Ok. nu brainstormer jeg bare lige og det er helt sikkert tovligt, som sikkert også vældigt underholdende 
Eller! Få lavet en baggrundsstreamer i en farve der matcher din trailer. Den kan f.eks, være udformet som en billedramme af en art, med guldkant hvad ved jeg..
Så får du ENTEN lavet navnet på din hest eller hvad du nu vil og sætter dem på. Når hvis du så får en ny hest, så kan du enten fjerne bogstaverne med et barberblad og sætte nye på, ELLER få lavet et helt "skilt" med dit navn eller lignende, i samme størrelse som du kan sætte der hvor det gamle sad 
Eller.. Hvis det ikke er vigtigt for dig at det er KÆÆÆÆMPEstort, men du f.eks. bare vil have "blærerøvseffekten" på stævnepladsen...
Man kan få sådan nogen aluminiumsrammer, hvor man kan klipse selve rammerne op, således at man kan skifte indholdet med et snuptag. Heri kunne man jo have et billede af krikken
, en kort opsummering af stævneresultater eller andet relevant. Denne kan jo påsættes din trailer, f.eks. oppe under udkigsvinduet, og så kan du udskifte den så tit du vil 
det er i hvertfald alternativt 
Nævnte jeg at jeg er gal?