Blev væltet omkuld af en ordentlig forkølelse mandag aften - helt uden forvarsel.
Siden har jeg ligget herhjemme med feber, hoste, og nu også snotnæse.
Jeg har ONDT over det hele, og efterhånden har jeg det som om jeg får en ORDENTLIG mavepumper hvergang jeg hoster. 
Jeg har taget Pamol, prøvet med at varmt bad, ligget i varmen under dynen, men ingenting hjælper - det gør bare stadig ondt alle steder.
De sidste nætter er gået med at sove i max. 30 minutters intervaller - så vågner jeg, må finde en ny sovestilling, der gør lidt mindre ondt.
Er der nogen, der har et godt forslag til, hvad jeg kan gøre for at lindre ømheden lidt?
Min mand var hos lægen i går aftes, da han også har gået og skrantet et stykke tid.
Ud over at få noget medicin, fik han også et "husråd" om at drikke varm æblesaft!
Der skulle angiveligt være et eller andet i æblejuicen, der lindrer en irriteret rød hals,og virker hostedæmpende.
Så kl. 4.40 i nat, da jeg havde været ved at hoste lungerne op i en halv time, gik jeg ud og lavede varm æblejuice i microen!
Det er faktisk meget rart, men hvis det er en lidt syrlig juice, vil jeg anbefale, at man kommer lidt sukker i, da varmen ellers kan få det til at virke MEGET syrligt.
Men det lykkedes mig faktisk at få sovet et par timer (siddende halvvejs op i sofaen!) bagefter.
God bedring til jer med-syge! 
Hilsen
Annelise