Nu er det her bare tanker og jeg tillader mig lige at tænke lidt højt.
Mig og manden min har snakket om at vi godt ville ud og rejse på et tidspunkt. Nu har jeg så skrevet sammen med en pige på FB og messenger et godt stykke tid nu og snakkede med hende igår aftes. Hun er fra Egypten, og jeg synes det kunne være lidt sjovt at tage ned og besøge hende, jeg kan ikke helt finde ud af om min mand er med på ideen eller om han mener jeg er tosset, men skal vi ud og rejse på et tidspunkt kunne det jo være oplagt at tage derned.
Hun har selv spurt om vi ville komme og vil meget gerne se os, hendes kæreste er turguide/rejse et eller andet så han kunne sørge for vi fik nogle rabatter af forskellig art og hun har sagt at han har tilbudt vi kunne bo hos ham. Det tror jeg så ikke vi vil da vi også gerne vil have lidt privatliv og også bare være os selv.
Jeg forestiller mig lidt at man måske godt kunne være der de første dage eller have et hotelværelse og så mødes med hende/dem fra dag til dag hvis I forstår hvad jeg mener.
Jeg tror nok det vil være bedst at have et værelse fra starten så man ikke er afhængige af dem og ikke kun planlægge rejsen ud fra hvad vi evt skulle med dem, ture osv
Nå men er jeg helt tosset eller hvad???
Er der nogen der har været i Egypten før og hvad ville I mene var bedst mht planlægning osv
Nu er det her bare tanker