Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tina Lund poserer for sponsorpenge
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 14:32

Ja, overskriften på forsidens nyhed er der intet nyt i, men jeg får altså en dårlig smag i munden af:

"I sportens verden er løngabet mellem mænd og kvinder stort. Derfor er sportskvinder klar til at stille op til frække fotoopgaver i jagten på sponsorer, skriver Ritzau i dag."

Bordtennisspilleren Mie Skov udtaler sig også, og på DRs hjemmeside kan man læse hende sige:

"- Verden er bare sådan skruet sammen, at mændene får mere i løn, end vi gør. Det er til at kaste op over nogen gange, for vi arbejder lige så hårdt for tingene som dem, men sådan er det bare, siger Mie Skov."

"Men sådan er det bare"??? Jeg synes godt nok at det er en ærgerlig udvikling at kvinder skal smide tøjet for at opnå sponsorpenge (som må formodes at blive fordelt af mænd, siden det er metoden med afklædning der anvendes?).

Hvad mener I?

/minski

Hestemassage tilbydes

Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe ...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 14:40

Lige som det er stillet op der synes jeg også det er usmageligt... men det er kun én udtalelse, og jeg har ikke set nogen statistikker, eller andre fakta, så jeg tager ikke side i det...

Men at Tina Lund smider tøjet i nogle mandeblade er vel lige så fint som alle andre gør det :)

Michelle

HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud

SUPER 2'er pony udlånes pr 1/1-09.

Lejlighed i Aalborg midtby udlejes pr. 1/4-09. 3 vær. 89 kvm.

0
0
Svar på denne tråd

Der er jo
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 17:11

Der er jo ikke en direkte knytning mellem "smid tøjet" og "sponsorpenge". Sponsorpenge hænger derimod nok snarere sammen med eksponering. Og dem som eksponeres mest i medierne får naturligvis den største andel af sponsorer.

Så skytset bør nærmere rettes mod de danske medier for ikke at eksponere niche-sport mere end de gør. Jeg tillader mig faktisk at kalde både ridning og bordtennis for niche-sportsgrene.

For eksempel har de ingen problemer med eksponering af damehåndbold. Dermed ikke sagt at jeg mener at hele holdet bør lade være med at stille op til fotografering i bikini :-P

0
0
Svar på denne tråd

jan..........
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 18:03

du har så evigt ret..

Velkommen til HN

"Join the Battle"

0
0
Svar på denne tråd

Så lad hende!
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 20:34

Ja hun gør OG????

Det må hun da selv om, hun har da ben i næsen og jeg er helt sikker på at hun ikke er blevet tvunget til men har gjort det af egen fri vilje.

Om Tina arbejder på det lokale slagteri, danser i TV eller smider tøjet for at have penge til at gøre det hun æææælsker så fred være med det!!

Mon ikke hun har brug for liiidt flere penge til hestene end vi andre gennemsnitsdanskere kan tjene? Og hvordan hun har tænkt sig at tjene dem er da helt op til hende.

Og sponsorer sponsorerer ikke noget som helst hvis ikke de kan få noget for pengene og det gør de kun ved at den/det de sponsorerer ses i samfundet og folk ved det!!!

Hilsen fra

Strit 77

-Part-rytter søges til 1´er pony i Gesten.

2 gange ugentligt.

Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider