Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 sjov fup køber...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 21:49

Ja så fik jeg mig da lige et billigt grin, har modtaget endnu en af de her engelske fup-køber mails fra en John Thomas. Det morer mig helt enormt, at han tydeligvis bruger sammen mail til at skrive på hunde annoncer, han skriver: Du skal vide at din hest kommer til en god familie med et stort hus og en dejlig stor HAVE hvor din hest kan lege med min familie


Ja det vil mine frieserbasser da også helt vildt gerne, trampe rundt og lege i en fin engelsk have... det ku dælme blive et kønt syn


Længere ned i mailen er den forsøgt oversat til dansk ved brug af en online translator - det er der kommet virkelig skønne sætninger ud af som f.eks denne: din hest kommer til en SØRGENDE og god familie... ej hvor synd for dem at de sørger - mon ikke der skulle have stået noget i retning af, at de ville tage sig godt af hesten - men det kunne maskinen jo ikke vide


nå bare et lille grin herfra jeg gerne ville dele med jer, troede egentlig de der fupmagere var ved at stoppe med det pjat, men der er åbenbart stadig nogle som hopper på den.






www.Frieserstald-Birkely.dk


Rigtig glædelig Jul og godt nytår til jer allesammen


De virkelig vigtige ting i livet er usynlige for øjet..

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa du
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 22:31

jeg fik også lige samme mail, undrede mig lidt over hvad det var for en klient han har her i Danmark, var det ikke ham selv der skulle købe den da.....?

Hvem tør stole på en eller anden Check, jeg vil gerne have kontanter eller en pengeoverførsel via bank inden jeg udleverer nogen hest..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mail.....
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 22:34

Jeg har netop fået samme mail, og fik den også sidst jeg havde hest til salg....







- Forhandler af Mühldorfer Hestefoder -


www.roedsgaard.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 hi hi hi...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 23:20

det er lidt sjovt.. jeg har så en dansk kvinde der simpelthen ikke forstå at Abril ikke er til salg. Hun har snart henvedt sig mange gange og bliver ved med at skriv hvad jeg vil have for den.. jeg har ovenikøbet sendt hende videre til avler der havde en stående næsten magen til men den ville hun ikke have.. Kun Abril..


Der må være 2 muligheder.. Enten en dame der plejer at få hvad hun peger på.. eller en med en mindre brist..


Kan ikke lade være med at smile lidt af hende.. sidste besked var noget i stil med.


"jeg kan se du stadig har hende.. Jeg vil købe den. bare sæt din pris." Hun fik samme svar som hun plejer.. Den er desværre stadig ikke til salg. Håber du finder et andet godt emne. Hun har vel efterhånden kontaktet mig 8-10 gange både over mail og over tlf. sjov dame.. *S*


Pura Raza Española
www.staldrohan.dk

Brun PRE hoppeplag og hingteføl. Barock typer sælges her: http://www.edoras.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 For mærkeligt
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 23:27

Ja, man kan da ikke andet end more sig over den slags køber-tilbud - kan bare slet ikke forstå hvis der er nogen der hopper på den!!!

Den er da SÅ langt ude... Men god underholdning


Hilsen Mette

med fjordhypperne


Behandl din hest, som du selv gerne vil behandles

- med respekt!

0
0
Svar på denne tråd
 
 staldrohan
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 23:30

fedt at du afviser damens tilbud...

Det viser at vores dejlige hyppere ikke bare skal kastes afsted fordi vi får en masse penge...


Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er ikke
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 07:27

så længe siden jeg fik en mail mage til på min hest, også med samme slags fejl i- dog en anden ordlyd, men altså fejl osse. Og tænk sig jeg har ingen hest til salg- blot en saddel...



Nu som storesøster til jordens dejligste lillebror!!!


www.123hjemmeside.dk/qantico

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skør dame
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 15:11

Jamen, StaldRohan, sådan en skør dame kunne jeg da også være...


Jeg har også en eller anden skør ide om, at dit 'hovsa-afkom' Nenja, ville stå allerbedst i stalden hjemme hos mig.

Dog har jeg aldrig turde spørge dig om en pris. Så blev tanken jo pludselig realistisk, og så er jeg ikke til at stoppe igen.




Alletiders mest fantastiske pony skal sælges!

Gid der er en pige/dreng med en god familie et sted der ude, som kan få lige så gode oplevelser sammen med klaphatten

Se www.horse.dk el min præs.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 15:38

tænkte nok der var flere der havde hørt fra ham, i dag har skisme sendt den igen... selv om jeg i går (næsten) høfligt svarede ham at jeg ikke var nogen idiot...


fnis

Miriam


www.Frieserstald-Birkely.dk


De virkelig vigtige ting i livet er usynlige for øjet..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider