Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Glemt Ppille ?
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 00:30

Kan ikke forstå min indlægsseddel og er lidt i tvivl.

Jeg tager Desorelle ppiller.

Men hvordan er det nu det er.

Jeg sku have taget en ppill igen kl. 21 i går (Tirsdag aften), men glemte den. Tog den derfor ca kl. 12 her i "middags" (Onsdag middag).

Hvor længe skal jeg være mere beskyttede mht til s'x når jeg nu ikke ligefrem ønsker at blive gravid? :s

Der jo gået over 12 timer inden jeg så tog den glemte pille.

Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 01:03

Hmm er ikke sikker. men mener man siger omkring en uge..

Da jeg tog p-piller da glemte jeg tit at ta dem, det kunne gå mellen 2-3 dage før jeg huskede at ta dem, men er dog aldrig blevet gravid af den grund, tror os det har meget at gøre med hvornår man får ægløsning..

Du må ikke hænge mig op på det, er ikke 100 % sikker på jeg har ret.

Maria

0
0
Svar på denne tråd

Indlægsseddel.
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 09:18

Jeg var lige inde for at kigge på indlægssedlen på dine p-piller. Jeg fandt ud af følgende:

Hvis du har glemt en pille i uge 1: Skal du tage den hurtigst muligt (Har du gjort). Du skal da være klar over, at du ikke er beskyttet de næste syv dage. Desuden er der en sandsynlighed for, at du ikke har været beskyttet de foregående syv dage, hvis du i den periode har haft samleje.

Hvis du har glemt en pille i uge 2: Hvis du i de foregående syv dage har taget pillerne korrekt, skulle der ikke være nogen usikkerhed. Du fortsætter på pillerne som du plejer. Hvis du ikke har taget dem regelmæssigt de foregående syv dage, skal du beskytte dig på anden vis de næste syv dage.

Hvis du har glemt en pille i uge 3:

Hvis du har taget de syv foregående piller som du skulle, har du nu to muligheder for at bevare sikkerheden af pillerne:

1. Begynd på næste pakke piller straks efter du slutter på den sidste.

2. Du kan stoppe på pillerne fra den dag du glemte dem, og holde en pause på syv dage, som man plejer. Start på 7. dagen efter du den glemte p-pille.

Jeg håber du forstod det? :)

Christina Buhl

.. Med Carlos og Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffff
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 12:03

Hvis du har glemt en pille i uge 1: Skal du tage den hurtigst muligt (Har du gjort). Du skal da være klar over, at du ikke er beskyttet de næste syv dage. Desuden er der en sandsynlighed for, at du ikke har været beskyttet de foregående syv dage, hvis du i den periode har haft samleje.

Dvs det er dette herover der gælder? Forstår ikke det de skriver med uge 1-2-3 ?

Jeg har jo ikke glemt den i flere uger. Jeg har glemt den forrigere dag og tog den med det samme.

Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..

0
0
Svar på denne tråd

Sandra
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 12:21

Uge 1,2 og 3, vil sige første uge af din p-pille periode, anden uge af din p-pille periode eller 3 uge af din p-pille uge.

Du tager dem jo i 3 uger af gangen :)

Hvis du gør noget rigtigt, at de forkerte grunde - så er det stadig forkert.

0
0
Svar på denne tråd

ggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  25-12-2008 12:24

Så er jeg i midten af 2. uge hvor jeg glemte den så vidt jeg kan se på ppille parken ;)

Jamen med mig der tager jeg jo altså 3 pakker lige i træk. Men i den nuværende pakke jeg er i gang med er jeg i 2 uge.

:) Tak for svar

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider