Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hunkat i løbetid??
Forfatter: 
Dato:  18-01-2009 20:16

Hey allesammen

Jeg "fik" i sensommeren en lille hittemis (hunkilling) og besluttede mig for lidt efter at anskaffe mig en mere så hun havde selskab. Den nyeste af dem er fra 12 juli den første ved jeg naturligvis ikke helt hvor gammel hun er, men hun er ældre.

Nu er der så det at den yngste er begyndt (siden igår) at vandre hvileløst rundt og miave og miave og miave igen, og igår satte hun sig fuldstændigt umotiveret ind i vores seng og tissede på min kærestes dyne

kan det være løbetid der allerede er startet, undrer mig så bare over at det er den yngste der starter først men det er måske meget individuelt??? Eller er der noget andet hun prøver at fortælle mig eftersom hun også tisser i sengen, (jeg tænker blærebetændelse) men de er begge to indekatte. Ja jeg er rimelig ny med det her kattehalløj, så håber nogen derude med mere erfaring ku være behjælpelige.

0--Antano--0

Næsten ny hubertus classic trense i sort str. full sælges

Se annoncen på min profil

0
0
Svar på denne tråd

hmm..........
Forfatter: 
Dato:  18-01-2009 22:06

det lyder til at det inten er løbe tid hun er kommet i eller...

Blære betændse.

Men lyder også som jalouxi (staves??)

Havede engang en hun kat som normalt altid var renlig.

Men når vi havede gæster eller lign så pissede hun der hvor de havedet siddet eller sovet

Vi fik hende steriliseret og det hjalp i meget langtid men her for nogle få mdr siden fortalte min x at hun gør det nu når han har en bestemt veninde på besøg (måske hun ikke kan lide hende?)

hvis det forsætter med hendes tisseri rundt omkring ville jeg snakke med dr. dyr om det. :-)

Med den dejlige Ma Fila Noir.

Jessica 28/11-05

Monique 19/10-07

Elsker mine 3 tøser :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-01-2009 22:35

har været inde og læse en masse om det nu, og tror det er løbetid for hun har alle tegnene, vandre rundt og klager sig og ruller rundt og vil kæles, og så op igen og klage videre lidt efter.. Så vi har også talt om at de begge ryger en tur til doktor dyr, og får snittet snarest muligt. Det har også hele tiden været meningen, jeg har bare ville vente til de blev lidt større, synes godt nok det er tidligt at komme i løbetid og så i Januar. Men hvad jeg kan læse mig til kan de komme i løbetid allerede fra 5-10 mrd alderen, så hun er bare tidligt ude

Det er bare sjovt det der med hun tissede i sengen for det er den eneste gang hun nogensinde har tisset andre steder end på bakken. Og så lige i sengen virker bare så protest agtigt.

0--Antano--0

Næsten ny hubertus classic trense i sort str. full sælges

Se annoncen på min profil

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider