Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Der dummede han sig vidst
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 22:15

Ja sagen er den at jeg havde min kære kæreste med i IKEA to dage i træk (hvad man ikke har i hovedet må man have i benene )

Nå sidste gang var 30/12. da vi kommer ud siger manden så " Nu gider jeg heller ikke med i IKEA mere i år!"

han glemte bare januar udsalget som mor og mig skal ind og kigge på.

Det snakker mor og mig så om i dag. søreme om manden ikke stiller sig på bagben og siger "jeg sagde i tirsdags at jeg ikke vil i IKEA mere i år!!!!!"

Hvortil jeg svarer "søde skat det er den 1-1-2009 "

Så nu er han på den. for nu er et nyt år begyndt og mere IKEA-shopping står for døren

Tror vi stiller ham og min far ned og spiser hotdogs mens mor og mig hygger. så kan de to slæbe poser

Andre der har mænd der har glemt at et nyt år er begyndt

hilse Louise Med de to dejlige drenge

0
0
Svar på denne tråd

stakkels mand...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 22:21

stakkels din mand... hvorfor kører i ikke bare selv i ikea og lader de stakkels mænd blive hjemme?

"Ingen hest har græsset forgæves" citat: Steffen Brandt

...

Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived..

Libero-Lucky - den største stjerne på himlen!
4.6.1997 - 11.7.2007....R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd

vivi ♥libero♥
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 22:27

Gør vi sikkert også.

Min far bliver sikkerty akut syg og så forbarmer mor sig over min kære kæreste og så køber mor og mig os fattige :) grunden til at min mand var med disse to dage er at jeg kan fare vild i en telefonboks. (jeg kunne jo fare vild i IKEA ) og så den dumme rundkørsel der ligger inde ved IKEA i Taastrup.

hilse Louise Med de to dejlige drenge

0
0
Svar på denne tråd

Hvis han ikke vil med...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 22:29

...er det da rarere at være afsted uden ham.

Så hellere lade ham blive helt hjemme og så kunne se på udsalg i fred og uden at skulle tage hensyn til at han ikke gider være der.

Også selv om i så må slæbe poserne selv ;-)

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

den dér overskrift der skal være der
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 22:35

Louise, den rundkørsel i Taastrup.. det er bare at tage tyren ved hornene og komme igennem den...

Jeg er selv pige der kommer fra landet, og har også altid ment at jeg ALDRIG selv skulle køre igennem den rundkørsel.. NEVER!

Men men men, så skulle firmaet lige lave om i et ridehus for en rideklub i Taastrup.. og selvfølgelig, for at komme derud sku vi igennem rundkørslen, og det var ALTID mig der skulle køre..

Men helt ærligt? Så er det ingen skam at køre forkert.. Jeg gør det selv ofte, også selvom jeg har gps osv osv.. og min stedsans er rent faktisk blevet bedre... og bliver det stadig.. :) Jeg kan sågar efterhånden finde rundt i den by mine forældre er flyttet til.. :D

Så hvis jeg var dig ville jeg spørge manden om han overhovedet har lyst til at komme med på udsalg i Ikea.. :) Jeg ved da, at min kæreste så glædeligt får lov at slippe, for jeg gider ikke at slæbe rundt på ham, og høre på at tingene er for dyre.. :D

kom det fra Pernille...

med mulen Maurits & dovendyrsvovsen Dax..

Min største skat, Sille, sover sødt,

men hun er savnet stort!

Jeg rider af mine egne stier.

Det er blot min generations muligheder jeg benytter mig af..

0
0
Svar på denne tråd

undskyld jeg spørger
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 01:34

Ja undskyld jeg spørger, men hvorfor i alverden vil du gennem den store rundkørsel i Taastrup for at komme til Ikea?

Tjekkede lige din præsentation for at se hvor du bor og du skal da bare køre på motorvejen hele vejen rundt om Taastrup af 21´eren og så køre af motorvejen ved Hveen Boulevard. Så kommer du fra den anden side og skal slet ikke gennem rundkørslen. Er godt klar over, at det nok er lidt længere, men hvis man ikke bryder sig om at køre gennem rundkørslen, var det måske værd at overveje?

Uha, jeg har taget kørekort i Taastrup, så jeg er blevet tæsket gennem den rundkørsel mange gange. Synes også den var vildt forvirrende de første mange gange, men man lærer det erfterhånden

Med hensyn til manden, så ville jeg også lade ham blive hjemme. Der er da ikke noget værre end at have en mand med, der meget hellere vil være et andet sted. Så hellere bare tage afsted alene eller sammen med din mor og så få en hyggelig dag ud af det sammen med hende.

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider