Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Utålmodig med brækket tå.
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 22:25

Nogen der har prøvet at brække storetåen?

Hvis ja, hvor lang tid gik der så før at det blev bedre?

For min tålmodighed er ved at være slut. Har fået en revne i knoglen i storetåen plus at ledet hvor tåen sidder fast er revet fra hinanden. Det skete lige 2 uger før jul ca. og tåen er stadig bare rigtig dårlig. Hæver og gør ondt.

Og jeg gider det ikke mere!!!!!!!

Nogen der kan komme med positive svar og sige at der går kun lige et par dage og så er den klar igen :-)

0
0
Svar på denne tråd

ikke positivt
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 22:51

Hmm jeg brækkede for 2 år siden min storetå 2 steder.

Jeg måtte ikke ride i en mdr. !! jeg tænkte yaaa right - det betyder da intet !!! men skulle så lige prøve en tur på vilddyret - jeg havde bare overhovedet ingen balance/kontrol over det højre ben.

Da jeg så måtte ride igen, gik der 14 dage med ridning dagligt førend det var nogenlunde.

Jeg var derforuden iført træsko med hæl ligegyldig hvor jeg stor/gik i 2 mdr. (dog tog jeg jophurs på når jeg red)men det gjorde faktisk sindsyg ondt - specielt når de skulle af.

Den første vinter efter frøs jeg altid min højre fod/tå - denne vinter er det bedre - men jeg skal stadig tænke mig om ikke lige at få varmt vand på hvis jeg har været ude.

så føltes det ømt !!!

om det så er fantomsmerter skal jeg ikke kunne sige *ggg*

så du må væbne dig med tålmod - det tager den tid det tager.

Venlig hilsen Heidi

Jeg kan forstå dit indlæg forkert - og så beklager jeg,

men min svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

Ha' en rigtig god dag.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider