Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Alternativ nytårsaften.. i stalden
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 14:54

Hej alle ænder og godt nytår til jer alle.

Min nytårsaften bliver lidt anderledes end forventet.. Jeg skulle have holdt nytår hos en kammerat, han har aflyst, da han er blevet syg.

OK så ville jeg holde nytårsaften alene...ja hvorfor ikke. Jeg har aldrig været vild med nytårsaften og bliver ofte noget sentimental.

Nå men så kom jeg til at tænke på Dondee, min søde og dejlige passerhest. Og for pokker ham vil jeg gerne ud og hygge lidt om. Så jeg cykler ud til ham i aften..

Så helt alene bliver jeg alligevel ikke.

Jeg vil give ham en god strigletur og lidt nytårsmassage. Og så skal han have en portion mash. Det er næsten rørende at se ham spise det.. han er fuldstændig vild med mash!!

Er der andre der også holder alternativ nytårsaften?

Måske også i stalden?? Hehe..

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

*R.I.P Pusling *

Ny lille hamsterpige - Rose (Den lille Gule)

Og dejlig passerhest Dondee (Den store Røde)

Healing tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 15:00

hej, ja lidt, tager ned til min mor og spiser og så omkring kl. 24 tager jeg i stalden og giver lidt lucerne og ekstra hø, så han har noget at gumle på imens larmen står på, og bliver der nok en times tid, og så yager jeg nok ud til min veninde og hygger lidt da hun sidder aflene med barn derhjemme

Vh Pernille

Søger passer til 2 1/2 års oldenborger vallak i Viby j, Århus.

Tryg på linket.

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/222955/1/

0
0
Svar på denne tråd

Godt Nytår
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 15:05

Ja jeg har sagt nej til gæster og nej til invitationer i år... Skal hygge med hesten til midnat, og håbe at hun ikke går helt ud af sit gode skind, når de begynder at skyde af...

Og har et par hunde, som jeg har svært ved at lade alene hjemme denne aften... Den ene er såmænd ligeglad, men den anden er ikke vild med bragene...

Og så er jeg selv p*sse bange for alt det krudt, så jeg vil alligevel helst være ædru og stå inde bag vinduerne og kigge ud på alle de mange 1000 kr der går op i røg

- sagde Heidi

0
0
Svar på denne tråd

nytårs aften
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 15:07

Vi tager aldrig nogen steder nytårs aften pga af hestene. Normalt indvitere vi folk her ud til noget godt at spise og en ellers fredelig nytårs aften pga små børn og heste.

Men i år, skal vi bare være os selv og børnene. Det passer mig ganske udemærket, så slipper jeg for alt det rengøring og oprydning i morgen

Vi skal bare have noget godt at spise og side og hygge os.

Hilsen Gitte

Sønderkærgaard

Bedækning tilbydes ved fjordhingstene

Ågerupgaards Samba

Samt

Unik Frølunde

0
0
Svar på denne tråd

alternativt...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:01

Her er vi tre - de to katte og mig :-) Det er første år, jeg har dem, og jeg bor midt i byen, så jeg vil ikke gå fra dem. Jeg havde inviteret en veninde og hendes kæreste, men kæresten blev syg. Det er nu også okay, jeg synes altid man bliver skuffet over nytårsfester alligevel :-)

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

For første gang i mange år...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:14

... skal vi i byen i aften - så det er også lidt alternativt :)

Vi går lige ned over græsplænen og ind til naboen - så vi kan stadig holde øje med alting.

Især min mand er ikke pjattet med at forlade dyreholdet nytårsaften - men dels bor vi i en lille landsby, hvor der ikke sker alverden, og dels har vores bange lille hund (efter min mening) bedre af at sove i badeværelse og bryggers med musik, lys og blændede vinduer, end af at have gæster rendende ind og ud af dørene.

Han og jeg har været en tur på heden i formiddag, og det trætter altså :). Lige over middag fik han 1½ pille, og han får en pille igen, lige inden vi går hjemmefra (efter dronningens nytårstale). Han er lidt træt, og ligger på sit tæppe og sover nu. Når han får den sidste pille, så sover han sandsynligvis fra det hele.

Lille-missen har klaret det fornødne nede på ridebanen, og ligger trygt og godt i sofaen. Hun er ikke decideret skrækslagen, som hunden, men hun er heller ikke helt sig selv i dag.

I stalden er vinduerne blændet, der er lys og musik, og hestene har rigeligt med stråfoder. Lige inden midnat går vi op og giver dem en frisk portion, så skal de såmænd nok klare sig.

Rigtig godt nytår, allesammen!

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Taina..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:15

Ja jeg bliver også ofte skuffet over nytårsfester. Nok fordi mine forventninger er for høje...

For to år siden har jeg dog en SUPER nytårsaften. Vi var taget 6-7 venner i sommerhus med to overnatninger og dermed masser af tid til sjov og ballade.

Vi så The Julekalender, grinede og pjattede. Gik lange ture v. vandet. Og nytårsaften havde vi det så sjovt med grin, pjat og dans.at vi glemte både kransekagen og desserten. Haha..

For pokker hvor havde jeg det vildt sjovt den aften.

Det vil jeg gerne gøre igen en anden gang - holde nytårsaften i et sommerhus med gode venner.

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

*R.I.P Pusling *

Ny lille hamsterpige - Rose (Den lille Gule)

Og dejlig passerhest Dondee (Den store Røde)

Healing tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Vi skal
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:19

værer hjemme, min søns kæreste kommer, så vi bliver 4.

Vi skal have noget godt at spise og ellers bare hygge evt. med et spil eller to

Vi er altid hjemme nytårs aften pga. heste og hunde. Jeg gider heller ikke alt for meget balfallera

Jeg er altid i stalden mange gange i løbet af aftenen, for lige at tjekke at mullerne har det godt, det er dejlig nemt når kun gårdspladsen skal krydses.

Men i år kommer jeg ud på en del kørerture, Cosmo står på en rideskole som ligger næsten inde midt i byen, jeg har kun haft ham fra september så jeg aner ikke hvordan han reagere på alt det skyderi, men han vil blive mandsopdække løbene hele aftenen og natten, hvis han bliver nervøs.

Jeg hader han skal stå deroppe nytårs aften, men alle boksene herhjemme er fyldte, ellers havde jeg hentet ham hjem i et par dage.

Hønemor, siger gemalen, men det ved jeg heldigvis at han ikke har ret i

Godt nytår til alle jer og jeres heste

Helen.

R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd

anderledes...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:29

Klokkeblomst, det er sjovt med de forventninger. Uanset hvor meget man prøver at skrue ned for dem, så er de der underligt nok alligevel (kan man se, når man kigger tilbage :-D)

Veninder i sommerhus lyder også som en vildt hyggelig måde at holde nytårsaften på!

Faktisk kan jeg huske en anden VILDT kikset nytårsaften. Min kæreste og jeg var ganske nye, og vi havde brugt juledagene til at sige pænt goddag til hinandens familie. Vi blaffede hjem den 31., og vi kom vildt tidligt hjem i forhold til, hvad vi havde forventet. Så vi besluttede os til, at vi da godt lige kunne smage på den halve flaske snaps og den halve flaske gammel dansk, som vi havde købt til samme aften.

Og jeg skal da lige love for, at vi nåede at smage!!! Kæresten fik varmen, smed det meste af tøjet og satte sig ind i mit klædeskab. Jeg ringede til min farmor for at fortælle om dette specielle fænomen, men hun fattede ikke en bønne, fordi jeg var så fuld og snøvlede og grinede.

Så blev vi syge og skiftedes til at lede efter guldfisk i toilettet, inden vi gik i bad, og omkring en time forsinket tog ned til et par vennepar, god mad og rødvin, som vi INTET drak af. Vi havde det simpelt hen så skidt, spiste næsten ingenting, drak cola hele aftenen og var MEGET stille. Vi fortalte selvfølgelig ikke, hvorfor vi var sådan, det ville have været for pinligt - så vi holdt også pænt ud til klokken 00.10, hvor vi sneg os ud ad døren og hjem.

DET var da en anderledes nytårsaften!!

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

Nytårsaften
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:30

Min nytårsaften foregår herhjemme sammen med mine forældre. Hvor der skal hygges først med god mad (engelsk bøf med løg, ovnkartofler, wishkey sovs og bønner) og derefter hygge foran fjernsynet med drinks og chips.

Det skal desværre krydres med eksamensåprojekt, som jeg knokler for at få færdig til eksamen den 7. januar, lidt øv.

Og så går jeg også lige over i stalden til hestene og kaninen 2-3 gange her i løbet af aftenen. De er lukket ind og står nu og hygger sig i stalden med tændt lys og P2 på radioen. Og der er står to portioner hø og foder klar, som de får, når jeg kommer derover.

Godt nytår til jer alle :-)

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

Når krybben er tom

...ja så er Jesus gået!

0
0
Svar på denne tråd

min nytårs aften
Forfatter: 
Dato:  31-12-2008 17:35

yasmins far skal hjem til sin mor grundet hun har haft en gennemgående blodprop. og han tager yasmin med sig så jeg står frit hvad jeg vil.. og det syneds jeg er lækkert :)

så jeg skal ud til min bedste kammerat og hans far i køge og spise og hygge. og så ved jeg ikke hvad der skal ske derfra, men det må aftenen jo vise :)

Venlig Hilsen
Christina

Med Prinsessen Yasmin
30.04 2008 <3

Nu også med Chinchillaerne

Klara og Emil :D

Nu også med grunduddannelsen og certificeret som termografør :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider