Siden mine børn (tvillinger) var 1 år (bliver 10 til sommer), har vi rejst 1 gang om året.
Vi har prøvet flere forskellige ting, og jeg vil da gerne "øse" af vores erfaringer:
Da de var knapt 1 år var vi i Sverige, nærmere bestemt Jönkøping på et lækkert hotel. Det var ganske dejligt, da det for det første ikke lå så langt væk - transporttiden var ikke en sandt mareridt
og for det andet, var maden spiselig, plus det kostede ikke en stang guld at komme på ferie.
Som 2 årige var vi i Alcudia. Nøj, det var genialt. Lavvandede strand - kunne spadsere meget langt ud uden at vandet kom op over knæene. Det var super for så små børn, men sikkert møg-kedeligt for ældre. Alle restauranter var særdeles børnevenlige, og havde masser af højstolene, hvilket vi morede os over. Har nemlig ofte haft problemer med at få 2, når vi har været på restaurant herhjemme.
3 årige var vi i Bulgarien, nærmere bestemt på Sunny Beach. Det var også super - dog synes vi at Alcudia var bedre. Ikke mindst pga. maden. Men der var dog én fordel i Bulgarien - det var MEGET billigt 
Da de var 4 år var vi i Tyrkiet, nærmere bestemt Side. Og det var nok det bedste sted af de foregående. Klimaet var super - var afsted i juni. Og alt var særdeles børnevenligt.
Året de blev 5 blev vi i Danmark, hvor vi legede et sommerhus ved Henne Strand. Det var kanon, selvom vejret ikke var det bedste
Var koldt, blæsende og det regnede - rigtig øv. Men vi fik da taget nogen ture til bl.a. Legoland, som jo altid er et hit for ungerne.
Da de var 6 år var vi en tur i Paris og Disneyland. Startede i Disneyland, og jeg må med skam erkende, det var hæsligt! Der var alenlange køer ved alle forlystelserne. Og selvom vi havde 2 fulde dage i parken, ja så nåede vi ikke at prøve alle ting. Flere steder stod vi i kø i 45 min. Hvis ens børn ikke er særlig tålmodige, ja så vil jeg ikke anbefale at tage dertil. Kan hurtigt blive en kedelig oplevelse. Mine børn har heller ikke siden efterlyst at komme dertil. Paris var super for os voksne, men børnene gad til sidst ikke være kulturelle.
Det år de fyldte 7 lå vi i byggerod, hvorfor sommerferien blev kogt ned til en tur til Fyn. Det var faktisk slet ikke så ringe. Deres zoologiske have var genial. Plus de har H.C. Andersen museet og meget andet. Så det var faktisk også noget vi kunne finde på at gøre igen. Igen er transporttiden overskuelig.
Sidste år drog vi til Tyrkiet igen. Denne gang i Alanya. Det var igen super. Dog er der mere roligt i Side, og ikke lige så turistet. Men søn synes dog det var genialt - der var nemlig storskærme på alle restauranter, hvor der konstant blev vist fodbold 
I år var vi på Tenerife med Spies, hvor vi boede på et "Sunwing Resort hotel". Hold ferie - det var genialt! Der er underholdning for fuld damp for børnene og de voksne. F.eks. kom de hver dag ned ved poolen, og lavede aktiviteter. F.eks. vandpolo (de bliver delt op aldersmæssigt), bordtennisturnering etc. Der er også spillerum med PS2/PS3 samt PC'ere med internetopkobling, hvilket jo altid er et hit for lidt ældre børn
Om aftenen er der forskellig slags optræden, så man behøvede praktisk talt slet ikke forlade hotellet. Boede i en lejlighed, hvor der var 2 værelser. Troede faktisk vi var gået forkert, da vi ankom, idet vi aldrig har oplevet noget mere luksiøst. Bl.a. var der 2 badeværelser, så der var ingen kø ved toilettet
Ja det var faktisk så godt, så vi fluks har bestilt en tur til Grand Canaria til sommer, og igen på et Sunwing Resort. For os 4 - 2 voksne og 2 børn - skal vi give 16.000,- for en uge i slutningen af juli inkl. morgenmad.