Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dyrekampe!!!
Forfatter: 
Dato:  14-01-2009 20:10

Jeg spekulere som en gal over hvad folk dog får ud af at se hunde/heste/hane/bjørne kampe(og hva slags forfærdelige dyrekampe der ellers er)???

Hvad er det der gør at de ikke får samme trang til at gribe ind og stoppe denne mishandling, som jeg får bare jeg ser en video på yotube???

Hvordan kan folk mishandle dyr generelt? Undlade at fodre dyr, slå dem???
Jeg begriber det ikke, i min hjerne er det slet ikke en mulighed at behandle et dyr sådant.

Det er også en af grundene til at jeg vil læse til advokat, og sagsøge alle de medicinalfirmaer der tester på dyr, og hva der ellers er af ubehagelige mennesker der mishandler dyr!

Jeg glæder mig sådan til jeg er færdig med min uddannelse, og kan være med til at slå hårdt ned, på disse forskruede mennesker!

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

Forskruede mennesker passer ind.....
Forfatter: 
Dato:  14-01-2009 20:18

Mange folk kan godt lide at se kampe.

Det minder dem ubevidst om alle de kampe de har været og er tvunget til at kæmpe i deres eget liv, incl alle de kampe de er dømt til at tabe, og alligevel tvunget til at deltage i.

De er dog ikke bevidste om dette.

Men det er dejligt livsbekræftende at leve livet 100% på overfladen og hele tiden søge det ene kick efter det andet, - action!!!!

Et liv uden følelser og empati, det handler kun om nu og her, underholdning og at få afreageret al den ondskab der uværgeligt indimellem rammer en selv.

En god aften, dejligt adrenalin-kick, og et par fadbamser til ganen, SÅ leves der...

De uskyldige dyr, der lægger krop og sjæl til, opfattes slet ikke, det ligger langt udenfor erkendelses-grundlaget.

Synes det lyder rigtig godt, at du vil kæmpe for disse skæbner, ønsker dig alt muligt helt og lykke! :-)

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  14-01-2009 20:26

tusind tak hippo.... bare skriv under på alt hva du kommer i nærheden af, der vil redde og forbedre dyr...

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider