Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvordan får jeg hemmeligt nummer
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 15:42

Ja nu er jeg træt af at blive ringet op af gud og hver mand fordi jeg har jordens nemmeste tlf. nr....

Så nu vil jeg gerne have hemmeligt nummer plus at man ikke skal kunne finde min adresse på krak.dk og tdc.dk....men hvor kan jeg lave det henne???

Jeg har sonofon abonnement (det er mobil tlf vi snakker om) og har prøvet at gøre det inde på deres hjemmeside men jeg kan stadig slå mit nummer op:(

Håber der er nogen kloge mennesker der kan hjælpe mig:)

Tina

Mercedes vito ´02 sælges.

Se mere på min profil. Perfekt til at trække hestetrailer med da de må trække 2000 kg.

0
0
Svar på denne tråd

telefon nr
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 16:02

Sidst jeg fik lavet hemmelig nr, ringet jeg til min teleudbyder og de klaret det.

Men så vist jeg husker, så gik der et par dage, før krak mm fik opdateret deres system så det ikke længere kunne ses.

Hilsen Gitte

Sønderkærgaard

Bedækning tilbydes ved fjordhingstene

Ågerupgaards Samba

Samt

Unik Frølunde

0
0
Svar på denne tråd

ja tænkte nok der gik et...
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 16:19

...stykke tid før man blev hemmelig...Og så går der nok endnu længere tid pga julen:(

Tina

Se mere på min profil. Perfekt til at trække hestetrailer med da de må trække 2000 kg.

0
0
Svar på denne tråd

Nemt nummer.....
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 16:27

Når du nu siger, du ofte bliver ringet op, pga du har et "nemt nummer", hvad skulle det så hjælpe, at det bliver hemmeligt? Du er vel nødt til at få et nyt "svært" nummer, og evt hemmeligt? Jeg går ud fra du mener, du bliver ringet op ved en fejl, fordi dit nummer ligger tæt op af et firma/forretningsnummer?

0
0
Svar på denne tråd

Ej det var så mig...
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 16:32

...der også fik skrevet noget vrøvlet noget:)

Jeg står stadig som selvstændig og derfor bliver jeg dagligt ringet op mellem 10-20 gange om alt muligt ligegyldigt...
Ditte du har selvfølgelig helt ret i at selvom nummeret er hemmeligt er det stadig et nemt nummer:)

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider