|
|
| mads larsen |
| Forfatter:  |
chriis |
| Dato:  |
20-12-2008 22:37 |
|
er der andre end mig der lige har set Mads Larsen bokse mod ham italieneren Roberto Cocco?? syntes det var en vildt god kamp, og p*sse flot af mads! Han har nogle rigrig gode lige venstre slag...
~De heldige ejere af ~ Cela Gaia Apollo & Monse I er de bedste !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¨så godt Mads |
|
|
Larsen, og et stort tillykke til ham, og nu kommer kampen mellem kæmperne, den skal også ses. Rikke
Gillir: min smukke hest R.I.P
dejlige kaninunger søger nye gode blivende hjem
Nu med ny hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu har jeg |
JLH ♥Wannamus♥ |
20-12-2008 22:58 |
|
ikke forstand på boksning, men er den ene ikke meget større end den anden ? Ham ville jeg nødig møde i en mørk gyde 
Mvh Janni "ja - de mangler jo ikke noget" Frit citeret efter G.C.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ser ellers ikke boksning |
|
|
med eftersom parabolen er blæst ud af kurs er TV2 eneste sebar kanal. Han er lynhurtig ham Mads. Ser "kæmpen" nu - han er for underlig stor..
Mvh Gitte - mor til Tera og Lian Ejer af Jack D (pintohingst), hans søn Joker samt smukke knabstrupper Makron  Glædelig jul til dig og dine kære
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skandale |
|
|
Mvh Gitte - mor til Tera og Lian Ejer af Jack D (pintohingst), hans søn Joker samt smukke knabstrupper Makron  Glædelig jul til dig og dine kære
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enig... |
chriis |
20-12-2008 23:51 |
|
ja, jeg syntes også det var holifieldt (staves) der klart skulle have vundet..!
~De heldige ejere af ~ Cela Gaia Apollo & Monse I er de bedste !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nogle som |
HeidiZ |
21-12-2008 00:07 |
|
ved hvem det var som sang inde ham kæmpen og den anden skulle på banen?? Synes det lød meget godt  (Gider ellers kun at se boksning når Kessler skal bokse.. Hvorfor mon? )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Boksning... |
Havila |
21-12-2008 09:13 |
|
Hallo - er jeg den eneste som synes at Mads Larsen faktisk var ret kær??? Num num, sad nærmest og savlede... Og så er han vildt kæk og provokerende, he he... Bliver der nogensinde en kamp mellem ham og Kessler, må jeg sidde med håndklæder i sofaen og savle over den begge, he he...  Ang. KÆMPEkampen, så synes jeg også klart at Holyfield skulle have vundet...
Venlig hilsen Nanna ♥ Irish Cool Kaiza ♥ Min hest er min bedste ven...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mads Larsen |
|
|
er ret kær at se på. Men, lige så snart han åbner munden. "Jeg kan slå kessler.. Jeg skal på imod Kessler" Luk nu bare munden igen, og tag 12 runder  Jeg synes Holyfield skulle have vundet. Valuev's boksning var slet, slet, slet IKKE flot. Det var bare SÅ ærgerligt at Holyfield ikke klarede de sidste 2-3 runder helt optimalt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Boksning |
|
|
Familien og jeg, så begge kampe. Vi elsker boksning! Men jeg måtte af med nogle aggressioner, da Mads udtalt sig: I'm waiting for a fight with this onknown guy called Kessler" Det var blot én af de uintelligente udtalelser Mads kom med i aftes. Skru' lige ned for charmen kammerat! Få dig et bælte, så du først og fremmest kan komme i betragtning, til at bokse mod Kessler.
- Sagde bornholmeren
Glædelig jul!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmmmmmm |
Countmein |
21-12-2008 14:59 |
|
Hvis ikke han begynder at provokere Kessler nu får han aldrig den kamp mod ham .....så det er jo strictly business fra hans side - og det må man jo have respekt for - alle ved jo at Mogens Palle vil gøre alt for at forhindre den kamp fordi han er sur på Mads larsen ......så helt ærligt, at han er lidt kæk kan ikke forarge mig - det er part of the game - og før han får den kamp er han nok også klar til den....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Countmein |
|
|
Ligemeget hvor meget han provokerer, så har intet at gøre med om den kamp kommer. Mads skal have arbejdet sig op først, få bæltet, OG SÅ kommer Mads i betragtning. Uanset om Mogens Palle vil det eller ej, så er det ikke så enkelt. Har de begge deres VM bælte, SÅ skal de mødes.
- Sagde bornholmeren
Glædelig jul!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| boksning |
|
|
Ja det var en fin kamp, meeeen der er lang vej endnu for Mads Larsen. Det er nemt nok at se ud som verdensklasse, når modstanderen ikke er så dygtig. Men det går fremad for Mads Larsen. Om vi nogensinde ser ham mod Kessler, jeg tvivler. Jeg kan nu stadig huske tiden hvor Larsen tævede Kessler til træning, men det er jo også en helt anden tid, hvor Kessler endnu ikke var så langt fremme. Til gengæld måtte jeg slukke for lyden hver gang Kurt T, skulle kommentere noget. Jeg kan bare ikke tåle at høre på den mand  god aften /Betina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stooor mand. |
|
|
Jeg synes egentlig det var fair nok Valuev vandt. Det var ikke den mest spændende og sindsoprivende kamp, men hvis man ser bort fra de første 3 omgange hvor Holyfield havde klart overtag, samt lignede en der skulle være med i Vild med Dans, så var der ikke meget saft i ham. Han kunne danse en masse, men meget mere var der ikke i ham. Han havde nogle rigtig gode slag midt i kampen, men efter 9 omgang var pusten gået af ballonen og i de 2 sidste var Holyfield jo mere boksebold end bokser. Så ingen tvivl om han startede bedst, men hvis man ser bort fra de smarte dansetrin, så var der altså ikke meget kæmper over ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mads Larsen |
BNielsen ♣shiva♣ |
21-12-2008 17:20 |
|
kær????????!! Han er da simpelthen bare for klam og simpelthen så dum i hovedet at man ikke drømmer om det - men det er der nok nogen der har opdaget når idioten åbner munden...
Som det nok kan læses har jeg noget frygtelig personligt imod manden, og syntes da selv at jeg har god grund til det. Manden var en af de førende til at gøre livet i skolen ganske forfærdenlig, og i "fritiden" morede idioten sig bla. med at kaste sten og fyrværkeri efter mig og min pony. Han er bare så "no go" som man overhovedet kan være, og absolut ikke beundringsværdig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mads larsen |
Hexio |
21-12-2008 19:37 |
|
Mads Larsen er da ualmindeligt dum at høre på! Det var næsten så jeg sad og håbede på, at Roberto Cocco lige ville give ham en ordenlig en på kindtanden, så han lige kunne blive pillet ned fra den piedestal han tilsyneladende har sat sig selv op på. Stygt, siger jeg bare. Hold fast, han er frygtelig - og nej, ikke fordi han slår hårdt, -fordi han er latterlig!  Kessler derimod... Mmmm...
Pernille Vir prudens contra ventum non mingit, sed erare humanum est - Klog mand pisser ikke mod vinden, men det er menneskeligt at fejle Lækker, velholdt dressursadel sælges - se under annoncer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja Kessler.. |
BNielsen ♣shiva♣ |
21-12-2008 21:01 |
|
der kan jeg kun give Jer ret - han gør at man ligefrem nyder at se boksning selvom kærsten synes at det er noget underligt noget at man pludselig vil se det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg,,, |
Xoco ♣Davina♣ |
21-12-2008 21:11 |
|
fulgte let med i kampen mellem Holyfield og Valuev. Jeg synes helt bestemt at det var den rette der vandt, selvfølgelig er der mere action(som ham den danske bokse-ekspert talte om i tv2 nyheder kl 18) på Holyfield, men Valuev vandt retteligt. (men jeg er så heller ikke inde i boksning, og sætter min lid til de professionelle boksedommere herhjemme.) Jeg var bare irriteret over at Tv2 "stjal" 50% af min første SATC julekalender fordi de ikke sluttede 23.10 som annonceret  Er der i øvrigt nogle der kan fortælle mig hvad problemet mht en kamp mellem Kessler og Larsen ville være? Larsens tidligere promotor (Kesslers nuv.) udtalte i selv samme nyhedsudsendelse at "det ikke ville være et problem at få en kamp mellem dem hvis Mads Larsen ville risikere det". Jeg følger uendeligt lidt med i boksning - så jeg har ikke fattet hvad han mener Mads' risiko er 
Xoco stud.theol
Nu med Davina i udlån Davina you'll be in my heart - Always.
Undervisning Spr./dr.(evt ridning) tilbydes til rimelig pris Skriv PB eller præs for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Good guy vs. Bad guy |
Hexio |
21-12-2008 21:47 |
|
Jamen, for mig at se, så har Kessler ingen grund til at bokse en kamp mog Mads Larsen, når Mads ingen bælter eller titler har. Hvis Mads nu kunne komme til at møde ham Bute, vandt over ham, og derved fik et VM-bælte, så havde Kessler pludselig noget at vinde. Uden, ville han jo bare forære Mads chancen for at snuppe hans bælte, uden selv at have muligheden for at vinde andet en æren. (Ja, og så de enorme beløb, de får for at gå i ringen, selvfølgelig)
Pernille Vir prudens contra ventum non mingit, sed erare humanum est - Klog mand pisser ikke mod vinden, men det er menneskeligt at fejle Lækker, velholdt dressursadel sælges - se under annoncer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sangen??? |
|
|
Jeg vil også gerne vide hvad den der fede var for en......
Venligst Annelise, som bare elsker sin dejlige shire basse. Søger en skøn børnevenlig låne pony, gerne med forkøbsret. den skal være ca 130 i stg, alt andet er ligegyldigt den skal bare være flink.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fede?? |
|
|
Som i FEDE SANG!!! jezzzzz Annelise!!!!
Venligst Annelise, som bare elsker sin dejlige shire basse. Søger en skøn børnevenlig låne pony, gerne med forkøbsret. den skal være ca 130 i stg, alt andet er ligegyldigt den skal bare være flink.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de hedder |
|
|
RAIMON, og er slet ikke dårlig musik...... cdén hedder bare Raimon og sangen hedder Faith.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|