Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Den svære og den nemme
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 11:06

Som nogen måske har set under træning, er jeg ved at vænne min ridehest til at gå i trailer. Det går lidt frem og tilbage. Nogle dage går hun helt ind andre bliver hun stædigt på rampen. Jeg har ikke helt gennemskuet systemet, men hun har alle dage været en hest med mening om tingene. Måske er det i virkeligheden mig der er problemet!

Nå, men dette skal i virkeligheden handle om min unghest, for nøj hvor jeg glæder mig til hun bliver større, og kan rides. Hun er så nem, så nem. Da jeg købte hende, fik jeg at vide, at hun var ret opmærksom og let at skræmme.

Og ja, det er da rigtigt at hun kigger lidt på nye ting. Men hvis jeg bare ignorerer hende, så glemmer hun hurtigt sin skræk.

Idag havde jeg trænet trailer med min ridehest. Vi kom halvejs ind et par gange...

Bagefter skulle alle på fold, og jeg vil lige lade plagen se traileren an, nu den stod åben. Hvad gør hun? Jo, hun spadserer lige så fint helt ind i traileren, da jeg beder hende om det. "Når Madmor siger, det er ok, så er det vel ok!!"

Hun bekræfter bare gang på gang, at hun er den rette hest for mig. Hvor er det dejligt.

I kan jo lægge en kommentar om jeres oplevelse, med at passe bedre til nogle heste end andre.

Den svære

Den nemme

Hilsen Mette
Tanni og Duchess

0
0
Svar på denne tråd

Hovsa..
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 11:08

Hovsa, det skulle vist have være postet under opslag og billeder.

Hilsen Mette
Tanni og Duchess

0
0
Svar på denne tråd

mette...
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 11:18

næh næh - 3 billeder til at understrege indlægget, så må det godt være på hyggen

Jeg kender alt til at passe bedre til nogle heste end andre - og det er skønt når man bliver bekræftet i at det valg man har taget er rigtigt

Xoco

stud.theol

Nu med Davina i udlån

Happy new year

Happy new year

May we all have a vision now and then
Of a world where every neighbour is a friend

/ABBA

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider