Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

klage over læge
Forfatter: 
Dato:  16-01-2009 07:28

Hvor kan man klage over en uddannelseslæge, og kan han gøres økonomisk ansvarlig??

Sagen er kort fortalt, at jeg får armen i gips grundet en flænge i håndroden.. Min arbejdsgiver vil så have en lægeerklæring, hvilket jeg ringer til pågældende læge og beder om.. Denne læge prøver så at få fat i mig (siger han) uden held... Derefter vælger han at gøre ingenting. D. 23 dec får jeg et brev fra arbejdsgiver at de ikke har modtaget lægeerklæringen og at jeg nu mister retten til løn under sygdom.. mellem jul og nytår lykkedes det mig at få fat i pågældende læge, som langt om længe får sendt erklæringen afsted. Men nu tøver arbejdsgiver med at udbetale min løn, da de jo ikke fik erklæringen i tiden. Derfor mangler jeg jo nu en månedsløn, så derfor mit spørgsmål.

Hilsen Nanna

Som har fået cancer tæt ind på livet, plejer det ikke altid at ramme naboen??

R.I.P

Sejr 040107

Brian 191007

Emira 080708

0
0
Svar på denne tråd

Til en anden gang
Forfatter: 
Dato:  16-01-2009 07:42

Du kunne være gået til din praktiserende læge og bedt hende/ham om at skrive lægeerklæringen. Når jeg har haft brug for en lægeerklaring har jeg ringet til lægesækretæren og bedt om en erklæring, og så er jeg kommet et par timer efter for at hente den. Så har jeg selv offret de 5 kr eller afleveret den personligt til min chef.

Om du kan klage over lægen, tror jeg desværre ikke du får så meget ud af.

Venlig hilsen Hanne

Gloster søger sælges/udlånes, læs mer under præsentationen, eller her:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/222475

0
0
Svar på denne tråd

Hanne..
Forfatter: 
Dato:  16-01-2009 07:49

Jeg har et lægehus med en del læger i, og det er der, at uddannelseslægen er ansat... Det var ham, der tilså min hånd første gang, og derfor også ham der skulle skrive lægererklæringen..

Og ja jeg burde jo have været klogere, men når man ikke kan kører bil grundet en arm i gips og skal 70 km væk med erklæringen.. desuden skulle den sendes via mail, hvis arbejdsgiveren skulle betale for den..

men en ting er sikkert, jeg skal aldrig mere ind til ándre end min egen lægen. jeg har desuden besluttet mig for at skifte læge efter dette, da jeg aldrig aldrig aldrig kan få en tid hos min egen læge, medmindre jeg booker en tid tid tre måneder i forvejen.

Hilsen Nanna

R.I.P

Sejr 040107

Brian 191007

Emira 080708

0
0
Svar på denne tråd

misforstod dig
Forfatter: 
Dato:  16-01-2009 07:56

Nåå, så misforstod jeg dig. Jeg troede at du havde været hos en hospitalslæge.

Ja, du burde da skrive et klagebrev til den pågældende læge. Men om du får nogle penge ud af det, det tror jeg desværre ikke.

Held og lykke med armen.

Venlig hilsen Hanne

Gloster søger sælges/udlånes, læs mer under præsentationen, eller her:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/222475

0
0
Svar på denne tråd

Prøv...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2009 08:05

Prøv din fagforening, det kan være at det hjælper, at det er dem som ringer til lægehuset.....

Eller måske arbejdet - hvis ikke liiiiige de har for travlt

Men jeg kunne da ej heller undvære en månedsløn...

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

klage over læge
Forfatter: 
Dato:  16-01-2009 08:53

Hanne ♥gloster♥ De har skam fået af vide at jeg er meget utilfreds. de ved også godt at jeg vil skifte dem ud...

Vibs 1 nej hvem kan undvære sin løn, vi har jo nogle faste udgifter, der skal betales hver måned. jeg har jo heldigvis fået nyt job pr. 1 januar, så nu er jeg væk fra den kommune, men måske jeg skulle gribe fat i fagforeningen

Hilsen Nanna

R.I.P

Sejr 040107

Brian 191007

Emira 080708

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider