|
|
| Bestilt billet til England - sadel |
|
|
Så er billetten bestilt 719 tur/retur ja fik desværre bestilt en time for sent ellers havde det kun kostet 419, men ventede på svar fra min veninde der bor derovre.... Nå men pyt det er stadig rigtigt billigt, hun henter mig i lufthavnen på mandag og aflevere mig igen i lufthavnen næste fredag... så altså en 5 dags tur  Ja vi snakkede først om det igår... har drømt et stykke tid om en Albion SLK Ultima Platinum sadel, men dk prisen er 21.500 og den kan fås i England til omkring de 15.000 så det kan godt betale sig at tage et smut over og besøge sin veninde og samtidig bestille ny sadel  Heldigvis ved jeg jo str. og sådan da jeg har en Albion SLK i forvejen til ham, har allerede snakket med Tanja Lange og hun vil gerne passe den til, selvom jeg ikke køber den igennem hende, så det er jo dejligt  Nu overvejer jeg jo så bare om jeg skal købe andet derovre nu hvor Pundet er i lav kurs... men der skal selvfølgelig også være penge til Herning-turen... Nå men hvad ville I købe hvis det var Jer?
Springrytter der efter alvorligt uheld, nu rider dressur, på sin skønne springhest Calle.
Nykåret Klubmester i Dressur
Tjek min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/maren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tag det hele! |
|
|
Jeg synes bare, at du skal købe ALT det, du overhovedet kan rage til dig - vi kunne nemlig godt bruge at få lidt gang i økonomien igen herovre  Men lige et sidespørgsmål: hvordan transporterer man en sadel på et rutefly? må du have den i håndbagagen? Håber du nyder din ferie.
'Forgyldning forgår, men svinelæder består.' (H.C. And.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej desværre |
|
|
kan ikke få den med hjem med flyet, så den må blive sendt, men pyt skidt der er stadig en hel del penge at spare alligevel... Ja min veninde kan også godt mærke at det går lidt sløvt til ovre hos Jer... en af hendes ryttere har sågar måtte aflive hendes hest grundet der ikke var penge til at foder lyder helt forkert ik!? Jeg kommer helt sikker til at nyde min ferie, skal med Mette til stæve tirsdag og se hendes dejlige hyp og så skal der ellers råhygges, og kigges rideudstyr i lange baner 
Springrytter der efter alvorligt uheld, nu rider dressur, på sin skønne springhest Calle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skal du |
|
|
til london området? vi skal til london sidst i denne måned, og kunne da godt tænke mig lidt gode råd om evt udstyrsbutikker centralt i london, selvom der nok ikk er mange af dem. Mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flybilletter |
|
|
Lige nysgerrig, hvem skal du flyve med?
Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. Ca. 11-12 år. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Ormekur er IKKE längere receptfrit i Sverige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hente sadel |
|
|
Kan du ikke lige tage en sadel med til mig, skal have bestilt en der ovre fra  Det er jo lige før det er billigere at hente den selv.
Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alt er billigt i UK |
|
|
vi er nogle stykker der lige har lavet samlebestilling hos diverse forhandlere på: Ariat støvler Thermatex dækner Cortaflex Rambo dækner John Whitaker hjelme/underlag m.v Karina
10 baller god tør wrap fra 2008, 1.slet sælges. 350 DKK pr balle afhentet post nr 4100 Send PB for yderligere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Darren!! |
| Forfatter:  |
GeLabs2203 |
| Dato:  |
14-01-2009 07:12 |
|
Det var godt nok en billig flybillet du har fået dig der. Hvem flyver du med?
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej;p |
|
|
Det er sååå billigt. Jeg kan desværre ikke få min bestilling igennem til en butik, jeg har fundet derovre - havde ellers lige sat næsen op efter et Rambo dækken:(
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skovgård |
|
|
så vælg da en anden butik... der er mange der sælger rambo i UK/Irland Karina
10 baller god tør wrap fra 2008, 1.slet sælges. 350 DKK pr balle afhentet post nr 4100 Send PB for yderligere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke kun rideudstyr. |
|
|
Prøv at undersøge om du må have den med som håndbagage. I 2006 havde min far en sadel med hjem som håndbagage. Det krævede lidt overtalning. Men han fik den med hjem. Husk det ikke kun er rideudstyr, du kan mærke prisforskellen på. Jeg har lige bestilt både similisten, en fin ny læderjakke og grafik kort til pc'en, ved min stedbror. Han kommer på visit i dk i slutningen af måneden. Hvis jeg var dig, ville jeg hamstre. For jeg tror ikke du kan opnå samme rabatter på Herning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enig kassen |
|
|
priserne i Herning om 1,5 mdr ligger langt fra niveauet i UK........for her er ca ½ pris. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| karinae: |
|
|
Jeg har kun haft held med at finde en anden butik; men der var prisen en del anderledes, så det knapt kunne betale sig!
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige handlet |
|
|
af to store omgange i UK Rambo dækkener Rambo Newmarket ting Stübben produkter, trense og lædergrime Helt almindelige ting som bare er billigere derovre, og portoen ændrede sig ikke Karina er Ariat egentlig ikke stadig billigst i USA hvis man har mulighed for at få det med hjem der ? Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mht..... |
Mette J |
14-01-2009 15:46 |
|
..flyvebilletten til UK - London så kan de findes hos cimber.dk til ca. 450 kr. tur/retur til Gatwick. Bare et lille pip  Men rigtig god tur - og shopping 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thermatex.... |
|
|
Hvor finder I Thermatex på nettet fra UK?
Thrine *** Super dressurhoppeføl til salg! Billeder og video haves. Se link til video på præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej alle sammen |
|
|
JA jeg skal flyve med Cimber.dk som Sterling lige har overtaget.... der var billetter til 419,- en lille time før jeg bestilte der var de så lige røget op i 719,- men det er stadig billigt. Det er rigtig pinligt det her, men kan simpelhen ikke huske i hvilken by Mette bor men jeg flyver til og fra Gatwick.... Men ved det ikke lige er London vi skal på shopping i.... men ja ved egentlig ikke så meget. Ville ha bestilt sadlen via. www.tds-saddlers.com og skrev derfor til min veninde om hun kendte til firmaet inden jeg lavede en handel... ja og så blev vi egentlig hurtigt enige om at det da var meget hyggeligere hvis jeg kom over på et visit og når priserne på flybilletterne er så langt nede ja så kan det jo godt betale sig  Men I har da ret, jeg burde nok købe lidt ekstra nu når jeg er afsted  Har overvejet endnu et Rambo Dækken, men det Calle har er jo kun et år gammelt... men ja kunne da godt være hvis jeg er heldig at finde et til en god pris... de holder vel også udsalg derovre  Prof. Choice er vel USA de bliver lavet i ik?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glemte lige |
|
|
Med at have den med som håndbagage, tør ikke satse på at kunne overtale dem at jeg skal have den med... den må eftersendes... det er jo heller ikke sikkert at de lige har den sadel jeg skal have inde i butikken, så satser bare på den bliver sendt forsvarligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Min lillesøster har for et par år siden haft min ene sadel med som håndbagage på rutefly, og det var intet problem....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå men så |
|
|
kan det da godt være jeg lige skal ringe og undersøge det... for det ville da alt andet være perfekt hvis jeg kunne få den med hjem med det samme, hvis altså de har den.... Men min veninde ved jeg ringer rundt til de omkringliggende og forhører sig.... det kunne jo være lækkert hvis det hele klappede og jeg fik min drømmesadel med hjem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Darren!! |
GeLabs2203 |
14-01-2009 19:05 |
|
Hm... flyver endnu engang til London om en måned, og måtte give 1600,- tur-retur med Cimber...
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm ja det er |
|
|
noget surt kan jeg godt se.... Nogen gange kan det godt svare sig at vente med at bestille til ugen før 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cimber |
|
|
Lige en rettelse, det er Cimber som har overtaget Sterlings navn ikke omvendt.
Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. Ca. 11-12 år. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Ormekur er IKKE längere receptfrit i Sverige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihhh altså |
|
|
synes ikk jeg har held med at google efter rideudstyrsbutikker i london, nogen der har nogle gode råd??? På forhånd tak for hjælpen Mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| SeniorHeavy |
Mette J |
14-01-2009 21:58 |
|
Hvis du prøver at søge herinde efter kl. 23 - så mener jeg, at der vil komme nogle tråde frem med butikker i London og omegn. Jeg mener, at Julie Taylor engang skrev i en tråd om rideudstyr i London. Mener. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Links... |
|
|
Kan der ikke lige komme et par gode links ind i tråden? Hvor I også skriver hvad portoen er osv.
Bl.a. til hvor man kan få Whitaker-hjelme, jeg overvejer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ariat.. |
|
|
jeg var i Califonien i oktober og så på Ariat og de priser jeg pt har fundet i UK er faktisk de samme dvs -45/50% af dk prisen...... Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He he ja |
|
|
selvfølgelig er det Cimber der har overtaget Sterling.... ellers havde mine billetter ikke været meget værd var lige lidt hurtig da jeg skrev.... JAmen Susanne det ville da ellers være hyggeligt, men tror ikke Mette har så meget plads endda men det skal jeg da se ad når jeg kommer hejm til hende.... for hvis det bliver ved med at være så billigt er det nok ikke sidste gang jeg besøger hende  Har skrevet til Cimber om jeg må have sadlen med som håndbagage, venter på svar fra dem....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karinae |
|
|
Har du mulighed for at lave et indlæg med links til de sider I har købt fra? Jeg er interesseret i Ariat og Rambo i hvert fald, og det lyder da til I har gjort en god handel  På forhånd mange tak fra mig - og min bankkonto 
Come back for just one moment Your star looks bright I'm still wondering why your time here on earth was so short and I can't seem to get it right you'r still missing in my life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå har snakket |
|
|
med Cimber Air! Og ifølge de mål min håndbagage må være, kan jeg ikke have sadlen med hjem desværre. Men så må den jo bare sendes... Nu er der ikke længe til jeg skal afsted  Calle ryger i "pleje" fra i morgen søndag til fredag hos en god bekendt Dorrit som har løbebånd, samtidig er det også stedet hvor jeg normalt får undervisning af John Randskov så Calle skal skam stadig til undervisning på tirsdag Dorrit gør ham bar klar til John i stedet for han skal på bånden den dag... super er sådan noget kan lade sig gøre i sidste øjeblik 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|