|
|
| Da i startede på jeres job |
|
|
fik i så blomster den dag i startede???? Det gjorde jeg sammen med et rigtig sødt kort de havde skrevet. Det har jeg godt nok aldrig prøvet før:) Var godt nok overrasket. Men synes simpelthen det var så sødt af dem:) Men kom så til at tænke på om det var noget flere gjorde??? Hvis det er normalt så har jeg bare haft de forkerte job, hehe:) Tina
Nu ny hjemmeside: http://www.femalephoto.webs.com
Mercedes vito ´02 sælges. trækker 2000 kg, se profil Led mig ikke i fristelse, jeg kan sagtens selv finde vej:o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det gjorde jeg |
|
|
Ja, der stod også en meget flot buket orange blomster på mit bord, den gang jeg startede på biblo. Men det kendetegner bare mine kollegaer  De er altid så søde og imødekommende.
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
www.piar.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fast procedure |
|
|
jo det er fast procedure her i huset.  en buket som velkomst... men huset har ikke ret mange vaser så lidt et kiks 
Karina
10 baller god tør wrap fra 2008, 1.slet sælges. 350 DKK pr balle afhentet post nr 4100 Send PB for yderligere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps.... |
|
|
Jeg fik også en buket  Der gør alle nye kollegaer her!
"Det tar lang tid, at få en gammel ven"
Trakehner FAN 
Indehaver af de skønne helsøskende Petia af Wolhøjgaard (07) og Perikon Runehøj (08)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej hvor godt at høre... |
|
|
...troede ikke der var så mange der gjorde det...Og det var også en orange buket jeg fik:) Rigtig rigtig smuk... Synes bare tanken var så sød:) Især når det er noget man ikke forventer:) Tina
Nu ny hjemmeside: http://www.femalephoto.webs.com
Mercedes vito ´02 sælges. trækker 2000 kg, se profil Led mig ikke i fristelse, jeg kan sagtens selv finde vej:o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke blomster |
|
|
Jeg fik dog ikke blomster da jeg startede i september måned. men fik til gengæld en hel ny kinglandjakke og et par dejlig varme staldstøvler efter eget ønske. til nytår fik jeg en nytårskurv og julegave fik jeg selvfølgelig også. lige her i den næste måned skal jeg have trailerkort som også de betaler. Jeg arbejder i en stald. Jeg er meget glad for mit arbejde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blomster |
|
|
Jeg har også fået blomster i mine sidste tre stillinger, og to af dem var faktisk studie-jobs, så det synes jeg var rigtig flot! Der hvor jeg er nu, får alle nyansatte en fin buket på deres første dag, og så bliver der serveret lækker morgen-buffet for afdelingen...MMmmmm, det er bare så fint og man føler sig meget velkommen i firmaet  Og tillykke med dit nye job i øvrigt 
Come back for just one moment Your star looks bright I'm still wondering why your time here on earth was so short and I can't seem to get it right you'r still missing in my life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undtagen |
|
|
når jeg har arbejdet i butik, har jeg altid fået en buket blomster. Herude fik jeg også en pakke chokolade...uhm. Vi er ret gode til det med blomster i huset, så snart der byder sig en lejlighed til at få blomster kommer de flyvende. Fx fik jeg i november en kæmpe buket, fordi de syntes jeg havde været top god under en konference. -Så fik jeg igen til min fødselsdag i december... og jeg får snart igen, fordi jeg skal skifte afdeling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Da jeg startede hos DFDS A/S som elev, fik jeg også en flot buket blomster. Det er fast rutine i hele huset, når der kommer nye ansatte uanset titel.
Mvh. Julie
---
Medhjælper hos Vodagergård, avl af danske oldenborgheste. Besøg vores hjemmeside på www.vodagergaard.dk
Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmnnee |
|
|
Jeg har aldrig fået blomster for at begynde et arb. (snøft) Har så siden hen fået alt muligt - også blomster ;o) Men virkelig en god ide´så nye ansatte føler sig velkomne..;o) Mvh.
OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning sælges, Årets første føl kommer snart!!! Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps... |
|
|
Jeg fik blomster. - Og igen i mandags, efter 10 års tro tjeneste 
"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry" Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er også |
| Forfatter:  |
lilleulv |
| Dato:  |
09-01-2009 12:06 |
|
fast rutine her. Men man ser de nyansatte lidt an, og forsøger at finde ud om vedkommende er mer til potteblomster eller bukett. Eller om hun/han måske er allergisk og heller må få chokolade. Det har vi nemlig været med om....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jepper |
|
|
Jeg startede i et sommerferievikariat 15 juni og der stod også en rigtig flot buket til mig den første dag. Vikariatet var i en privat virksomhed og alle mine andre jobs har været i det offentlige. Har aldrig fået blomster i det offentlige, så jeg blev noget paf. Jeg skulle jo kun være der i 3 måneder, så synes det var rigtig flot. I de 3 måneder fik jeg også en ny softshell jakke og et par gode Ecco sandaler - skønt at arbejde i det private . 15. september startede jeg så i nyt fast job og igen i det offentlige. Her var der ingen blomster, så jeg ved ikke om det bare er mere udbradt i det private.
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke blomster..... |
|
|
...men jeg fik en flaske rødvin og en lækker plade chokolade, da jeg startede på mit nye job i oktober. Dejlig overraskelse. Det er også første gang, at det er sket for mig, selvom jeg har haft mange forskellige jobs.
Snepony nu uden Mulle :ó( *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, jeg gjorde |
|
|
ja, jeg fik da jeg startede som elev i en fagforening.
<3 med katten Bella <3 Blå stævne jakke sælges. Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.
Med en dejlig killing i hjemme snart!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fik også en |
|
|
rigtig pæn buket og et sødt kort da jeg startede som elev i DLG og ved det er en tration for alle ny ansatte i vores virksomhed af der står blomster på sit nye skrive bord:0) Der var tilmed fælles morgen mad med rundstykker og det hele da der skulle siges velkommen til mig og farvel til den gamle elev... det var virkelig en velkomst man kunne blive glad for;0)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja.... |
| Forfatter:  |
Mette J |
| Dato:  |
09-01-2009 21:41 |
|
..og der blev holdt en fin velkomsttale - og der var morgenmad (plejer der kun at være om fredagen ) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehe |
|
|
Nope ingen blomster, i føtex får man en dum tyk folder man kan læse, og en guldbarre  Mvh Sandra
Den Lykkelige Ejer Af
Stormarkgårds Tequila & Midnights Medina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nix ingen |
|
|
ting. Har faktisk aldrig fået noget, når jeg er startet et nyt sted, men nu er jeg jo også offentlig ansat Til gengæld har jeg for første gang nogen sinde fået en julegave fra mit arbejde. Jeg startede jo nyt job 14 dage før jul, og der er også kommet ny forstander, som mente, at de ansatte skulle have julegaver (75 ansatte er vi) så det var jeg da glad for
Hilsen Nanna Som har fået cancer tæt ind på livet, plejer det ikke altid at ramme naboen??
R.I.P Sejr 040107 Brian 191007 Emira 080708
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|