Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rom vs. Paris
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 00:41

Hej.

Hvilken by fortrækker i og hvorfor, Rom eller Paris?

Hvad er jeres erfaring med Paris? finder i folk snobbede og arrogante?

Har aldrig været i Rom, men elsker Paris!

Tak!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 09:24

Det kan jeg fortælle dig efter påskeferien, for der skal jeg til Rom en lille uges tid I sommers var jeg i Paris (hvor jeg også var da jeg gik i 10. klasse)

Jeg elsker Paris. Rigtig flot by, med masser af ting og tage sig til. Jeg synes bestemt ikke folk er snobbede. Men der er jo så mange forskellige minoriteter i den by. Størstedelen af menneskerne er jo turister

Jeg grinede lidt da jeg for første gang gik nede på gaden i sommers, lige efter jeg var kommet, jeg gik måske 5. min på gaden, så kom der et par danskere forbi Så meget for at rejse udenlands.

Hilsen Suzai

0
0
Svar på denne tråd

dub...
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 10:57

Hvor tit hat du været i Paris for kunne sige at du "elsker" det ?

Illum

*

Nej ikke alle får svar, nogle er ikke svar værdig...

0
0
Svar på denne tråd

ROM Vs. PARIS
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 11:28

Jeg foretrækker Rom, selvom jeg har været i Paris et hav af gange, da mine forældre bor i Frankrig.

Rom er for mig mere personlig, smuk og jeg kan bedre lidt den italienske mentalitet. Udover dette er klimaet også noget lunere, så man kan tage afsted i slutningen af oktober og stadig sidde i korte ærmer på fortovscafé og nyde stemningen.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 13:32

Jeg har været i Rom, dog ikke Paris.. Jeg kan sige om Rom at det er en skøn by, personerne er flinke og det følelses som en lille by selv om det er en storby, det gør de små resturaner i sidegaderne osv det til sådan en lille hyggelig by, man kan gå rundt i laaaang tid..

Kan helt klart anbefalde Rom..

Mvh. Trine

Hvor der er en vilje, er der en vej

Carpe diem

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider