Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad skal der i barskabet?
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 00:59

Ak ja, jeg burde nok have set det komme... Jeg har fået hus, jeg har fået gule rengøringshandsker og en fnugrulle. Jeg er begyndt at cykle til arbejde, ikke fordi det er eneste transportmulighed, men fordi jeg får det så godt af det. Er endda begyndt at spise mørk chokolade - og kunne lide det!!! Det har ladet vente på sig, men nu er det altså sket - jeg er blevet voksen

Og som voksen er det altså bare ikke godt nok at have en forkølet flaske bacardi lemon til at stå i skabet (kun fordi der blev en sjat tilovers fra sidste bytur), jeg må jo have et barskab!

Men hvad skal der være i sådan et for at man kan mikse nogle lækre drinks og byde på en et-eller-andet til forskellige lejligheder??

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

sprut..
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 01:23

Havde jeg råd til at fylde barskabet ville jeg købe hvid rom, tequila, vodka, pisang ambon, whiskey, barcardi razz og noget shots af en art + grenadine i forskellige afskygninger.

0
0
Svar på denne tråd

min kæreste samler på rom
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 02:06

så hos os er der utrolig mange, meget dyre slags rom... som smager af og jeg må ikke engang blande cola i, hehe.. men vodka, rom og whisky er et must. Køb gerne lidt bedre kvalitets prpdukter, det er altså langt mere lækkert...

Mit barskab er nok lidt anderledes end det Due nævner, måske lidt mere "voksent". Jeg ville fx ikke se pisang ambong eller vodka med smag i mit barskab :) :) Men det er jo smag og behag, så du skal vel fylde det ind som du gerne selv kan lide??

Sagde Janne - der ønsker alle på HN en fantastisk jul

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :)

0
0
Svar på denne tråd

vi er også voksne
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 10:49

men vores barskab er nu noget tomt, vi drikker sjældent. Vi har derimod en masse god rødvin på lager, som vi nyder i ny og næ når den lille sover/bliver passet ude. Men hvad der pt står i vores barskab er:baliy 2 slags,wisky,conag,vodka. Det faktisk det... jeg har dog noget pina colada blandingsmix, jeg elsker dem. Men gider ikke lave dem, så jeg drikker en masse når vi rejser til malaysia istedet

Mor til skønne maddie 24/5-08

Lækker pony sælges se præs.

0
0
Svar på denne tråd

I mit...
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 11:26

.. er der:

Whiskey: En Dawson (billig men ok til at lave sovs) og Red Label at byde på hvis nogen vil drikke det stads (købt i lufthavnen, ved en fejl af min mor sidst hun kom hjem på besøg)

Rom: 2 flasker stroh 80% der er bestemt til at blive til rumtopf næste sommer, og resterne af en flaske Mathusalem, til at drikke.

Controy - mexicansk version af Cointreau

Tia Maria - kaffelikør

Kahlua - en til kaffelikør (igen hjembragt af min mor, der havde glemt at hun havde givet mig Tia Maria kun 5 år før, og den slags holder længe hjemme hos mig)

Xabentun - Mexicansk anis & Honninglikør

en flaske portvin som jeg havde glemt

Og en del flasker rød og hvidvin

Og det er vist det...

Jeg drikker stort set ikke noget af det selv, umiddelbart er det min Controy der bliver brugt mest af, og det er til julekonfekten :-)

Men det er jo godt at have noget at byde på :-)

Men lad dog dit barskab udvikle sig efterhånden som du alligevel skal bruge noget, der er jo ingen grund til at have noget man ikke får brugt.

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 14:43

I vores barskab er der lige nu:

• whisky ( til irish coffee )
  • Gul gajol
  • blå gajol
  • bailey
  • malibu - pine apple
  • dessertvin

og så er der en snaps i fryseren :-)

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 21:12

bailey

milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd

Lidt af hvert
Forfatter: 
Dato:  23-12-2008 23:00

Uha, jeg har vist en god blanding her...

Bacardi razz, Pernod, Galliano, Hot n'Sweet, Smirnoff lime (vodka), blå curacao, og i køleskabt står der 2 flasker dooley... og så har jeg lidt rødvin...

Jeg har ikke noget jeg ikke selv kan finde på at hælde i min mund, så whisky, cognak og snaps findes ikke hos mig, og så er det jo altid rart at have et par kolde øl i køleren :)

God jul til alle.

Mvh. Pia

Perfekte fotogaver www.click4foto.dk helt klart et besøg værd...!

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)

0
0
Svar på denne tråd

Mmmmmh...
Forfatter: 
Dato:  24-12-2008 01:25

Der er da nogle bud, som jeg ikke lige havde tænkt over. Baileys må man da ha, ja! Kaffelikør, er det ikke det, man blander med vodka, og så får man en...?? So ein ding muss ich auch haben!!

Whiskey har jeg faktisk allerede - også til irish coffee... mmmmh!

Og tequila, kan man leve uden?? Men hvor tit er det lige, at man har citroner hjemme alligevel?

Hvad med alle de der ting som bols og grenadine og sådan - er det ikke noget, I bruger?

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

vodka!!!
Forfatter: 
Dato:  24-12-2008 01:26

Hvad tænker jeg på?? Et barskab uden vodka... fjols, tina!!

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider