Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Underlig mand...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2009 22:47

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal begynde... D. 23/ 2008 begynte jeg at få nogen billeder fra en mail jeg ikke kender... Mange af dem er der sådan set ikke noget i vejen med, da de er af et hus, men der er også 3 billeder af ham (eller det vil jeg tro, har aldrig set manden i virkeligheden, så jeg ved det ikke) og 3 af hans 'ven'...

Det var måske forkert,men jeg må indrømme at jeg blev nysgerrig, ikke på ham som person, men på hvor han havde min mail fra... Så det spurgte jeg om... Han påstod at jeg havde givet ham den over netdating.dk, men jeg havde ingen profil derinde...

Skriver til ham at jeg ikke er interesseret i ham, og han han ikke skal kontagte mig mere...

Så begynder der at komme sms'er... I starten meget uskyldige, og jeg finder ud af at det er fra den samme person, da jeg finder navnet over dgs.dk... Jeg ignorere dem, og den sidste besked får jeg d. 6/4 2008... Troede jeg var sluppet af med ham...

Men det var jeg åbenbart ikke... D. 27/11 2008 kommer der en ikke så rar besked fra et nr. jeg ikke kender... Spørger hvem det er, der er så klam... Nu svarer han så at det er Anal-Hans... I mellem tiden har jeg igen været inde på dgs.dk og finder ud af at det er den samme person, og navnet er ikke Hans... Skriver til ham, at hvis han kontakter mig igen, vil jeg melde ham til politiet for chikane...

Men d. 25/12 2008 for jeg et opkald fra et hemmeligt nr.... "Ja det er Helle..." siger jeg... "Hej Helle... Det er X... Jeg ringer ang. den sofa du har tilsalg i 'Den Blå Avis..." Jeg har ikke noget tilsalg, og jeg eger ikke en lysserød sove sofa...

Jeg ved ikke om det var den samme mand, men nu har jeg meldt ham til politiet, og jeg fik så at vide at han var kendt af politiet, og vist var en 'skør kugle'...

Jeg er bare ikke god til det her... han kan holde øje med mig uden at jeg ved det... Jeg er normalt ikke typen der biver bange... Men jeg kan mærke at det her påvirker mig på en måde jeg ikke er vand til... Jeg vil ikke styrres af nogen på denne måde, men synes det er svært ikke at gøre det...

Det er ikke fordi jeg som sådan søger råd, skulle bare af med det... Men jeg vil selvfølgelig gerne hører hvis der er nogen der har ideer til hvordan jeg kan komme over det her, eller hvad man nu kan kalde det jeg skal for ikke og tænke så meget på det... Tak fordi du læste med så langt...

Perle

Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd

Ja ikke
Forfatter: 
Dato:  12-01-2009 22:50

nogle rare oplevelser du har haft dig der.....

Var det mig, var telefonnummeret blevet skiftet og en nu email adresse var blevet oprettet således at han ikke længere havde adgang til nogen af delene....

Pernille

Team CoDa OX, distanceridning.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2009 22:56

Jeg har ikke længere mit nr. tilgængeligt på nettet, men som det ser ud lige nu har jeg ikke råd til at skifte nr. Men så snart jeg har penge til det, skifter jeg... Har bare købt ny mobil for 3 mdr. siden, så det kommer til at koste mig 150 kr. at få et andet nr. Og lige nu har jeg 800 kr. tilbage når de faste udgifter er betalt... Mailen blev skiftet da jeg fik anden internet udbyder,så den har han ikke mere...

Perle

Farvel Felix

Hvil i fred

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

0
0
Svar på denne tråd

virkelig ubehagelig
Forfatter: 
Dato:  13-01-2009 00:28

oplevelse!

Men, det med nummeret, ja normalt koster det penge, men jeg har engang haft en "veninde" som jeg blev uvenner med, og barnligt nok ja, så begyndte hun at true mig. Så jeg ringede ind til teleselvskabet og forklarede at der var en som truede mig på det groveste om der ikke var mulighed for at få skiftet nummeret li´ nu og her da det er alvorligt. og sagde at jeg på ingen måder har råd til ændring af nummeret da jeg har hest og det er vildt dyrt. Og jeg fik lov til at skifte det gratis, så bare prøv...

Ved ikke hvad du kan gøre for at glemme, men håber ihvertfald at han har fattet at han skal lade dig være! For sådan nogle oplevelser er da bestemt ikke sjovt, tværtimod rigtig ubehageligt!

Vh Pernille

Søger passer til en sød 2 års og 8 mdr´s oldenborger vallak i

Viby j, Århus.

Tryg på linket.

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/222955/1/

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2009 10:10

Det kunne være at jeg skulle prøve at ringe igen...

Mange tak...

Perle

Farvel Felix

Hvil i fred

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-01-2009 14:52

Der må da være nogen der har et horn i siden på dig siden de har givet ham både mail og telfonnummer. Føj.

Min ex. chikanerede mig over telefonen med trusler om både det ene og det andet. Skiftede nummer, og så lagde det latterlige teleselskab nummeret ud på nettet MED adresse.

Der gav de mig også nyt nummer gratis. Det havde de også bare!!

Er dit nummer hemmeligt nu? Prøv engang at tjekke om det alligevel står på de gule sider- de klokker altså i det af og til

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2009 16:28

Har tjekket at mit nr. ikke mere står på nettet... Men det har gjort...

Jeg har snakket med mine veninder om det, og der er ingen af dem der har givet ham min mail, og jeg bliver nødt til at tro på dem, ellers kan jeg jo ligeså godt lade være med at se dem mere...

Der er selvfølgelig mange muligheder hvis man skal gætte sig til en mail, men det kan vel lade sig gøre... Jeg var bare dum nok til at svarer på dem...

Men politiet lovede at de ville undersøge det, og at jeg skulle kontakte dem, hvis han ringer, eller gør noget som helst andet igen...

har printet billederne ud, men har dem også på min mail, da jeg 'heldigvis' stadig har dem på min bærbare, så kommer det til mere, er det bare at tage den med på stationen og give dem hvad jeg har...

Men jeg håber at det er ovre nu... Måske de gør noget ved det, da de jo kender ham i forvejen...

Politimanden jeg snakkede med var rigtig sød, det virkede virkelig som om han ville gøre noget ved det... Altså sætte undersøgelsen igang...

Men kommer denne mærkelige mand forbi, ved jeg heldigvis hvordan jeg kan forsvarer mig selv... Det er da en lille trøst... Er også så glad for at vi lige har fået dørtelefoner her hvor jeg bor... Så der ikke lige pludselig er en der ringer på min dør uden at jeg ved hvem det er... Og hvis jeg ikke har lukket nogen ind af døren, kan jeg jo lade som om jeg ikke er hjemme... Det er kun min søster der har en nøgle til min lejlighed, og hun kommer ikke uden at vi har en aftale om det...

Det har virkelig hjulpet at komme af med det her, så måske er løsningen på det, at snakke det væk, og ikke tænke så meget over det... Tror det er vokset lidt over mit hoved, fordi jeg har holdt det der inde...

Perle

Farvel Felix

Hvil i fred

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-01-2009 16:39

Det er ikke sundt at holde tingene inde, de kan vokse sig helt ud af proportioner, så GODT du kom ud med det.

Synes ikke han lyder som en der opsøger, men bare en klaphat der åbenbart får noget ud af at genere folk. Så tror ikke du skal være nervøs for at han dukker op.

Håber det er slut nu.

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider