Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal begynde... D. 23/ 2008 begynte jeg at få nogen billeder fra en mail jeg ikke kender... Mange af dem er der sådan set ikke noget i vejen med, da de er af et hus, men der er også 3 billeder af ham (eller det vil jeg tro, har aldrig set manden i virkeligheden, så jeg ved det ikke) og 3 af hans 'ven'...
Det var måske forkert,men jeg må indrømme at jeg blev nysgerrig, ikke på ham som person, men på hvor han havde min mail fra... Så det spurgte jeg om... Han påstod at jeg havde givet ham den over netdating.dk, men jeg havde ingen profil derinde...
Skriver til ham at jeg ikke er interesseret i ham, og han han ikke skal kontagte mig mere...
Så begynder der at komme sms'er... I starten meget uskyldige, og jeg finder ud af at det er fra den samme person, da jeg finder navnet over dgs.dk... Jeg ignorere dem, og den sidste besked får jeg d. 6/4 2008... Troede jeg var sluppet af med ham...
Men det var jeg åbenbart ikke... D. 27/11 2008 kommer der en ikke så rar besked fra et nr. jeg ikke kender... Spørger hvem det er, der er så klam... Nu svarer han så at det er Anal-Hans... I mellem tiden har jeg igen været inde på dgs.dk og finder ud af at det er den samme person, og navnet er ikke Hans... Skriver til ham, at hvis han kontakter mig igen, vil jeg melde ham til politiet for chikane...
Men d. 25/12 2008 for jeg et opkald fra et hemmeligt nr.... "Ja det er Helle..." siger jeg... "Hej Helle... Det er X... Jeg ringer ang. den sofa du har tilsalg i 'Den Blå Avis..." Jeg har ikke noget tilsalg, og jeg eger ikke en lysserød sove sofa...
Jeg ved ikke om det var den samme mand, men nu har jeg meldt ham til politiet, og jeg fik så at vide at han var kendt af politiet, og vist var en 'skør kugle'...
Jeg er bare ikke god til det her... han kan holde øje med mig uden at jeg ved det... Jeg er normalt ikke typen der biver bange... Men jeg kan mærke at det her påvirker mig på en måde jeg ikke er vand til... Jeg vil ikke styrres af nogen på denne måde, men synes det er svært ikke at gøre det...
Det er ikke fordi jeg som sådan søger råd, skulle bare af med det... Men jeg vil selvfølgelig gerne hører hvis der er nogen der har ideer til hvordan jeg kan komme over det her, eller hvad man nu kan kalde det jeg skal for ikke og tænke så meget på det... Tak fordi du læste med så langt...