Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hn bøvl- kun mig??
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 09:10

Hnn den sidste uges tid el mere har jeg haft en frygteligt bøvl med HN- jeg ved ikke hvor mange gange programmet pludseligt ikke svarer så jeg skal bruge control+alt+delite for at kunne lukke- og så starter forfra igen med at åbne og gå ind.

Andre der har de samme problemer el ved hvorfor det mon fortsætter sådan??

Nu som storesøster til jordens dejligste lillebror!!!

www.123hjemmeside.dk/qantico

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 09:26

især hvis man trykker ind til smilyerne.. Så står min computer af.. Troede bare det var min gamle der var gået i kuk igen..

* Pernille Larsen *

Og den lille grå

When you here me humming, you know im comming.. - The brombassman

0
0
Svar på denne tråd

hmm....
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 09:29

jeg sys egentlig ikke det er fordi det går galt med smileyerne her- ikke mere end ellers. Og dog måske jeg skulle prøve at undlade og se om det går bedre så.

De sidste dage har det ellers været sådan at når så det ahr været sket en del gange i starten så er det ligesom gået over igen, så efter et stykke tid har jeg kunnet være på som normalt- men ikke i dag, der blir det abre ved og ved og ved.

0
0
Svar på denne tråd

koks på hn
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 09:29

Jeg troede faktisk det var min computer der koksede :-)

Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 09:47

jamen så er vi jo ikke ene nogen af os- der er nok en del der bøvler med HN så...

Men hvorfor mon det sker... Hmm...

0
0
Svar på denne tråd

Kontakt teknikerne
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 09:56

Kontakt teknikerne. De er endnu ikke synske ;)

Info - Kontakt - Ny sag.

- Salvia

Xena bortgives. Hele serien på vhs. Alle bånd er i perfekt stand. Kun afhentning i Hvidovre. Sendes ikke.

0
0
Svar på denne tråd

min drillede
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 09:56

hele aftenen igår men lige pt. er der ikke nogte.. Så længe dte vare ;)

* Pernille Larsen *

Og den lille grå

When you here me humming, you know im comming.. - The brombassman

0
0
Svar på denne tråd

ja måske man skulle
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 10:05

prøve at kontakte teknikerne som salvia siger- det må vi prøve for det er da træls- det virker måske bedre des flere vi skriver til dem med samme problem osse.

0
0
Svar på denne tråd

Det gør ingen forskel
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 10:09

Alle henvendelser bliver taget nøjagtig lige seriøst, om der er én bruger eller 1000 brugere der skriver til teknikerne om et problem.

- Salvia

Xena bortgives. Hele serien på vhs. Alle bånd er i perfekt stand. Kun afhentning i Hvidovre. Sendes ikke.

0
0
Svar på denne tråd

hermed
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 10:09

gjort.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har fået savr
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 13:06

tilsyneladende skulle det være fordi jeg kører på to browsere- så man skal indstallere firefox- je ganer ikke hvorfra nummer to kommer el hvorfor, men ahr på fornemmelsen det er fra en værktøjslinie der for en uges tid siden pludselig var der, som jeg ikke har bedt om (og manden siger han heller ikke har)- de skulle kunne være ret svære at fjerne, og måske bruges de i sammenhæng med noget andet avr svaret- derfor skulle jeg indstallere firefox lod jeg mig fortælle på www.getfirefox.com mener jeg at det var.

0
0
Svar på denne tråd

låser........
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 18:02

min låste også og jeg har kun en browser og jeg tror det var en af serverne på hn der var årsagen, det stod på et par aftner, det sker tybisk når serverne opdatere hvisse programmer, alle andre steder jeg var inde var der ingen problemer og den med at man skal bruge firefox er noget vås, det er bare noget visse programøre plejer at lire af når de ikke selv har svaret på hvorfor at browseren låser.

Firefox er en udemærket browser, men jeg har svært ved at forestille mig at programørene bag hn skulle være så dumme at de laver en net flade der kun er til firefox når 98% af brugerne benytter Explorer. så har du stadig problemet er det formentlig en fejl i din browser, jeg ville gennemkontrolere maskinen, defrag, adaware, instalere explore igen, tjekke opdateringer hjelper det ikke,( sidste udvej ) er der muligheden at køre en ny installation,

16m et idealmål

When the day is over, and the last horse is tug´d in

then it´s time to hit the hay with a cowgirl and a beer

yeahaa!!

0
0
Svar på denne tråd

Også bøvl
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 18:14

her. Det kan tage lang tid at komme "ind i en tråd." Min system har også låst for nogle dage siden, så jeg måtte ctrl-alt-del. Og derpå logge ind osv. på ny.

Smileys - I guder - troede hele systemtet var ved at gå ned.

Men idag har den kørt fiiint.

Og den bliver den ved med... basta. Hehe..

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

*R.I.P Pusling *

Ny lille hamsterpige - Rose (Den lille Gule)

Og dejlig passer-parthest Dondee (Den store Røde)

0
0
Svar på denne tråd

jeg er holdt med
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 08:43

at bruge smileyerne- så er jeg ovre det problem.

Hmm compen skulle jo egentlig defragge sig selv 1 X ugentligt- det er den i hvert fald sat til.

Lowland Cowboy: jeg kan da godt se din pointe, men da jeg ikk er teknisk anlagt hva ved jeg så- jeg er jo så nødt til at stole på det jeg får at vide af teknikeren...

Men igen så burde jeg vel ha haft problemer tidligere osse ved brug af smileyerne hvis det avr pga explorer i stedet for firefoxen...

Hmmm....

0
0
Svar på denne tråd

Mange....
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 09:00

Mange ting kan gøre, at pc'en låser midt i programmer... bla findes der et program, mener det hedder CCleaner, for at fjerne unødvendigt fyld på pc'en..

Det får min til at låse pludselig, og det er lige meget hvilket program jeg er inde i, så pludselig låser skidet...

Fjerner jeg det program fra min pc, så låser den ikke...

Smileyerne er vanvittig belastende for tålmodigheden, det er så langsomme, at man skulle tro at en lille negerdreng skulle tegne hver og en man forsøger at sætte ind

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Vibs 1...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 09:16

Smileyerne er vanvittig belastende for tålmodigheden, det er så langsomme, at man skulle tro at en lille negerdreng skulle tegne hver og en man forsøger at sætte ind

ja hvis ellers jeg turde bruge mine smileyer ville jeg skraldgrine lige nu :-O

Men det tør jeg ikke for det går fint så længe jeg ikke bruger dem her på hn - og det er jo kun HN og deres smileyer der gør jeg ahr bøvl- ikke andre sider. Så kan det vel ikke være derfor?

0
0
Svar på denne tråd

Stute ....
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 09:25

Jeg er helt sikker på, at det er HN problem, for jeg har ikke problemer andre steder....

Dog gider jeg ikke oprette en sag, for det tager dobbelt dobbelt dobbelt så lang tid, før man hører noget, jeg føler mig helt 100 på at noget gider de give svar på, andet ikke...

Jeg tager lige forbehold for den aller sidste gang jeg forsgte at få hjælp, da havde jeg igen igen igen oplevet, at jeg ikke fik e-mail ved svar i tråden, da fik jeg super (hurtig) hjælp.

Men ellers tager det nærmest uger, før nogen gider reagere, og da jeg lavede en tråd om emnet fandt jeg ud af, at rigtig mange venter i mange mange dage, nogen uger, og nogle måneder, før der er nogen som gider give svar...

Så jeg - med min engles tålmodighed - host - host, venter da bare i ro og mag - host host ( har INGEN tålmodighed )

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 09:29

jeg har nu ikke haft problemer- slet ikke når det er teknik afd. jeg retter henv. til. Jeg fik savr SÅ hurtigt i går- med det vuns- begge gange endda.

Men er ikke i tvivl om at det til tider- el for nogle er andre regler der måske gælder.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmnnee
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 12:30

Jeg har ikke de store problemer mht. HN - dog "fryser" skærmen af og til og jeg må så logge på igen...

Men min gmail er gået helt i sort...???

Er her andre der har problemer mht. deres gmail...???

Mvh.

OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning sælges, Årets første føl kommer snart!!!

Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 12:42

nope jeg ahr da været på min gmail i dag, og den virkede da fint på daværende tidspunkt i hvert fald.

0
0
Svar på denne tråd

Teknik
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 14:13

Hey,

Angående anbefalingen af Firefox, er det typisk vores løsningsforslag, da installation af en nyt "uspoleret" browser, er den nemmeste måde at tingene til at fungere korrekt.

HN er lavet til at køre i Internet Explorer, Firefox og andre browsere. Vi har erfaret gennem tiden, at når brugere har problemer IE, så er det fordi at deres computer er konfigureret forkert eller er inficeret med spyware eller ligende. Derfor kan det tage rigtig lang tid af finde grunden, hvorimod at Firefox kan installeres på få minutter.

Som udgangspunkt bør _ingen_ hjemmeside kunne få din computer til at gå i sort eller låse sig fast, og hvis den gør, så er der noget galt med computeren.

Den beste løsning er klart at få rydet op i computeren. Det kan gøres ved:

1. Sørge for at antivirus og "alle" andre programmer kører den nyeste version

2. Bruge nogle specielle værktøjer til rensning (så som Ad-aware og CCleaner)

3. Defragmentering (kan hjælpe på hastigheden, men nok ikke om computeren låser)

4. Få din lokale IT-mand til at give dig en hånd med ovenstående (eventuelt med en geninstallation)

Mvh,

Casper Biering

0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider