Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

alene nytår
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:01

nyt års aften hvor alle hygger sig . ja hm ikke mig jeg skal sede mutters alene og kikke lidt tv , computer ,. hvad er livet så hver ??

0
0
Svar på denne tråd

Det er det værd...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:12

... som du selv gør det til.

Hvis du ønsker at feste sammen med andre, må du jo opsøge dem og gøre en indsats for at komme til det. Og ønsker du det ikke, så gør en indsats for at nyde dit eget selskab :-)

Jeg er også alene i aften - næsten efter eget valg. Jeg var inviteret til fødselsdag, men da staldejer er ude, var jeg mest tryg ved at være så tæt på at jeg kunne holde opsyn med stalden. Så jeg tilbringer aftenen alene hjemme - og med 3 ture ud og se til de 4benede venner.

Det bliver en hyggelig aften - med god mad og en god bog - eller måske en god film i fjernsynet, det er endnu ikke besluttet. Men det ER besluttet at det bliver hyggeligt!

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:13

det samme her - har lige afleveret min søn til faderen så alene tilbage med missen og marsvinene. Hestene puttet og en bakke sushi står og venter sammen med dansk vanden.....Sønne ser jeg først igen på søndag.

Trist at være alene en aften som iaften men det går nok.

Godt nytår

Heidi

Part søges til lipizzanervallak i Smørum

Pluto - Siglavy - Viktor

Nihil intentanum

Felix vi ses igen min skat

0
0
Svar på denne tråd

Livet er herligt
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:17

jeg er alene hjemme med manden

ungerne er til fest

Jeg ville lige så gerne være mutters alene, men jeg elsker også mit eget selvskab

0
0
Svar på denne tråd

Godt nytår!
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:19

Jeg er alene med to katte, som jeg ikke vil lade være alene med fyrværkeri - selv om de foreløbigt ser ud til at synes, at det er vældigt interessant :-)

Jeg havde egentlig tænkt mig at invitere nogen, men nåede kun til min veninde plus kæreste, og så blev han syg. Hvis det virkelig havde betydet alverden for mig, havde jeg vel nået længere ud med invitationerne, vil jeg tro...

Nå, men her bliver det i hvert fald også hyggeligt - for det har jeg valgt :-) Og jeg ved, at det nye år også byder på fester og sammenkomster - specielt fordi nogle af dem er nogle, som jeg selv inviterer til :-D

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

nytår.
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:20

Mit ønske for dig i det nye år er, at du indser du er dit eget bedste selskab. At lykken ikke afhænger af andre, men af dig selv. Man kommer simpelthen ingen vegne, hvis hele livet skal stoppe op hver gang der ingen andre er til stede. At være afhængig af at andre hele tiden bærer en i guldstol og ordner alting.

Hvis du af hele dit hjerte er overbevist om, at du ikke er godt selskab, hvordan skal andre så tro noget andet?

Jeg ved godt, at når man er ensom, så ville det være nemmest og rarest at der FØRST kom nogen andre og var søde og elskede en - og SÅ kunne man sikkert selv lære at elske sig selv. Det føles måske ikke fair, men det virker kun i omvendt rækkefølge.

Og man kan godt lære at hygge sig helt alene, uden at være ensom.

Håber du finder mod, styrke og livsglæde til at erkende og udvikle den unikke person du utvivlsomt er. Og indsigt til at forstå at lykken IKKE kommer og banker på din dør mens du sidder og græder, du må selv finde nøglen og lukke døren op.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

godt nytår
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:20

Jeg er også alene i aften, men har helt selv valgt at det skal være sådan. Jeg hygger mig fint i eget selskab, og er ikke til det vilde nytårsaften alligevel, da jeg har en skræk for alt der siger bang...

Så jeg hygger med mine hunde, som jeg nødig vil lade være selv hjemme i aften, og har mulighed for at tjekke hesten når skyderiet går løs.

Jeg er igang med at tilberede en fin nytårsmenu og så står valget senere mellem en god bog/blad - en god film eller her foran computeren.

Og når 90 års fødselsdagen er slut, nytåret er gået ind og skyderiet slut, så vil jeg gå i min seng og være glad for at vågne uden tømmermænd i morgen

- sagde Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:25

Jeg har haft en åben invitation her på heste-nettet. Under arrangementer. Så folk der ville til fest, var velkommen her i vores hus.

Her havde du været velkommen. :-)

Mvh. LoneR

www.123hjemmeside.dk/red_dancer

"Hvorfor klæde sig efter moden? Det er da sjovere at ligne en luder"

Citat: Dolly Parton.

0
0
Svar på denne tråd

også alene
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:26

tjaa - jeg er også selvvalgt alene i aften.

Kunne også have inviteret nogle, MEN har de sidste par år snakket om at prøve at sidde helt stille og roligt og glo alt det der plejer at komme i tv, som man aldrig får set fordi man plejer at feste.

Fik hundehvalp i sommers, så jeg vil sikre mig at hun ikke er død-ked-af-det i aften. Indtil videre går det rigtig fint.

Hesten er der også nogle hjemme ved i stalden hvor han står - så ham er jeg helt tryg ved at lade "passe sig selv"

Jeg skal snart ud og tænde grillen - sønnen og jeg skal have laks, majs og råstegte kartofler og lækker lækker is til dessert.

Han skal køres ud til nogle kammerater her senere - og når først man har børn i den alder han er i, vil jeg alligevel ikke drikke, da jeg altid vil have sådan at jeg til hver en tid kan hente ham.

Ha' en rigtig god aften til alle HN'er alene nytårsaften, selvvalgt eller ej.

Rigtig godt nytår.

Venlig hilsen Heidi

Jeg kan forstå dit indlæg forkert - og så beklager jeg,

men min svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

Ha' en rigtig god dag.

0
0
Svar på denne tråd

Godt nytår
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:48

Vi skal også være alene, det vil sige ingen fest, men vi skal da have god mad, højreb, mums...

Godt Nytår til jer!

Mvh Viben.

Sponsor for Børnsvilkår børnetelefon 2007-2008.

www.bornsvilkar.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:55

Ja jeg er også alene da manden skal på arbejde kl 22. Lige nu ligger han og sover og regner med at vække ham om et par timer til min berygtede murstens lassange. Så aftenen står bare på alene hygge foran tv og computer samt lidt opvask rengøring osv.

Jeg skulle rigtigt have været ude og kigge efter min svigermors geder, ænder og får men jeg nåede ikke den sidste bus kl 15, min taske gik i stykker så de må klare sig selv indtil jeg kommer imorgen tidlig.

Eller helt alene er jeg nu ikke, hunden og mine 2 katte er her også men der er heldigvis ikke noget med at de blive bange

Miniatureheste
når man vil andet end kun at ride

0
0
Svar på denne tråd

jamen SKAL man feste..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 18:17

når det er årets sidste dag-aften-nat. Hvorfor dog ikke slappe af, nyde freden omkring sig og hygge med god mad og vin.

Jeg har ordnet hår med ny farve, det samme har dattern, fine og fornemme og med dronningens nytårs tale i baggrunden. ja ja da vi kan det der med fint selvskab..

Gemalen er lige nu på vej i bad, tror han nøjes med sine nye hverdags bukser og en gammel skjorte. Jeg har stadigvæk mit staldtøj på, for der skal jo stadigvæk passes dyr.

Stegen er i ovnen, sovsen er færdig, en god gang pose sovs af den gode slags fra netto. Kartofler ligger også i ovnen og bager.

fest ! nej tak. Ro og fred på årets sidste dag ja tak!. Gode film i tv, hygge guf og diverse usundt på sofabordet. Ingen larm og ingen gæster. Ja vi har nok i os selv.

MOBBEN IMC.

ØNSKER JER ALLE ET

GODT NYT ÅR 2009

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ufrivilligt
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 18:29

alene.

Jeg har ikke noget imod ikke at feste nytårsaften. Sidste år var kæresten og jeg alene.

Men i år er det ikke på egne præmisser, da jeg ligger syg.

Kæresten er til fest, så det er lidt kedligt.

Så her er det en hel normal aften, lidt kedligt, men sådan er det.

Jeg vil hellere passe på mig selv og være frisk imorgen, end at forsøge at tage med til fest også måske ligge syg et par dage ekstra.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Wet wrap bandager sælges se præs

Fotografering?

Kieffer Garmisch sadel sælges: 2000 kroner

0
0
Svar på denne tråd

os her agtigt..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 18:45

jeg sku ha været til fest, men blev syg for nogle dage siden så tænkte jeg hellere måtte aflyse.

Nu sidder jeg her så nytårsaften, rask, men uden aftale.

Så jeg er taget hjem til mine forældre. Ved at være nogle år siden jeg har prøvet det nytårs aften, så det er ok.

Men er dog alligevel ikke hvad jeg havde ventet omkring nytår.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 19:13

Hvor har du bare beskrevet det smukt. Jeg vil tage dine ord til mig her i det nye år.

Godt nytår til alle

0
0
Svar på denne tråd

Godt Nytår
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 19:19

Jeg elsker at være alene.Jeg hygger mig med mine dyr og måske starter jeg på et nyt maleri eller hvad jeg nu kan finde på.

Man kan jo også føle sig alene i andres selvskab.

Man kan være ensom selv i tosomhed.

Du skriver,,,hvad er livet så værd,, jamen livet er da det værd,man gør det til.Nyd det og lev det mens du har det.

Godt Nytår.

Mvh

Michelle.****Glædelig jul til alle****

Pony 130. Vallak 6år m.udstyr.12.000kr.

Des mere jeg lærer menneskene at kende,

des mere kommer jeg til at holde af mine dyr.

http://michellesbix.webbyen.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Pjemm...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 19:46

Det var vel nok godt formuleret

Jeg vil sakse det ud, og huske på det, når jeg indimellem finder mig selv på de fortabtes ø ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 19:46

Hvorfor er du alene nytårsaften, hvis du ikke ønsker at være det?

Jeg tilbringer aftenen her hos mine forældre, hvor vi har fået noget god mad. Nu sidder de og ser fjernsyn, og jeg sidder ved den elskede computer. Jeg undgår helst fest på denne aften.....nyder at slappe af og komme ud og ser de andres dyrekøbte raketter til midnat.

Tja.....det lyder så nemt at sige; men livet er det værd, som du beslutter dig for, at det skal være!

Snepony

nu uden Mulle :ó(

*

0
0
Svar på denne tråd

jeg er også
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 19:51

palle alene, min nye hest ville jeg ikke lade være alene, så fester andre steder end her hjemmer er umuligt, manden er på arbejde men forventes hjem kl 23 hvis alt går godt, så der går vi i stalden og hygger mens det står på.

Mvh Susanne

Pari-lida og Waldini.

0
0
Svar på denne tråd

bbbbbbbbb
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 20:00

Jeg er også alene i aften. Selvvalgt. Jeg nyder at jeg til en forandring kan sidde i mit eget selskab, med en god bog, chips og dip, salat med falaffel, og senere kommer der Stolhed og fordom på dvden. Jeg ser ikke en grund til at feste og skyde af, bare fordi det er den. 31.12. Så da manden sagde at han gerne ville have børnene ned, så sagde jeg fino:)

0
0
Svar på denne tråd

et stort nul
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 20:18

familien tilbrenger aftenen i deres vender selv skab. og jeg ikke nogen vender - kærste

0
0
Svar på denne tråd

dejligt dejligt
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 20:28

Jeg er også bare mig selv i aften - gik fra kæresten igår, så gider ærligtalt ikke det helt store i dag... dog har jeg måtte love at komme over til en veninde til en enkelt lille øl for at fejre at jeg køber den udsete hest hvis hun går igennem tjek :) :)

Mig passer det fint at være alene, det genere mig aldrig, heller ikke nytårs aften :o)

Pinto :

Livet er hvad man gør det til :) hvis du ikke har det godt med at være alene, så tag sagen og dit liv i egne hænder og gør noget ved det :) :) ment pænt !! søde venner findes derude...

Naughty coon Cattery & Catshop
Avl af smukke maine coon katte
salg af katte artikler

Venlig hilsen
D.Nordvig
0
0
Svar på denne tråd

Velkommen
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 20:38

Velkommen i klubben for uspektakulære nytårs aftner. Med to småbørn, en ængstelig hund og fire heste under et dejligt, tørt stråtag skal jeg heller ikke noget særligt spændende, når der er fyrværkeri i luften :P Lige nu forsøger jeg at få ungerne til at lægge sig, og så kan det være, jeg napper et bad, inden jeg smider mig på sengen med min mand og ser James Bond. Jeg har det fint med at sidde her i ridebukser stadigvæk, og ikke skulle til fest, selvom jeg da godt kan lide fester :)

Mvh

Julie

0
0
Svar på denne tråd

Her.....
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 20:40

Her sidder vi to gamle og slår mave ovenpå lækker mad, vi er alene, det er super fint. Jeg har med garanti festet og kommet fuld ind i det nye år alle de gange, som er mig givet i livet

Har nok nået den alder, hvor jeg overhovedet ikke gider fest, blot fordi det er en bestemt dato, ved nærmere eftertanke en sjov ide...

Næh, min gode pc, mit hæklerier, tv, mine dyr, min mand, hans sudoko og at banke ham i Rummicub, så er det top for mig

I øvrigt skal jeg hente min datter en gang i nat, når hun gerne vil se dyner

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Alene hjemme
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 20:40

Jeg er også alene med mine 2 katte.

Egentlig er det ikke helt frivilligt, men jeg hygger mig faktisk.

Jeg havde migræne i går og tidligere i dag, som jeg fik bugt på med en pille og nogle timers søvn. Men da jeg vågnede havde jeg ondt i halsen, og det bliver bare værre og værre.

Ellers hygger jeg mig med Tv og computeren samtidig med jeg spiser lidt god mad.

Kattene tager det rigtig pænt indtil nu. de er 4 og 5 år gamle, og det er faktisk første gang jeg er hjemme ved dem. De får paté ved midnat, og så må jeg se hvordan de reagerer på larmen.

Rigtig godt nytår til alle jer andre der er alene i aften.

Husk nu at nyde jeres eget selskab.

Med venlig hilsen Karina

I vågen tilstand er det klart

Vor verden er begrænset

mens vor drømme er

for alle grænser renset

Fotografering tilbydes i Odense og omegn

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skulle have været
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 20:41

på rundtur i KBH med to veninder. Planen var at starte på Istedgade. Mange grunde til at jeg ikke kom afsted.

1 - Gad egentligt ikke rende rundt i KBH(Har ingen ordentligt vinterjakke, udover mine varme men beskidte staldjakker)

2 - Gider ikke at bruge penge på det. Jeg ved jeg kommer til at bruge en hulens masse, og det fortryder jeg altid.

3 - Mistral og den nye hund, viktor aner vi ikke hvordan reagere på fyrværkeri. Mistral er i forvejen knapt så let at håndtere, så at lade min mor stå med 2x hunde og 2x heste - Nej, det er ikke hendes ansvar men mit.

Min ene bror(har tre søskende, trillinger) Kom fra KBH ned til os. Vi havde en dejlig middag med lækkert mad(han er under udd. som både slagter og kok) og så selvfølgelig deres selskab. Vi har grinet og hygget, så bedre kunne det ikke være.

Om lidt vil jeg tage mig et boblebad med rødvin og chokolade, og så ellers bare slappe af :)

Jeg har det dejligt! Det er en dag ligesom alle de andre, bortset fra at jeg ikke skal tidligt op i morgen :)

Fortsat god AFTEN og GODT NYTÅR ALLESAMMEN!!! :)

0
0
Svar på denne tråd

Og nu...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 20:45

...sidder jeg og spekulerer på, hvorfor det egentlig var, jeg blev hjemme hos dyrene??

Baryleren sidder og kigger ud ad vinduet og spekulerer på, hvordan han kan fange raketterne. Hunkatten er ligeglad. Og jeg er gået i gang med at pimpe irish coffee...

Nå, det kan være, at der måske kommer lidt panik omkring kl. 24, så jeg kan se, at det var det hele værd :-D

Pinto-skimmel, hvis du bor i nærheden af Kolding, er du velkommen til at komme og drikke irish coffee med mig :-D

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

vi sidder osse
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 20:47

alene med en ængstelig dopet hund som dyrlægen lovede sidste år ikke sov fordi den ikke havde fået sovemedicin ved siden af- ja det ahr hun så i år ved en anden dyrlæge der lovede højt og helligt vi ikke skulle holde øje hele tiden fordi hunden ikke sov- men gæt engang HUNDEN SOVER IKKE!!! Og omkring kl 24 skal jeg på scooteren ud til hestene som i dag er alene hjemme for ejeren er væk...

Alene- det er hva man gør det til.

Nu som storesøster til jordens dejligste lillebror!!!

www.123hjemmeside.dk/qantico

0
0
Svar på denne tråd

Som alle andre
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 20:53

Jeg er ved at vågne efter endnu en lur... Er maveonde sendte mig ud af kampen igår...

Overvejer om det er tid til at fodre hestene. De får endnu engang en ekstra gang hø så de har rigeligt til hen over midnat hvor de med lyset tændt og til tonerne af P1 forhåbentlig slapper ligeså meget af som de plejer. Vi har dog fået et par nye i stalden siden sidste år som generelt er lidt varme - men håber det er de rolige der kan påvirke dem og ikke omvendt...

Når jeg så kommer hjem igen kan de nattes af med noget mere hø og lyset kan slukkes...

Satser så at jeg efter fodringen og et varmt bad kan mobilisere lidt kræfter til at tage til Esbjerg og ønske godt nytår til et par venner der ligenu har hygget med god mad. Synes jeg ikke jeg orker det then so be it... I dag er blot endnu en dag... Imorgen kommer en ny...

Godt nytår til alle - håber I holder den som I ønsker det...

Enhver ser hvordan du ser ud - men kun få ved hvem du er...

0
0
Svar på denne tråd

enig..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 21:03

med Lisbeth - det er hvad man gør det til.

Jeg er også alene i aften - da kæresten altid fejrer nytår med en af sine venner.

Jeg har selv valgt det allerede i oktober da jeg fandt ud af min familie (søstre+mænd+børn samt min mor) ikke holder sammen i år at jeg ville være hjemme.

Jeg sidder herhjemme sammen med kattene og hygger med Anna Pihl på DVD (og skal nok bagefter se Matador til en forandring - eller "Herskab & tjenestefolk" ).

Har desuden været syg siden jul nu og er stadig, så det passer mig fint - og læser desuden til eksamen(når ordene giver mening i min forkølelses/feber tilstand).

Har dog besluttet jeg IKKE gider spise suppe idag trods ondt i halsen - og har spist min livret til aften - soja "kød"sauce med fettucine og grøntsager og sidder nu med slik og mens den ene kat ligger ved siden af mig i vindueskarmen og jævnligt kommer hen for at få kæl mens den anden ligger oppe i sin "penthouse" (= kurv på skab i soveværelset) og hygger sig

Til dessert om lidt skal kattene og jeg have semi-hjemmelavet skovbærtærte (mig) med lidt drænet youghurt(kattene), samt Ben & Jerrry is (mig & kattene).

Kl 12 skal jeg have kransekage og kattene tun

Hermed GODT NYTÅR 2009 til alle i denne tråd !!!

Xoco

stud.theol

Nu med Davina i udlån

Blivende part på sød hest søges i Kbh/omegn

Transporttid max 1½ time med off.transport

Skriv PB for info

0
0
Svar på denne tråd

Ikke alene
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 21:07

Ikke alene, men på arbejde.........

Ville nu ikke genere mig at sidde selv der hjemme.

Godt Nytår til jer alle sammen...

Sælges ;

Oldenborghingst født 12/5-06....Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård.Sort(brun) med aftegn. Forv.stang 170.

0
0
Svar på denne tråd

ikke alene
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 21:13

Jeg har mand, barn, svigermor og hendes hund til at holde mig med selskab.

Nytårsaftener fortrækker jeg at holde hjemme i FREDELIGE omgivelser da jeg er noget utryg ved kombinationen af fulde mennesker og raketter

Mvh

Charlotte

Se tegninger og malerier på min præstation - bestillinger modtages

Hestemassage tilbydes (nordvest sjælland)

T-shirtbutikken.dk

0
0
Svar på denne tråd

taina...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 21:15

Kan du ikke sende en klat flødeskum herhen?

Jeg har slet ikke noget - og Irish Coffee uden flødeskum er bare ikke det samme

Xoco

stud.theol

Nu med Davina i udlån

Skriv PB for info

0
0
Svar på denne tråd

ikke alene
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 21:17

i år er jeg ikke alene, lige nu sidder jeg i texas vi er 7 timer bagud, herover er klokken kun 2 om eftermiddagen så når i skyder det nye år ind går der lige nogle timer endnu, men

godt nytår til jer alle

fra texas

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er også
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 21:27

alene i aften. Og er glad for mit eget selskab. Nyder at kunne gøre hvad der passer mig, da jeg har brug for en del være-tid. Senere vil jeg se Alvin og de Frække Jordegern på DVD.

Har lige været ude hos passerhesten og givet ham mash og hygget lidt. Uhh det var sindssygt koldt at cykle. Nå pyt.

Jeg er en der tænker dybt og også denne aften. Tænker på hvad der er sket i årets løb, hvad jeg har lært osv.

Pjemm/Pia, tak for dine viise ord. Du beskriver noget, jeg ikke har kunnet sætte ord på. Tak.

Godt nytår til jer alle.

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

*R.I.P Pusling *

Ny lille hamsterpige - Rose (Den lille Gule)

Og dejlig passerhest Dondee (Den store Røde)

Healing tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Esma....
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 21:29

du skal glæde dig til alvin og jordegerne.

Den er skæg

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Wet wrap bandager sælges se præs

Fotografering?

Kieffer Garmisch sadel sælges: 2000 kroner

0
0
Svar på denne tråd

Vicky02
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 21:33

Hehe jo, jeg har allerede set den ... 2 gange i biffen.

Og MÅ simpelthen se den igen..

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

*R.I.P Pusling *

Ny lille hamsterpige - Rose (Den lille Gule)

Og dejlig passerhest Dondee (Den store Røde)

Healing tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

ditto ditto ditto
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 21:34

Først: Glædelig nytår til alle hestetøserne!!

Mig også alene... har været så sindssyg forkølet de sidste par dage... alle bihulerne er fyldt op , så jeg meldte mig ud af alt hvad der hed nytårsfest, skæg og ballade. Og jeg har altid haft det ffiiiiiint i mit eget selskab, så det gør mig absolut ingenting:) Jeg har skaffet film og lækkerier... og desuden har jeg den fedeste udsigt ud over byen fra min lejlighed, så jeg nyder rigtig at kigge på alle de andres fyrværkeri.. og så er de penge jo sparet;)

Har desværre ingen dyr her til at peppe stemningen op, men har lige haft ringet hjem til mine forældre for at høre hvordan min fede hankat klarer alle de høje knald. Han er vildt bange for fyrværkeri, så nytårsaften er IKKE hans kop the! Min far kunne dog rapportere at han har det nogenlunde.. han har søgt ly under juletræet

Nå men fortsat god aften til alle i andre... og for alle os der har valgt at gå afslappede ind i det nye år, og slipper for tømmermænd i morgen

www.youtube.com/watch?v=mJaS6M9lmLU

...en hyldest til den islandske hest, nu også i Hollywood:)

0
0
Svar på denne tråd

KLASK!!
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 21:43

Xoco-DAvina: Ramte jeg???

Jeg har været så smart at købe flødeskum på dåse i rå mængder - så mangler man i hvert fald aldrig det!!

Til gengæld kom jeg til at æde alle de der smarte brune sukker-knalder (kom så hoved, hvad hedder de nu??), så jeg drikker den med rørsukker. Men det virker altså også fint (fremgår vist af ovenstående parantes :-D)

Jeg er ikke sikker på, at jeg holder til kl. 24 - normalt plejer man jo at snakke ind imellem at man drikker... :-)

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

hmm.....
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 22:17

smarte brune sukkerknalder?

*tænke tænke*

Jeg troede bare det hed rør-sukker-knalder

Dåseflødeskum lyder smarties - det skulle jeg nok have investeret i - må prøve om en klat Ben&Jerrys kan erstatte flødeskummet

Du bliver da vidst alligevel ikke en af dem der undgår tømmerkvinder imorgen?

Xoco

stud.theol

Nu med Davina i udlån

Skriv PB for info

0
0
Svar på denne tråd

Dette her er den BEDSTE
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 22:43

31.12 i 15 år...

Ingen "Ih hvor skal vi feste" ingen passe inderlig på Smukke Ganger....lidt suk.

Lækker mad, kun forretter 3 stk :-) og pt er vi, jeg og mit LIVS KÆRLIGHED på den 3. flaske pink champagne :-))

Chocolat på tv :-)

Ingen, slet ingen, knald og bang ( ja ikke udenfor )

TerroCellen er rolig og det sner på 6. time :-))

SUPER FANTASTISK AFTEN...

Illum

*

Nej det er ikke stavning eller formulering der gør en seriøs skribent..

Det er om personen er til at holde ud "høre" på,eller om personen er en latterlig selvhøjtidlig,selvretfærdig klynker.

0
0
Svar på denne tråd

også alene
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 22:43

Jeg flyttede fra manden gennem 17 år for knapt 1 måned siden så jeg er også alene i aften.

Børnene er til fest så jeg bliver her og holder fortet hvis nu ..

Men jeg må indrømme at jeg har haft nytårsaftener med bedre humør og højere stemning.

Uanset hvor selvvalgt denne aftens selskab (eller mangel på samme) er!

June

Man er klog når man ved, hvad det er man ikke ved noget om

Nothing improves with age

0
0
Svar på denne tråd

Næææææhhh...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 22:46

...tror ikke jeg undgår dem...

Når nu pinto-skimmel ikke ville drikke irish coffee med mig, gik jeg ind på dating og fandt en mand, der havde en flaske champagne tilovers... Han kommer og hjælper mig med at drikke irish coffee og champagne om lidt - hvis jeg altså ikke er faldet i søvn inden :-D Må hellere se at komme ud af ridetøjet så...

Rør-sukker-knalder er hermed accepteret og skrevet ind i min personlige ordbog!!

Fik du ikke det flødeskum, jeg kastede? Skal jeg prøve igen???

I øvrigt tror jeg Ben & Jerryes gør tricket! Man skal bare tænke lidt kreativt... jeg brugte dåseflødeskum i mine røræg i morges, og det fungerede fint :-D

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

Brune sukkerknalder
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 22:47

Er det ikke kandissukker?

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

June du skulle løfte humøret
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 22:49

Ved at rydde op på din præs. det ville gøre dig godt ;-)

Illum

*

Det er om personen er til at holde ud "høre" på,eller om personen er en latterlig selvhøjtidlig,selvretfærdig klynker.

0
0
Svar på denne tråd

Illum - er det
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 22:54

mig der har fået en hjerneblødning eller var der ikke noget med at du skulle holde jul og nytår i Thailand ?

Ja det er muligt min hukommelse spiller mig et puds

Godt nytår til alle herfra.

Mvh Janni

"ja - de mangler jo ikke noget"

Frit citeret efter G.C.

0
0
Svar på denne tråd

ØV Illum
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 22:54

DU har ret!

Jeg føler mig bare ikke i humør til det i aften, men det er da noget der skal overståes - om lidt ;-)

Tak for hintet.

June

Man er klog når man ved, hvad det er man ikke ved noget om

Nothing improves with age

0
0
Svar på denne tråd

Hahaha det sner
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 22:57

Altså INGEN steder i Thailand Jeg er hjemme :-)

Det giver energi at feje ud og væk, June ;-)

Illum

*

0
0
Svar på denne tråd

Kunne.....
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 23:08

Kunne vi ikke bare lave lidt sammenskuds gilde, Illum har nogle forretter, mener jeg det var, samt champagne, der er rørsukker knalder, fløde i rå mængder, irish coffee, Ben&Jerrys og noget chips og dip, salat med falaffel, en lille øl, noget sushi og lidt vin...

Hvis jeg spæder en god kage, en super kaffe, lidt hydeblomst the, samt hvad barskabet kan klare til, og det er ikke så lidt...

Så kan vi altså få en skøn herlig nytårsaften, og alle vores dyr samler vi i stuen, så de kan hygge inde i varmen vi har stadig masser af hjemmeavlede gulerødder, som dyrene kan gnaske, mens vi alle hygger....

Nå, jeg skal vist holde mig til Bond

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Forretter
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 23:14

Kæmpe rejer fra madaska, gåse lever, nej hold nu op med at fortælle mig at det ikke er etisk rigtig, det stopper mig ikke og ødelægger ikke min fornøjelse ved den ret...

Og snegle i massevis.

Vi har mere champagne..

Rigtig godt Nytår til jer, nu vil jeg kysse mit LIVS KÆRLIGHED

Illum

*

0
0
Svar på denne tråd

Illum ...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 23:21

Det lyder som om vi bare skal forlægge nytårsaften hos dig, hvis du nu begynder at kreerer lidt flere forretter, så samler jeg flokken og vi kommer alle sammen og drikker dit champagne

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Gåselever..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 23:25

Er det ikke det der foi( e ) gras?

Min bror (som er i slagterlære hos Slagter Lund) skulle smage det. Han sagde det var.... ækelt! :D Men forskellige smagsløg, hihi

Godt nytår til alle! :)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 23:26

Jeg spæder gerne til med til mjød. Hmmmm gad vide om man skulle nuppe et lille glas bare sådan for sjaaaw men hvor nedturs agtigt er det lige at sidde og blive snaldret alene, mig som ellers aldrig drikker....hmmmm

Åhhh og jeg har ikke nogle cigerat filtre eller tobak så jeg øver mig i at stoppe en af min mands piber. ( ja jeg ved det...Taber )

Nogen der har en smøg jeg må få????....griner

Miniatureheste

0
0
Svar på denne tråd

Nytår...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 23:34

Her i vores famile blev slet ikke som forventet - Nu skulle vi endelig nyde en familie aften med børnene uden at den mindste er syg .. meeen ...

Nu er det mig der er super dårlig - blev det i forgårs, men håbede på det gik i sig selv så tog lige lidt pinicillin jeg havde fra en anden gang .. Har astma og når jeg bliver syg sætter det sig som regel på lungerne ...

Var så endelig ved vagtlægen i dag og ganske rigtigt dobbeltsidet lungebetændelse og for det ikke skal være løgn har 2 af mine ryghvirvler skubbet sig så luft er det intet af og hvem støver lige en kiroprator op nytårsaftens dag???

Den rene ynk - og skal lige hilse at sige at det gør naller ...

Så Illum stik mig en flaske champagne - den skal nok hjælpe

GODT NYTÅR og tak for et godt HN-år med mange spændende debatter

kh. Lene

Dejlige heste sælges :

6 års RDH hoppe efter Bøgegårdens Lantano 1.68 cm - Brun

4 års Vallak efter Akinos 1.68 cm - brun med aftegn

0
0
Svar på denne tråd

uhaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 23:36

jeg vil gerne dele mjødddd med dig det smager fantastisk. Og efter den bakke sushi trænger de fisk vist til at svømme og min danskvand er da ikke nok.

Selvvalgt eller ej (alt min familie undtagen min søn er væk/døde) har min nytårsaften være ok i mit eget selskab. Er nu udgået for danskvand og guf. Kunne godt tænke mig en sjov drink med paraply og ananas ring på.....

Der er ok tv og jeg her halvtræt så det går nok.

Har også læst en masse sladder blade og lige om lidt går det løs med fyrværkeri og jeg vil skåle i gåsevin...

Godt nytår

Heidi

Pluto - Siglavy - Viktor

Nihil intentanum

0
0
Svar på denne tråd

Altså....
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 23:39

Jeg har danskvand hvis det er okay, at det er med citrus?

Ligeså med ananas, faktisk har jeg både på dåse og i frisk udgave, så ingen is på koen, eneste problem jeg ser pt er de skide cigaretter, der kan jeg altså ikke hjælpe, hvor gerne jeg end vil

Jeg har noget hæk, kan man ryge det? og så i et stykke bagepapir?

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

vibs1....
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 00:17

>>>Jeg har noget hæk, kan man ryge det? og så i et stykke bagepapir?<<<

det var dagens gode grin

Sikke et skønt sammenskudsgilde det bliver - jeg har mirakuløst stadig mindst 50% tilbage af min bøtte Ben&Jerrys hvis nogle vil smage

Jeg stemmer for vi holder det hos Illum, det lyder som om hun har sneeee

GODT NYTÅR ALLE !!!

Hvordan reagerer Jeres dyr på fyrværkeriet?

vores katte, især den ene, sidder og stirrer uforstående ned på gaden/op i luften og prøver at hitte ud af hvad det dog er der føjter rundt de tager nu larmen helt cool - det er kun mig der bliver bange hvert andet øjeblik

Xoco

stud.theol

Nu med Davina i udlån

Skriv PB for info

0
0
Svar på denne tråd

alene?
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 00:20

nej jeg er hos min gode veninde og hendes skønne familie, sammen med mine 2 unger.

men jeg ville nu ikke have noget en aften med dejlig mad og en fed film på flimmeren. sådan en aften er lige så hyggelig som festivas. men alting til sin tid.

mvh hilsen NICOLE

"AT TILGIVE, BETYDER IKKE AT GLEMME,
DET BETYDER AT GIVE SLIP PÅ SMERTEN"
<>--hoppeføl efter Wilkens sælges--<>
SE PRÆS ...
0
0
Svar på denne tråd

Vores....
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 00:22

Vores køer æder som om intet sker, trods rigtig mange vanvittig høje brag. Vores i luftlinje nabo nok 400 m væk har åbenbart nærmest bomber, lyder vanvittigt...

Misserne sover, hestene æder som intet er hændt, hunden på 2 år sover som en sten og hende den gamle vuf på knap 10 knurrer lidt ind i mellem, så vi kunne såmænd have boet på rådhuspladsen, tror jeg...

Jeg har altså både bøgehæk og tjørnehæk, ved ikke lige, hvad som gør sig bedst i bagepapir

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nytårsaften
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 00:23

Helt alene er jeg da ikke, men kæresten og jeg har hygget i aften alene jemme med hundene :-)

- Jeg gider helt ærligt ikke nytår, pga. mange grunde, så jeg synes det er fantastisk at sidde her hjemme og bare hygge, med god mad, lidt kort spil og bare, hygge sammen! :-)

Vi holder det herhjemme af hensyn til hundene, er første nytår vi har dem, og Dannys første nytår, så vi var jo ikke sikre på hvordan de ville ta' det, men de snorksover.

- De har da kigget lidt, men det er dælme begrænset! Så det er jo lækkert, og regnede vi også med, baseret ud fra de gange folk har været i gang tidligere på ugen.

Så vi ville egentligt ha' holdt det med svigerforældrene, men deres hund tænder helt af, farer rundt, gør som en besat osv. - så det skulle vores ikke lige lære.

Men må sige, at det her er en af de bedste nytårsaftener i mange år for mig, og hold op jeg nyder det.

- Stille og roligt og hyggeligt! :-)

Mvh. Rollo

BORTGIVES

KÆLEDYRS MARSVIN ;; RACEDYRS MARSVIN

0
0
Svar på denne tråd

Godt Nytår
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 00:26

altså jeg er ikke alene. Jeg passer en dreng på 2år, og deres 2 katte i deres lejlighed, mens forældrene hygger sig. Jeg hverken drikker eller noget, så det er okay med mig. Bare underligt at skåle i rød sodavand kl.19, fordi drrengen jo skulle i seng.

Ellers bliver de næste par timer brugt på en film, kun afbrudt, når jeg kigger om han sover, for det larmer godt nok, og han skal endelig ikke ligge og være bange

0
0
Svar på denne tråd

Kolonihavehæk
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 00:29

Kolonihavehæk kan det bruges.... måske med mellemlægspapir.....

Min mis er lidt betænkelig ved alt det halløj hun har ellers aldrig været bange mere nysgerrig har trods alt oplevet 12 nytårsaftner.

Håber hestene tager det med ophøjet ro. Her er også "bomber" der får vinduerne til at dirre....

Og en masse med farver og flot ser det jo ud - men tænk på alle de vilde dyr og fugle mv....

Tog en kold bailey og gik ud på altanen (lige indtil en klaphat skulle affyre lige neden for så strøg hun ind igen - har haft vildfarene raketter på altanen.)

Med håbet om at I alle er kommet godt igennem nytåret - godt 2009

Heidi

Pluto - Siglavy - Viktor

Nihil intentanum

0
0
Svar på denne tråd

godt nok mange
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 00:34

der er godt mange der har skrevet trode ikke det kunne blive så omfatne

0
0
Svar på denne tråd

vibs1....
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 00:35

Lad os blande det - varieret grøn kost er så sundt

(og jeg kunne sikkert trænge efter alt det is & slik jeg har formået at spise )

Xoco

stud.theol

Nu med Davina i udlån

Happy new year

Happy new year

May we all have a vision now and then
Of a world where every neighbour is a friend

/ABBA

0
0
Svar på denne tråd

Ohøj tøser...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 00:48

Tjah, nu er jeg også alene. Vi har været sammen med vores venner, men jeg kørte hjem til hestene halv tolv.

Så skålede godt nytår med en tot hø...

Kæresten fester stadig, så der bliver nok ringet efter mig, engang når herren vil hjem.

Nu vil jeg ordne vasketøj og sådan. Så er der ren afslapning i morgen.

Rigtig godt nytår til alle jer :)

Mvh. Bente.....

0
0
Svar på denne tråd

Xoco ♣Davina♣
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 00:50

Hvis vi nu vil være sunde, så blander vi det med noget af mit tørret hyldeblomst, det skulle være godt for imunforsvaret.... så får vil både lidt usundt og lidt sundt

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

vibs1....
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 00:54

kanooon plan

Xoco

stud.theol

Nu med Davina i udlån

Happy new year

Happy new year

May we all have a vision now and then
Of a world where every neighbour is a friend

/ABBA

0
0
Svar på denne tråd

Sove....
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 01:00

Nu er indhenter alderen mig, jeg er træt som et helt alderdomshjem (det ved de unge vel knapt hvad er, tror det er afskaffet for mange år siden )

Jeg bliver nød til at gå i seng, ellers falder jeg siddende i søvn...

Sov skønt i andre, håber i kom lige så hyggeligt ind i det nye år, som jeg gjorde

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

sikke et brag.............
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 01:01

GODT NYTÅT, nu fik jeg smidt de sidste ud, heldigvis var de godt trætte.

Aalborg er lige eksploderet i et enormt brag, hold da op hvor der er lyst her. Jeg behøvede ingen lommelygte for at se til løsdriften, de gik nederst i hegnet og pillede græs, rolig og stille som altid. Sært at de kan holde det spetakkel ud, men de må være hærdet.

Underligt nok har redningshelikopteren kredset frem og tilbage ind over byen siden kl 23.45.

Nu vil jeg rydde lidt op og finde min seng.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

Nu 2 plage og en hoppe til salg med gode papirer til fornuftige priser. Se min hjemmeside.

http://www.stutteri-winther.dk

0
0
Svar på denne tråd

nytårs aften
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 01:22

Her har vi også efter eget valg været alene hjemme, da jeg nægter at tage nogen steder nytårs aften.

Hele huset står pt på den anden ende, da vi er ved at male og flytte om, så det med at invitere gæster, var ligesom ikke så nemt.

Vi fik noget godt og spise og har ellers bare hygget os stille og roligt.

Børnene faldt i søvn ved en 22 tiden og hestene tog det hele stille og roligt.

Jeg har slet ikke ondt af dem der ligge med hovedpine hele dagen i morgen

GODT NYTÅR TIL JER ALLE SAMMEN

Hilsen Gitte

Sønderkærgaard

Bedækning tilbydes ved fjordhingstene

Ågerupgaards Samba

Samt

Unik Frølunde

0
0
Svar på denne tråd

ja alene er hvad man gør det til
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 02:05

vi er kun os selv i dag, og på den anden side er familien blot samlet.

dvs at vi er mig og manden, og vores 2 børn, 2 hunde, 9 heste, og 7 katte.

alle har fået god mad og hygge,sidet og set lidt tv spillet vsmile med datteren, spist guf , hygget med hestene, og ellers haft en god aften "alene".

vi er hverken til at have huset fuldt af gæster eller fejre det nye år med en vild fest. god mad og hygge er nok.

men sådan er det vel når man bliver ældre, og har både børn og dyr. ikke en eneste af vores dyr reagerede på fyrværkeriet, men jeg ville ikke have undværet denne aften hjemme, det er så hyggeligt.

vores søn på 7 måneder sov ligeledes fra det hele, selvom det bragede lige oppe over huset, ovre fra naboen af.

og kl 12 stod mig og datteren i gårdspladsen med hinanden i hånden, og hendes pony i snor, og så det hele ( ponyen gad ikke engang kigge, men sådan har det altid været, både at den er ligeglad og med ude i 10 min)

og så ind bagefter og få varmen igen, og lidt natmad ( uhh tarteletter smager altså bare godt)

så alene er så meget sagt- men det var hyggeligt

Dejligt nedlagt landbrug sælges

- perfekt til hestehold

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 02:14

Alderen har også sneget sig ind her og jeg luffer i seng efter en alene nytårsaften som dog gik udemærket. Det bragede løs en times tid og nu er der helt ro på igen

Godt nytår

Heidi

Pluto - Siglavy - Viktor

Nihil intentanum

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 02:30

Ja det værste er også overstået her. Jeg nåede ikke mjøden men den kan man jo stadig lige nuppe et glas eller 2 af.

Naboen var hjemme i år så der blev fyret af i stor stil hvilket ikke var populært hos hunden da han blev slæbt med ud efter lidt guf til brændeovnen, hold op hvor blev han bange.

De sidste timer har jeg brugt på messenger hvor min Egyptiske vendinde har forsøgt at lære mig arabisk, hvilket hun synes var vældig underholdende så om det enten var fordi hun har lært mig en masse frække ord eller om jeg bare var elendig til det vides ikke helt men sjovt var det da, og så kunne hun jo også lige lære lidt dansk samtidig...griner

Miniatureheste

0
0
Svar på denne tråd

Gaaaaab!!!
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 02:35

Efter en måske-vellykket hovsa-nytårsdate, hvor der blev drukket en del mindre irsk kaffe end forventet, og champagnen var sur som ind i h.... (ganske som forventet), er det vist også tid til at se dyner.

Kattene overlevede, men selv baryleren syntes, at det det var lige rigeligt at sidde i vindueskarmen, mens det gik vildest for sig udenfor.

Med hensyn til hækken, så kunne jeg have bidraget med tobakspapir og filtre og en stor rulle-evne, men det er vel for sent nu, hvor de fleste alene-nytårs-fejrende hn'er (jaja, jeg HAR altså drukket et par af de der irske kaffer - nogle måtte jo tage lidt fra, nu hvor pinto-skimmelen ikke kom og hjalp mig...) er gået i seng, er der vist bare tilbage at sige...

Zzz fra tina

0
0
Svar på denne tråd

endnu engang
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 02:47

Endnu engang kom man igennem en nytårsaften... Men det er godtnok længe siden jeg sidst har "fejret" det med ½ l vand og et par slurke cola...

Når maven er i orden igen tager jeg hævn med tigerrejer hurtigt vendt på panden og laksemadder!!

Godt nytår...

Enhver ser hvordan du ser ud - men kun få ved hvem du er...

0
0
Svar på denne tråd

vi havde også
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 08:30

bare brug for at være os selv, ingen abe fest til os, næ nej, go mad og go rødvin, en masse hyggelige film, så det var en rigtig dejlig aften....

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg holdt..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 15:16

også min nytårsaften i selvvalgt eget selskab - dog med mine 3 hunde.

De er simpelthen så bange og jeg har kun dårlige erfaringer med sløvende medikamenter, så jeg valgte igen i år at køre i mine forældres sommerhus alene for hundenes skyld.

Jeg var alene ja, men bestemt ikke ensom. Måske kun lige et kort øjeblik kl. 24, da der kun var hundene at kysse "godt nytår" :-)

Mvh

Line

4 års Churchill til spring/dressur sælges. Yderligere info på præs.

Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...

0
0
Svar på denne tråd

LineG...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 16:54

nåh du har osse kun dårlige erfaringer med sløvende medikamenter til hundene- det har vi osse. Hvme der dog havde bil og sommerhus og kunne tag afsted og nyde freden for hundenes skyld... Godt at du i det mindste kan- så kan jeg glædes lidt over det.

Nu som storesøster til jordens dejligste lillebror!!!

www.123hjemmeside.dk/qantico

0
0
Svar på denne tråd

nytårsaften
Forfatter: 
Dato:  01-01-2009 17:57

forrige år, havde jeg været på arbejde siden tidligt, jeg havde ingen planer, var ikke inviteret af nogen jeg gad ud hos, så jeg gik i seng kl 22 da jeg var meget træt, satte uret til 23:55, så lidt fyrværkeri, og sov videre. var da en smule trist over det, samtidig med at jeg heller ikke var i fest humør.

i år holdt jeg spisning sammen med to veninder, havde aftalt med to andre at mødes i byen senere, plus en løs vi ses i byen aftale. jeg havde så lokket spise veninderne med i byen, ville gerne betale deres entre da jeg lige har fået en fed løn.

de to tøser jeg sku mødes med i byen lagde sig syge, de to jeg spiste med aflyste i sidste øjeblik, den sidste dukkede aldrig op, så ved du hvad, jeg trak i stiletterne og tog i byen selv!

jeg havde det p*ssesjovt og mødte en masse nye mennesker, fik danset en masse og snakket lidt med nogle søde personer, og tog hjem halv syv da stiletterne havde taget livet af mine fødder. stod op kl 12 og var frisk som en havørn, og tog ud til hestene.

min point er at nogen gange er livet hvad man selv gør det til, og nogen gange får man tingene foræret, andre gange må man selv tage initiativet, og arbejde lidt for det.

Mvh Sandra

Den Lykkelige Ejer Af

Stormarkgårds Tequila & Midnights Medina

0
0
Svar på denne tråd

Godt nytår
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 15:09

Jeg er også en af dem der var alene nytårsaften, men det var selvvalgt, da vi i løbet af 08 købte 2 nye heste, ville jeg ikke risikerer noget ved at lade dem være alene hjemme, så jeg havde en rigtig hyggelig aften med noget lækker mad og hygge med 2 rolige (storsnorkende) hunde der ellers altid har været meget angste. Og lidt over midnat var jeg oppe og stoppe et angstanfald hos vores hingst, da han tog fyrværkeriet herude meget dårligt. begge hopper var mere interesseret i maden!

Men synes faktisk at jeg har haft en rigtig dejlig nytårsaften, faktisk er det sjældent jeg har haft så rolig en nytårsaften, så det kunne jeg bestemt finde på at gøre igen!

Synes bestemt livet er meget værd selvom man sidder alene sådan en aften! Det ændrer jo ikke på at man er i live!!!

mvh

Mie

med Fadligt ox og Dagirr ox samt palominohoppen Shakira!

Bedækning tilbydes af OX-araber, af ren polsk afstamning og SCID-clear, se mere på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider