hestene.

A broken heart is as much a part of first love as moonlight and roses.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 13:42

Jeg vil uden tvivl helst stikke, hvis alternativet er antibiotika i pulver / pastaform... Min hest reagerer ikke på en nål og en gigantisk sprøjte med antibiotika i musklen, men at få puttet noget i munden, eller spise foder med noget mystisk i?! Nix, det kan jeg glemme, nogensinde at få hende med på! Heldigvis er jeg ikke særlig sart mht. at stikke hende, men var da lidt usikker første gang, jeg selv skulle stikke nålen i hende

Rose - og Kongejordens Cardiff

0
0
Svar på denne tråd

hmm............
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 14:04

jeg vil aldrig selv stikke min dejlige fila da hun er møg bange for alt der hedder nåle...

Hun får lagt bremse på nu hver gang hun bliver stukket for ellers går hun amork...

hun er lige blevent vac. her den 15 og jeg var der ikke selv men min kæreste var der... dyrlægen havede glemt bremsen på klinikken så de havede et være cirkus men krikken fik sin vac *GG*

Med den dejlige Ma Fila Noir.

Jessica 28/11-05

Monique 19/10-07

Elsker mine 3 tøser :-)

0
0
Svar på denne tråd

12345687411152464635
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 14:11

Igennem mit job, stikker jeg temmelig mange mennesker på en uge (sygepl.), og det rører mig ikke en pind.

Men når det kommer til min hest, føler jeg mig som det ONDESTE menneske! Hun står endda helt stille, men jeg HADER det virkelig! Nogle gange har jeg fået en anden til det, da jeg ikke vil være DEN ONDE..

Forstår dig virkelig!

Kristina og Mademoiselle

Du kan også hjælpe: www.wspa.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har slet
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 15:10

ikke noget problem med det....

Stikker gerne mine dyr, min mand, mine unger og andre der skulle ønske det.... Men er også sygeplejerske så er van til at håndtere kanyler samt iv og im medicin. Derudover har min dyrelæge også vist mig hvordan jeg stikker hestene bedst hvis det skulle være nødvendigt...

Pernille

Team CoDa OX, distanceridning.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmnnee
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 15:32

Det lyder for mig lidt som om at du er mere nervøs ved det end hesten, hvilket jo som bekendt den kære mule så kan mærke...

Få endten en anden til det el. slap af, så ondt gør det altså heller ikke og det er jo for mulens eget bedste mv.

Kan dog godt forstå at du ikke er glad for det..;o)

Havde engang en der skulle spøjtes i blodet hver 4 time i en uge, prøv lige at stå midt om natten med en mule med tyk vinterpels og føl ved siden, dødtræt og skulle ramme rigtigt første gang ...Hmmnnee så lære man altså det med at stikke ;o)

Mvh.

OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning sælges, Årets første føl kommer snart!!!

Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009

0
0
Svar på denne tråd

Er det tilladt?
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 15:45

Der er stadig ikke blevet svaret på spørgsmålet om hvorvidt det er tilladt selv at stikke sin hest, og i tilfælde af skade, om forsikringen dækker?

Jeg er ret nysgerrig og undrende.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 16:01

Hader det også selv, og det resulterede i dyrlægen måtte komme i 4 dage og stikke min shetter, han er bange for sprøjter så jeg ville ikke forsøge mig og gøre det værre!

Hilsen Stine

Mor til Simon 11 august 2008

Border Collier er dog nogle skønne hunde

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 19:31

Ibanez:

Det er tilladt selv at stikke.

Der er dog nogle restriktioner mht. hvad man selv må give, afhængigt af om ejer har taget et kursus og hvorvidt hesten er chippet.

Jeg kan ikke huske det præcist, jeg plejer at spørge dyrlægen.

Forsikring ved jeg ikke, godt spørgsmål!

Rose - og Kongejordens Cardiff

0
0
Svar på denne tråd

Synes selv
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 19:59

at stikke i en hest er da noget af det nemmeste...... prøv at stikke i en lille mus på 30 gram, i bugen uden at skulle ramme organer etc. Det er sgu sværere, der ryster jeg ikke på hænderne. Kun når jeg skal lægge kateter i deres haler, så ryster jeg lidt.....

Beagle, som selv sine stikker heste og katte.

0
0
Svar på denne tråd

at skulle stikke
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 20:55

Ligesom Beagle synes jeg også det er væsentligt nemmere på heste end på mus og rotter :) Jeg er altid frygtelig bange for at komme til at stikke i organerne.

Min plag får i øjeblikket penicillin 2 gange dagligt, og har fået det i 6 dage nu. Nøj hvor er han dygtig til at blive stukket - ikke om han vipper med et øre, og jeg tror skam godt jeg kunne klare det hele selv, men har alligevel en til at holde og give æbler imens - så mærker dyret slet ingenting :)

The great tragedy of Science - The slaying of a beatiful hypothesis by an ugly fact.

Thomas Henry Huxley

0
0
Svar på denne tråd

skal du stikke
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 21:29

Intravenøst el? for hvis ikke så stik ham i bringen det er mindre sinsitivt og enklere dette råd fik jeg at min dyrlæge og det er bare kanont masse hud du kan klemme om og stikke i...

Velkommen til HN

"Join the Battle"

0
0
Svar på denne tråd

llllllllll
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 22:40

Staro:

Man må som alt andet end dyrlæge kun stikke i musklen altså intramuskulært. Medicinering i blodåre er total bandlyst, medmindre man er dyrlæge

Venligst Stald Dalgaard

0
0
Svar på denne tråd

Så er det overstået
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 23:28

Og han tog det bare så fint, er endnu engang overrasket over hvor dygtig han er, og er endnu en gang, endt pavestolt af mit føl/plag.

Der er ingen tvivl om jeg ikke kan lide det, men med som så meget andet, bevare jeg roen mens det står på. En dyb vejrtrækning og så henter jeg hesten, griber sprøjten, og en to tre så er nålen i, præcist hvor den skal og som den skal. Væsken pressen langsomt, men stabilt ind, til den er tom, hvor efter nålen fjernes, der gnuppes og roses.

Og så ryster jeg Jeg Hader det virkelig, jeg tøver ikke og reagere ikke, før bagefter.

Men som sagt det gik fint, og han tog det pænt. Og Simone var super god, til at give godbider ;)

0
0
Svar på denne tråd

apropos nåle...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 23:38

Så handler denne beretning ikke om at stikke i dyr, men om engang lægen stak i mig....

Jeg er ikke pivet og har ikke nåle skræk..... tager typisk tingene lige oppfra og ned, uden nogen problemer.

Men...men....men for nogle år siden døjede jeg med seneskedehinnebetændelse og efter et par omgange med armen i gips, ville den ski.. gene ikke forsvinde. Jeg stod med det ene ben i Italien, hvor jeg skulle på 3 ugers mountainbike og bjergklatringstur og havde absolut ikke tid til en dårlig hånd.

Som sidste udvej siger lægen, jeg kan få en indsprøjtning med binyrebarkomon, men det gør helveds ondt..... ja dette gentager han flere gange, mens han pakker nål mv. ud...... ja ja ja tænker jeg og sætter mig efter bedste evne op til det smertefulde stik.

Jeg fik stikket, hvilket ikke var mere end et lille prik, der knap nok spændte i huden.... piece of cake. Rejste mig lettet op.... og gik derefter ud som et lys midt i lægekonsultationen.

I guder jeg var gal på den kære læge, da jeg vågnede op! Aldrig nogen sinde skulle hans sige til mig igen, at et lille stik vil gøre helveds ondt. For efter tiden havde han bare at kalde alle stik, for et lille prik! Jeg havde siddet spændt som en fjeder på birksen og ventet på smerten, som aldrig kom, og da jeg så slappede af, så løb blodet bare fra hovedet.....tsk tsk

Hvad jeg ville sige med denne lille beretning.....jeg tror ikke på tingene er værer end man gør dem til!

Og til Karoline - Pøj pøj med Guldsmeden, håber han snart er frisk igen! (lad nu ikke diner nerver smitte for meget af på den lille fyr)

Ciao

Carina

0
0
Svar på denne tråd

Stald K
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 23:43

Godt klaret, klap dig selv på skulderen! :-)

Det betyder meget at kunne holde hovedet koldt i hvadenten det er let pressede eller meget pressede situationer, og så reagere bagefter :-)

Candyflosss forever - Medlem af AWR

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-01-2009 23:56

Dejligt at høre det gik godt! Ja jeg sad stadig og tævede i tastaturet med mit forrige indlæg, da du postede dit indlæg....

så nu fremstår jeg da rigtig som en langsom sinke .

Jeg syntes da du skal være lige så stolt af dig selv, som af Guldsmeden!

Ciao

Carina

0
0
Svar på denne tråd

uhh hader det også
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 00:01

Det er ikk spor sjovt..

Jeg har flere gange skulle stikke min tinker 4 gange om dagen i en uge af gangen! Ikk sjovt ! og hun blev så ked af det, men tilgav mig altid når hun fik sine gulerødder bagefter :)

-Veo; Veganer og dyrerettigheds aktivist!

Stald Nordlund www.LeoGio.dk

Tinkeren Coco

Ismulen Halla fra Hejelte

Ismulen Ljufá fra Vestergaard

Is'føllet Ljúf fra Nordlund

.

*Ungdomshuset, Jagtvej 69 lever stadig*

0
0
Svar på denne tråd

jv,sfhvfjhvkjhbkd
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 00:10

Har ikke noget imod det.

Min himmelhest skulle under gigt-behandling have 7 sprøjter i halsen af 3 dages mellemrum mellem hver sprøjte.

Den skulle jages ind i halsen, ikke føres stille ind.

Jeg skulle selv gøre det. Er egentlig ret kold med den slags.

NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Ehver modgang er et tilbud om vækst

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider