|
|
| Så blev jeg gift :-) |
|
|
Ja som der står i overskriften, så blev jeg gift idag. En hemmelig vielse på rådhuset Vi har valgt ikke at sige det til nogen og så lade dem selv finde ud af det hen ad vejen  Så i her på hestenettet er de første der får det at vide  Man må sige det var godt nok hurtig ekspedition, vi skulle være der kl. 13 men var der 5 minutter før, de var klar da vi kom. Så vi kom med ind. Og så var der en mand der læste ægtepagten for os og så spurgte han om vi ville have hinanden til ægte (mand og kone) og så skrev vi under og det var det. så fik vi en gave og han og de 2 vidner sagde tillykke og så var vi ude igen hi hi, 10 minutter tog det, det var sgu lidt komisk. Men nu er vi gift og jeg har skiftet efternavn så må vi se hvor lang tid der går inden familie og venner finder ud af det  I aften skal vi hen til nogen venner og spise så bryllupsmiddagen er reddet, hi hi. christine ( Nu Christine mogensbæk Frederiksen )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
| Forfatter:  |
Kiki |
| Dato:  |
22-12-2008 14:28 |
|
I kommer da til at fortælle det til både famillie og venner. De bliver vel nysgerige når i sådan sidder ovre i hjørnet og smiler hemligt til hinanden.
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tillykke  Til jer begge to!
<3Kaaberbøl And Skjødt<3
Casnewydd Telynor Mr. Scott Karina Søger arbejde, se info på præs, kontakt på martins_kathrine@hotmail.com el. via PB!
Elbæk Efterskole 07/08 the time of our life<3'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja de finder nok ud af det  Det kilder også lidt i maven for at fortælle det, men det er også lidt sjovt at lade dem finde ud af det selv.  Jeg har tænkt mig at gå ind og rette navnet til det nye efternavn og så rette forlovet til gift inde på facebook. Og så se hvor lang tid der går inden folk opfatter det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ihh... stort tillykke du må endelig fortælle hvordan familien og venner tager det når de fidner ud af det på den måde...
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
SUPER 2'er pony udlånes pr 1/1-09.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øh når I ikke |
Illum |
22-12-2008 14:40 |
|
Ønske at nogen skal vide det, så er der jo ikke nogen grund til at skrive tillykke ??? I har jo frasagt jer alt det der normalt følger med... Underligt at du så alligevel har lyst til at fortælle det til fremmede... Håber dagen er hvad I ønskede jer. Nåh ja tillykke, eller hvad man nu skriver i denne anledning..Håber I forbliver meget lykkelig.
Illum * Nej ikke alle får svar, nogle er ikke svar værdig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Stort tillykke  Men æh øh ja.. jeg vil nu nok give Illum ret, synes det virker lidt mærkeligt 
Jeg støtter nyt-hesteliv! Adopter en hest på http://www.nyt-hesteliv.dk og du er med til at give heste og ponyer et godt og trygt otium 
Glædelig jul og godt nytår til alle ænderne herinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg synes da ikke det er så sært  Det er jo ikke os alle der lægger lige meget i en stor fest osv. Derfor kan man jo godt være glad og lykkelig og MEGET nygift- forelsket!
Så stort tillykke Christine, håber I bliver meget lykkelige sammen 
Varme ønsker fra Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvis det |
|
|
ikke betyder noget, hvorfor så fortælle det her??? Eller hvorfor overhovedet blive gift?????? Eller hvorfor bruge sin bryllupsdag på HN???????? Enig med Illum.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Knud: Bare fordi man ikke holder stor fest osv., kan det da godt betyde noget for én at blive gift med den man elsker! Om man bruger sin bryllupsdag på HN eller i et festlokale - det er da kun op til brudeparret selv  Vi andre skal vel ikke bestemme hvad der er mest "værd". Mvh Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Bare de er lykkelige og føler de har gjort det rigtige, så kan det da total ligegyldig hva andre ser som "en rigtig" bryllups dag. Tusinde gange tillykke med jeres ægteskab! - Dejligt at se at ikke alt handler og gaver og kage! Håber I får et langt og lykkeligt liv sammen 
Snowys Sweet Red Too..! My beauty.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
med dagen. Jeg kunne selv finde på at gøre som jer.
Venlig hilsen Kongehøj Stubben dressur-sadel til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stort tillykke |
Bettina Møller ♣Stald Højbjerg& |
22-12-2008 18:49 |
|
herfra - det vigtigste er at dagen blev som i ønskede den og forbliver lykkelige....... 
Bettina.....
Lækker fjordhoppe på 2 1/2 år sælges - langbenet og meget høj
medlem af de altid støttende mødre på langsiden NU både med Damask, Idol og lille Sandra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Stort tillykke, vi ville gøre som jer. Men blev enig om at vores mødre ville blive temmelig skuffet, så de fik det at vide en månede før og vi blev viet på rådhuset som også kun tog 5 min, og derefter var vi samlet forældre og søskende. Hilsen Stine
Mor til Simon 11 august 2008 Border Collier er dog nogle skønne hunde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tak skal i have allesammen  Jamen grunden til at vi har valgt at holde det "hemmeligt", var som ikke fordi der ikke var nogen der må få noget at vide, men mere fordi det at være midt punktet ikke lige er os. Vi vil hellere have at venner og familie finder ud af det lidt efter lidt og så kan de sige tillykke og så er det det.  Men vi har da overvejet at vi skal have et rigtigt kirkebryllup engang, det tror jeg nemlig også at vores forældre ville sætte pris på Jeg bryder mig bare ikke om tanken med at skulle være midtpunkt for festen men men den må jeg jo tage til den tid.. Grunden til at jeg skrev dette indlæg er fordi at jeg er da lykkelig for at blive gift med den jeg elsker og vil da også gerne fortælle til nogen at jeg er blevet gift, og her på HN er det jo ikke folk man kender personligt og derfor er man ikke et midtpunkt som man ville være det hvis man gjorde det til sin familie, hvis i forstår hvor jeg vil hen?? Grunden til at jeg er på HN er at min mand er på arbejde nu, og jeg derfor sidder herhjemme alene og hygger mig med tv og HN. Vi har ikke gjort noget ud af dagen som sådan og vi har da også været henne og spise ved et vennepar og er nu kommet hjem og kæresten er taget på arbejde. Og det er fint med mig og så kan jeg ikke se det er forkert at jeg er på HN på min bryllupsdag. Christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ork Christine |
|
|
Det er heller ikke forkert  Hvor er det dejligt for jer begge at I er blevet gift - og tak fordi du ville dele det med os udeforstående herinde! Man bliver ikke hverken mere eller mindre lykkelig eller ægtefolk af hverken den ene eller den anden metode, og hvis I er glade for dette så er det da absolut det vigtigste! Hvis I ønsker at familie og venner selv skal finde ud af det, så er det jo fantastisk smart at lade det sive lidt på Facebook og via dit nye efternavn på et brev eller lignende  Rigtig god idé! Trist at andre herinde ikke blot kan ønske tillykke, men absolut MÅ lufte uønskede bemærkninger. Knud hvordan i alverden kan du få det at man holder brylluppet, til at hænge sammen med at man så slet ikke burde gifte sig Tsk tsk... Misundelse er en grim ting.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DAM DAM DA DAM.... |
|
|
TILLYKKE 
Jeg selv fejre 2 år 3måneder og 23dages bryllupsdag i dag...
Tjek annoncer for billigt let brugt udstyr Horse Balance - Træning på hesten præmisser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vielse.. |
Gitte (Tyran) |
23-12-2008 16:04 |
|
jeg blev også gift uden særlig mange vidste det, 2min på rådhuset, med få gæster.. -og mange i familien aner det ikke, da det ikke er vigtigtm det var mest for at sikre vores datter og hinanden..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen dog |
|
|
kæmpe tillykke herfra...jeg selv kunne godt finde på at gøre det på samme måde...hvis jeg nogensinde bliver gift  Mvh Sandie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tak allesammen  Der var nogen der efterlyste en opdatering når familien osv. fandt ud af det... Vores forældre og søskende fortalte vi det tiljuleaftensdag om formiddagen, og flere af vores venner og bekendte opdagede det jo så på facebook og både på sms og facebook fik vi mange lykønskninger. Vores forældre blev glade og sagde tillykke og nu går de og driller os lidt med at jeg nu hedder Fru Frederiksen, og mere er der ikke blevet gjort ud af det. Så det hele blev som vi ønskede det, ikke noget der blev gjort et stort nummer ud af, men stille og roligt. Så det var dejligt..  Knus fra Fru Frederiksen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
Det var da dejligt at høre, og endnu en gang stort tillykke Fru Frederiksen  Sandie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke! Jeg håber I bliver lykkelig sammen i mange år. Illum og andre: Der kan være mange årsager til at blive gift. Vi blev også gift i samme stil som jer for snart 5 år siden. Jeg var højgravid og vi ville gerne have orden i "papirerne" inden baby kom, så vi ikke skulle lave testamente osv. Det foregik mandag formiddag kl. 10 på rådhuset med en efterfølgende tur på bowlingbanen. Ja, hurtig ekspedition og ikke særlig prangende. Vi havde dog vores forældre med som vidner og efterhånden ved både familie og venner at vi har været på rådhuset. Nu er papirerne i orden og vi er sikret hvis en af os skulle gå bort. Jeg kan huske at jeg blev en smule overrasket over, at jeg faktisk blev en smule nervøs efterhånden som dagen for rådhusbesøget nærmede sig. Jeg havde ikke tænkt besøget som noget særligt snarer som noget praktisk der bare skulle overståes. Med tiden håber vi da at vi kan holde en ordentlig fest for familie og venner og blive velsignet i kirken. For selve papirarbejdet og besøget på rådhuset er i realiteten lige gyldigt og dybt upersonligt. Det "sande" bryllup er i mine øjne den dag man skal bekræfte overfor familie og venner at man vil være sammen til døden os skiller. Winnie
Det er ikke vindene der styrer din sejllads, men måden hvorpå du sætter dine sejl... (Kinesisk ordsprog)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmm |
|
|
Jeg syntes det helt fint at blive gift på rådhuset, og ikke alt det kæmpe fest-pjat. For det gjorde mine forældre.. Det jeg syntes er sært, er at i ikke har fortalt familien om det? :z men tillykke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke.. |
|
|
Tillykke...  Vi gjorde præcis det samme som jer... Og vi synes også det var den helt rigtige måde at klare det på. Så et stort tillykke skal lyde herfra.. M;ange hilsner Bettina 
Stald Nygaard frieser
Bettina der rider og elsker de sorte perler
Hestepension Nygaard med plads til 14 heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Line uden Jumptimes Nikita - vi har også fortalt familien det efterfølgende som jeg også har skrevet i mit tidligere indlæg. Men de vidste godt allesammen at vi gerne ville giftes, men ikke at vi ville gøre det på rådhuset i første omgang. De troede vi ville vente til vi engang får råd til et kirkebryllup. Men det kunne vi ikke vente på derfor valgte vi rådhuset nu og kirkebrylluppet senere... Der er mange ting der praktisk og økonomisk bliver nemmere når man er gift. Så at vente 10 år eller mere til vi får råd til et kirkebryllup det synes vi ikke vi havde lyst til... Christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke 
Camilla
ღ Ejer af araber hoppe ღ -ifol med Saxo Højgård, termin 9 maj.
Folealarm søges i maj - Kontakt mig.
God jul og godt nytår
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|