Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

mavesmerter (opkast) hennem længere tid?
Forfatter: 
Dato:  27-12-2008 12:58

vores hussstand er i besiddelse af i alt tre børn.

De to yngste var for en måned siden plaget af opkast, tynd mave og mavesmerter. Ifgl lægen virus.

Det hele gik over igen på nær smerterne i maven, og det har de så haft lige siden!

Hvis det var en virus så ville det da ikke tage så lang tid?

Den ene af ungerne har i mellemtiden været på en bredspektret penicillnkur grundet mellemørebetændelse, mn det har ikke hjulpet på maven. Det er taget fæces præver, og vi afventer svar.

Begge unger er som sådan friske, ikke feber, og passer deres skole/børnehave. Det ene øjeblik kan de være friske, det næste klage over ondt i maven, og så friske igen.

Tror lægen syntes vi er tossede for som sagt de virker jo friske!

I nat er det så den ældste det kastede op.. og her på formiddagen de yngste..

Jeg er lidt i vildrede... What to do??

Jeg kan godt ringe til vagtlægen, men ved det ikke hjælper noget, når hun virker frisk.

Det skal lige siges at de to ældste ikke bor fast hos, hvilket gør det ekstra svært.

Andre der har / har haft det sådan?

Fjordhest er bedst.

- Alle andre er bare dårlige kopier..

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

Vil lige
Forfatter: 
Dato:  27-12-2008 14:29

sige, at en penicillinkur kun gør en dårlig mave værre - da penicillin og slår en masse "sunde" mavebakterie-kulturer ihjel.

Ellers ikke noget bud - desværre I må nok afvente prøvesvaret og måske har julens fede mad og guf trukket det ud..

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

0
0
Svar på denne tråd

ligger lige nu med dette...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2008 20:31

Ja har selv denne dejlige omgangssyge og min søn har også været der jeg har også haft det skidt i maven opkast ovs... og der kan godt gå et stykke tid før der kommer ro på igen.. jeg tager selv smertestillende når det er rigtig slemt og lillemanden har fået lidt panodil junior.. men det virker selvfølgelig ikke lige i den stund hvor opkasten står på i det det kommer op igen..

Men som Sys skriver er penicilin ret hårdt for maven og det alene kan give dårlig mave så en lidt dårlig sammensætning..

Men det er hårdt når man ikke kan gøre noget overhovedet..

God bedring til jer også ;0)

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  27-12-2008 21:01

har selv lige lagt syg af en meget øm mave. opkast så snart jeg spiste eller kvalme! dog havde jeg ikke problemer i den anden ende!!

det viste sig efter jeg konsultere læge nr 2 og skabte mig over at jeg var træt af ikke at kunne spise... at det var i modsæt til læge nr 1's foreslag (omgangsyge)

at det var min mave der overproducerede for meget mave syre.... 24 kæmpepiller senere er jeg nu rask med god appetit igen!...

Tag du bare den læge i nakken og sig at han skal tage at passe sit job og få jer ordentlig undersøgt

knus mig

Golden Retrivere fra seriøst opdræt wwww.kildespring.com

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider