Klokkeblomst, det er sjovt med de forventninger. Uanset hvor meget man prøver at skrue ned for dem, så er de der underligt nok alligevel (kan man se, når man kigger tilbage
)
Veninder i sommerhus lyder også som en vildt hyggelig måde at holde nytårsaften på!
Faktisk kan jeg huske en anden VILDT kikset nytårsaften. Min kæreste og jeg var ganske nye, og vi havde brugt juledagene til at sige pænt goddag til hinandens familie. Vi blaffede hjem den 31., og vi kom vildt tidligt hjem i forhold til, hvad vi havde forventet. Så vi besluttede os til, at vi da godt lige kunne smage på den halve flaske snaps og den halve flaske gammel dansk, som vi havde købt til samme aften.
Og jeg skal da lige love for, at vi nåede at smage!!! Kæresten fik varmen, smed det meste af tøjet og satte sig ind i mit klædeskab. Jeg ringede til min farmor for at fortælle om dette specielle fænomen, men hun fattede ikke en bønne, fordi jeg var så fuld og snøvlede og grinede.
Så blev vi syge og skiftedes til at lede efter guldfisk i toilettet, inden vi gik i bad, og omkring en time forsinket tog ned til et par vennepar, god mad og rødvin, som vi INTET drak af. Vi havde det simpelt hen så skidt, spiste næsten ingenting, drak cola hele aftenen og var MEGET stille. Vi fortalte selvfølgelig ikke, hvorfor vi var sådan, det ville have været for pinligt - så vi holdt også pænt ud til klokken 00.10, hvor vi sneg os ud ad døren og hjem.
DET var da en anderledes nytårsaften!!
mvh. tina