Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bare en tanke ( at rejse )
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 23:38

Nu er det her bare tanker og jeg tillader mig lige at tænke lidt højt.

Mig og manden min har snakket om at vi godt ville ud og rejse på et tidspunkt. Nu har jeg så skrevet sammen med en pige på FB og messenger et godt stykke tid nu og snakkede med hende igår aftes. Hun er fra Egypten, og jeg synes det kunne være lidt sjovt at tage ned og besøge hende, jeg kan ikke helt finde ud af om min mand er med på ideen eller om han mener jeg er tosset, men skal vi ud og rejse på et tidspunkt kunne det jo være oplagt at tage derned.

Hun har selv spurt om vi ville komme og vil meget gerne se os, hendes kæreste er turguide/rejse et eller andet så han kunne sørge for vi fik nogle rabatter af forskellig art og hun har sagt at han har tilbudt vi kunne bo hos ham. Det tror jeg så ikke vi vil da vi også gerne vil have lidt privatliv og også bare være os selv.

Jeg forestiller mig lidt at man måske godt kunne være der de første dage eller have et hotelværelse og så mødes med hende/dem fra dag til dag hvis I forstår hvad jeg mener.

Jeg tror nok det vil være bedst at have et værelse fra starten så man ikke er afhængige af dem og ikke kun planlægge rejsen ud fra hvad vi evt skulle med dem, ture osv

Nå men er jeg helt tosset eller hvad???

Er der nogen der har været i Egypten før og hvad ville I mene var bedst mht planlægning osv

Nu er det her bare tanker

Miniatureheste
når man vil andet end kun at ride

0
0
Svar på denne tråd

Altså efter min mening
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 01:29

Altså hvad jeg ved af, er Egypten ikke sådan et helt ufarligt land at tage til der har været flere episoder med kidnapning af turister der har bevæget sig uden for visse områder osv. ved noget familie selv droppede at tage dertil fordi der var en hvis risiko ved det, om det stadig er sådan er jeg ikke sikker på men det synes jeg da du skulle undersøge, især hvis du ikke skal bo i et bevogtet turistområde.

Hende du skriver med er hun dansker? eller er det en du kender i forvejen? eller kender nogen som kender hende? Ja jeg synes det lyder lidt mistænkeligt og at i bare kan bo hos hendes kæreste.. Puha jeg ville ikke turde Nu kender jeg jo ikke hele baggrunden for din historie osv. men efter hvad du sådan fortæller så NEJ TAK,

Måske bare mig der er en kylling

Helt Nyt Tattini dækken i sort og rødt sælges str. 155

Se annonce på min profil.

Billeder kan sendes pr MMS

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 02:02

Det er også lidt det jeg mener, om det bare er mig der helt og aldeles har tabt småkagerne eller hvad. Vi har skrevet sammen dagligt i et halvt års tid og jeg snakkede med hende igår, så jeg ved det er en kvinde og ikke en eller anden skummel mandsperson, men det regnede jeg heller ikke med det var. Jeg ville selvfølgelig heller ikke planlægge 100% efter at skulle ses med hende, dvs hotelværelse osv ville være booket i forvejen.

Nej hun er ikke dansk men jeg har en fornemmelse af at hun er reel nok.

Mht situationen i Egypten må man da lige undersøge det

Miniatureheste

0
0
Svar på denne tråd

Hvis I har lyst
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 14:40

til at se Egypten så skal I da gøre det. Jeg ville nok ikke tage imod tilbud om at bo ved dem men booke et hotelværelse (hvis I ikke har råd til det - så vil jeg mene at I ikke har råd til at rejse) og så møde hende/dem ude i byen i første omgang. Senere kan I jo se hvad som hænder, men jeg tror I skal lade være at lade jeres tur være afhængig af at I er nødt til at være sammen med dem. Det kan I jo afgøre når I har mødt hende/dem.

Jette K

"Hvis moral er godt, er dobbeltmoral så dobbelt så godt?

0
0
Svar på denne tråd

Kidnapping ???
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 20:15

Af dansker i Egypten ???? Hvornår, du må komme med fakta når du skriver den slags vrøvl....

Jara, jeg ville altid have eget hotel, og når du IKKE kender dem, så ja hotel.

Har været der, og kan godt li´landet men ikke indbyggerne...

Illum

*

Nej det er ikke stavning eller formulering der gør en seriøs skribent..

Det er om personen er til at holde ud "høre" på,eller om personen er en latterlig selvhøjtidlig,selvretfærdig klynker.

0
0
Svar på denne tråd

egypten---
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 20:34

Mine forældre bor jo i egypten, så jeg kender ret godt til landet. mht situationen i Egypten, så er den da stabil! Et dejligt landt efter min mening (selvom jeg ikke lige frem ville bo der..)

Indbyggerne er venlige og yderst gæstfrie, selvom de godt kan lide at tage røven på turister mht priser ;)

Jeg ville nok tage afsted, jeg elsker at møde nye mennesker rundt omkring i verden (er bl.a. medlem af www.travbuddy.com hvor jeg har fået rigtigt mange gode kontakter!..)

Dog ville jeg også klart vælge et hotel værelse, frem for at skulle flytte ind til nogle der er relativt fremmed for mig! :)

Hvor i Egypten bor hun?

btw. har jeg heller aldrig hørt om kidnapning af turister i egypten.. (og eftersom min far arbejder for et rejse selskab, ville jeg nok ha hørt noget om det..)

Med venlig hilsen, Liv Nielsen

Arbejde med springheste i Sicilien? Se profil!!!

Heste saelges,- se profil :)

0
0
Svar på denne tråd

Jette K
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 20:36

hun skriver jo netop at de vil booke et hotelværelse..

Jeg har heller ikke hørt om kidnappning, at de tilbyder 300 kameler for en blondine er én sag, men kidnappning? og forhåbentlig går man da heller ikke alene i et fremmed land..?

Nanna

And the rain will kill us all

We throw ourselves against the wall.

Keep your friends close. Keep your enemies closer

0
0
Svar på denne tråd

En hurtig søgning.....
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 23:45

- på Google:

ekstrabladet.dk/112/ article1059575.ece

Ganske vist ingen danskere, men alligevel ikke ren opdigtning.

Gurli.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 15:45

Tak for svar.

Hvis det bliver til noget på et tidspunkt booker vi et hoelværelse fra start af.

Mht kidnapninger er det nu ikke noget jeg frygter, dels er det ikke noget jeg har hørt om og dels skulle situationen være stabil dernede efter hvad jeg har hørt. Det er iøvrigt i udkanten af Cairo hun bor

Miniatureheste

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider