|
|
| Utroskab |
|
|
Ja hvad gør man? 
Jeg har lige fundet ud af at mit livs kærlighed er mig utro! 
Det var et kæmpe chok! Jeg havde virkelig aldrig troet han kunne finde på det! Jeg gør ALT for ham, "fodre" ham dagligt, kæler for ham, sørger for han altid er glad, og holder altid hans plads i sengen varm!
I dag kom han så hjem, han havde for første gang siden vi mødtes (5 mdr siden) ikke sovet i min seng Og nægtede at sige hvor han havde været..
Så skete det! jeg tog ham i mine arme og krammede ham, da jeg så det! Et halsbånd, med en fin lille guldplade med navnet "chico" indgraveret! Den lille slyngel har levet et dobbel liv!
Tilbragt natten hos mig, og dagen (hvor jeg arbejder!) Hos sin "anden" famillie! jeg føler mig i den grad røvrendt og dum, at min skønne lille kat ikke føler jeg giver ham al den kærlighed han åbenbart har brug for! Nu har han så fundet en anden famillie (og nægter at fortælle hvor længe det har stået på!) dumme dyr.
Måtte bare lige ud med det! Andre der i den grad er blevet bedraget af jeres "elskede"??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Naaahhh |
|
|
Men jeg havde for en del år siden en kanin der jævnligt brød ud. Måtte bl.a. fange den et par gange i naboens salatbed. En gang hvor den havde været væk et par dage kom den hjem med en fin rød sele og line på. Jeg spurgte rundt men fandt aldrig ud af hvor den havde fået den fra. Den blev så buret inde som Fort Knox og så blev den da hjemme. Mvh Tina
Quality doesn't cost - it pays !
Flere gode Quarter Horses til salg. Alle med gode afstamninger. Alle af egen avl. 1 stk. 2 års vallak 2 stk. åringshopper 1 stk. 2009 føl http://www.alby-horses.com/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan man... |
|
|
.. have delebørn, kan man vel også have delekat  (så er spørgsmålet hvem han henvender sig til hvis han er syg og skal til dyrlæge. Men vaccinationerne er nok up to date - dobbelt) Kunne være lidt sjovt så at tilføje endnu et halsbånd med det navn han har hjemme hos dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha Ha Ha |
|
|
Du skal da vist have en alvorlig samtale med "chico" om hvad et egentlig er han har gang i!  Du skal da skrive en hilsen til "den anden familie" og sætte den fast i halsbåndet på dyret. Det kan være at andre vil afsløre hvad det er han går og bruger tiden på, nu når han ikke selv vil ..
Venligst Anette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
jeg sys ideen med endnu et halsbånd er skæg- men de andre kunne måske finde på at pille det af katten fordi de mener at den nu tilhører dem jo. Egentlig ret skidy hvis de tror det er deres kat og så det er mennesker der står og snart skal flytte og tager katten med sig... Hmm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdffsdgg |
| Forfatter:  |
sdueholm |
| Dato:  |
12-01-2009 13:18 |
|
Jo min Mikkel kat finder også altid en ny familie hver gang vi er flyttet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kender en dyrlæge, |
|
|
der fik en kat indleveret til kasteration og øretatovering. Operationen går som planlagt, og ejeren henter sin kat igen - alle er glade. Indtil dyrlægen et par dage efter får en meget vred mand i telefonen. Han spørger, hvad hulen hun sådan bilder sig ind at øretatovere og kasterere hans fine hankat. Dyrlægen er selvfølgelig noget forvirret, da det slet ikke er samme mand i telefonen, som ham, der indleverede katten. Efter noget dektektivarbejde viser det sig, at misser lever et skønt dobbelt liv, hvor den bor hos den ene familie om dagen, og den anden om aftenen og natten. Familien Dag har så indleveret katten til kasteration i håb om, at den strejfede lidt mindre om natten. Men da familien Nat så finder deres kat to kugler lettere og en øretatovering rigere, er sagen ikke helt let. Alt endte dog i skønneste orden, såvidt vides er misser fortsat glad for sit dobbelt liv hos to familier. /Nat
Om du tror at du kan - eller om du tror at du ikke kan. Så har du ganske givet ret. Henry Ford Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm, ja!:... |
|
|
et ekstra halsbånd er faktisk en sjov ide! det skal lige siges at han altså var "min" først! jaja.. har aldrig følt mig så "utilstrækkelig" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hihi, nogen skøre idéer i har mad halsbånd mv i er for gode... Jeg ville nok kontakte dem der står på halsbåndet, og forklere dem situationen, så de stopper med at fore ham, og han kommer hjem igen. Hvordan kan man få sig til at adoptere en kat uden at tjekke øremærke/chip først? For han har sikkert været i pæn foderstand osv?! Kontakt dem og forklar dem hvordan verden hænger sammen
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
SUPER 2'er pony udlånes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Katte.. |
|
|
Ja katte er nogle utro bæster. Vores venner som altid har haft kat, skaffede sig ønske katten en flot maincoom/skovkatte blanding, flot sort hankat. Da han blev kønsmoden strefede han en helt del, og der blev længere og længer imellem han kom hjem, så opdagede de at han holdt til hos en af genboerne. De prøvede at snakke med den nye famillie om ikke at lukke katten ind og fodre ham, men det hjalp ikke. Så en dag tog vores ven, alle papire på katten og gik over til genboen med dem, og sagde at nu var det deres kat. Katte kommer stadig væk på besøg hos dem, men det er ikke tit og de fodre ham ikke. Den eneste måde man kan holde sin kat hjemme, er ved ikke at lukke den ud. Det må man så gøre op med sig selv om det er det man vil. Selv har jeg 3 hankatte, som lige i øjeblikket ligger og slænger sig på køkkengulvet ( gulvvarme er sagen)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| katte... |
|
|
Total griner. troede lige at din kæreste havde fået et halsbånd der stod Chico på, for det var simpelthen bare for klamt i mine øre, indtil jeg lige fik læst videre. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| utro katte... |
|
|
Vi har også to utro katte i stalden. Det er dog os de er utro med  De kommer jævnligt og tilbringer en uge i stalden og fyrrummet før de tager hjem igen. De er kælne og i fin stand, så mon ikke de også er savnet et sted 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm... |
|
|
Hvis jeg viste hvem hans hemmelige elsker(-re!) var ville jeg selvfølgelig møde op og lave en stor scene.. detsværre står der hverken tlf el. add. på halsbåndet... kun navn.. (sikkert en lille julegave de har givet "deres" lille mis.. hmf..) Men det er da lidt af et problem, nu tænker jeg, jeg for ham jo vacc. hvad nu hvis de beslutter sig for at gøre det samme? Kan dyrelægen se at han allerede er vacc? Er det farligt hvis han bliver "dobbelt" vacc? Han er ikke mærket, men dette vil jeg da få gjordt hurtigst muligt.. Overvejer at skrive en besked, og sætte den fast i halsbåndet, prøvede tidligere idag, men han sytes det var uendelig morsomt at pille den af..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til hunde |
|
|
kan man høbe sådan en dims man kan skrue låget af- den er vandtæt- den kan man sætte en seddel med navn, adresse og tlf nr i. Måske den kan sidde på katten i fred? MEN jeg ville VENTE til jeg HAVDE fået katten reg. i MIT navn hvis det avr mig selv. In case det er mennesker der kan finde på at beholde den, el skynde sig at gøre det før jeg selv nåede det- da det jo så ikke ville være min kat længere. Disse mennesker findes, og gør det til tider i ren fristration over deres kærlighed til dyret ja.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stute... |
|
|
ja det har du nok ret i.. Jeg prøver hurtigst muligt at finde ud af hvor/hvornår jeg kan få ham reg. Tænker lidt om der mon pludselig møder en rasende famillie op uden for min dør, der mener at jeg har stjålet deres kat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Du kan købe sådan et lille rør til at sætte i halsbåndet hvor du kan have en lille seddel i, på hans halsbånd kan du skrive SE VEDHÆNG I HALSBÅND, og så klistre fast henad... forstår du hvor jeg vil hen? :p Sådan et vedhæng koster mellem 10 og 20 kr se her www.karlie.de/karlie/ index.php?StoryID=2950...&prod=2231
Michelle
SUPER 2'er pony udlånes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Michelle Molin |
|
|
det er den der med skruelåget jeg tænker på du mener ikke? Hehe den emd skrift på halsbåndet avr en god ide... røskva 1: det havde jeg i hvert fald gjort før jeg kontaktede familien- man ved altså aldrig hva andre kan komme på af ideer, og det ville være ærgerligt at miste sin kat pga det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| well well |
|
|
har det næsten dårligt med at skrive på det halsbånd, er dog lidt fornærmet over navnet "chico", hans navn er bimmer vimmer og han er iøvrigt en ret dyr kat. Jeg er bosat i Italien, og tager ham selvf. med mig hvis jeg endag flytter, så hans "løse forhold" og føjten omkring må altså slutte før kærligheden bliver for stærk.. Det skal tilføjes at han ellerede er vacc. kastereret og pelsen i super stand, derfor er det meget tydeligt at denne kat allerede har et hjem, så jeg syntes der er lidt frækt at min kan finde på at tage ham ind og give ham halsbånd på!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ok..... |
|
|
Tag halsbåndet af ham og hold ham inde i 3 uger, kræs godt for ham med lækker katte mad, og en stor ren kattebakke.
Så kan det være han holder sig hjemme, og så opdager den anden famillie jo nok at han har et andet hjem.
Det med de 3 uger, er det man gør når man flytter med en kat, så det tager den ingen skade af..
Her er lige 2 af mine hygge dyr. Bagerst JD.½ maincoon, den lille er bette prut ukendt oprindelse fundet som killing ude ved min far. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Furius.. |
|
|
Vidunderlige katte du har  Det med de 3 uger gjorde jeg, da jeg fik ham. Har det lidt dårligt med det, da jeg arbejder fra kl 6;30 til 18;30, mit hus ligger dog ved stalden, så jeg bliver jo hjemme, men er i stalden/til hest det meste af dagen.. Når han kan rende frit rundt er det lidt lettere, da jeg kan kæle med ham i stalden osv.. Men ja, det kunne godt være man skulle prøve alligevel, jeg kan jo altid smutte ind og sige hej til ham, når jeg ikke lige ridder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Du kan udkrive det i word, og så tape det på, så kan de jo bare tage det af 
Michelle
SUPER 2'er pony udlånes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Michelle. |
|
|
et stykke papir ville gå i stykker for nemt. især i regn. Prøver bare med det lille plastic rør, det opdager de nok.. venter dog til jeg har fået ham reg.  Sådan nogle slyngler.. hvem er værst? Katten el. "tyvene"??
Med venlig hilsen Liv, Hunden, den bedrageriske kat, & alle hestene. A broken heart is as much a part of first love as moonlight and roses.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha........ |
|
|
sikke en sag - men skyd dig at få ham registeret inden du lukker ham ud igen... Sæt nu de allerede har chippet ham 
"Ingen hest har græsset forgæves" citat: Steffen Brandt ... Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived.. Libero-Lucky - den største stjerne på himlen! 4.6.1997 - 11.7.2007....R.I.P.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|