Line: Linket viser bare den eneste p-plads, der ikke er venteliste til, i hvert fald af de p-pladser, der er med på siden. Ok, det blev rodet, men håber du forstår meningen! 
Perlemor 1: Botanisk Have? Hvordan er det gået min næse forbi? Er det offentlige parkeringsplader, betalingspladser, eller kun for folk, som har lejet en fast plads?
AmigoCjn: Du kan sagtens parkere ved Scandinavian Congress Centre, der er aldrig fyldt, hverken om dagen eller om aftenen. Der er masser af pladser, både over og under jorden. Om du kan få udgifterne betalt af din arbejdsgiver er jo svært for os andre at svare på, men jeg vil da absolut mene det er rimeligt, hvis mødet da er arbejdsrelateret.
Line igen: Hvis jeg var dig, ville jeg blive skrevet på venteliste, få en parkeringstilladelse og parkere i gaderne i nærheden indtil der skulle blive en ledig plads. God øvelse i at parallelparkere!
Vær du bare glad for du ikke skal parkere i Marbella centrum, her holder folk millimetertæt døgnet rundt, somme tider i flere lag! De holder på hjørner, i fodgængerfelter, med bagenden stikkende halvt ud på kørebanen - hvis man ikke kan komme ud igen er det bare ærgerligt.