|
|
| puha det blæser |
|
|
jo som jeg ved ikke hvad uden for. Jeg bor tæt på rønde/djursland og her blæser det ret kraftigt. Hvordan er vejret hos jer. ??
Mvh Mona (nu med jensebassen) Stald Dyrhøj
Intet er umuligt, for den der ikke selv skal gøre det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bor .. |
| Forfatter:  |
Carina Gøttler ♥Frederik♥ |
| Dato:  |
20-12-2008 16:25 |
|
lidt undenfor Aalborg, og her blæser godt nok også en halv pelikan.. 
Sagde Carina Gøttler (:
- som snart skal være mor til den skønneste lille dreng<3 Termin d. 17/2-09
R.I.P Pax&Carsten Junior
4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja føj da |
Ronjaven |
20-12-2008 16:25 |
|
det blæser jo som halv pelikan man. her i Hobro.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blæseri |
pjemm |
20-12-2008 16:27 |
|
Jo, der var godt skub på hoveddøren, da jeg lige før var ude i haven og hente en dusk gran. Tror hestene kommer ind lidt tidligere med wrap. Ikke fordi de dør af blæsevejr eller har noget imod det, men jeg synes de ser så trætte ud i øjnene efter en lang blæsedag. Vi andre bliver jo også kulrede af det.
Og det er alligevel tæt på mørkt og folden nedbidt. Jeg skulle muligvis have tømt mine trillebøre efter udmugningen, da de indeholder spåner! 
:Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blæsevejr |
|
|
Ja, jeg bliver også indenfor i dag. Her i Give blæser det også helt vildt. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt uden for Holbæk |
|
|
på Vestsjælland blæser det sørme også godt og grundigt, men nu ligger gården også højt.
Mvh. Juliette
Nu med verdens største guldklump i maven, som melder sin ankomst til sommer  Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever og Shaklan Ibn Saskatoon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Midtjylland..... |
|
|
Nærmere bestemt mellem Hammel og Bjerringbro der blæser det også  Meget mod min vilje har jeg taget de tre drenge ind, fordi de var ved at dø over, at naboens pap-affald kom først trimlende over marken, og herefter ind på folden, for så at passerer folden og fortsætte mod Hadsten og djurs  Især den store voksne Medoc på 13 år kunne slet ikke finde ro, og blev ved med at futte rundt og hunse med de to små, og han virkede simpelthen stresset. Så nu står de inde og gumler hø i fred og ro. Og ja det er meget i mod mine principper, udfra at mine heste plejer at være ude fra 6-22 - men de plejer ikke lige frem at være stressede at se på når de er ude, så for denne ene gangs skyld.... MVh charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blæst... |
|
|
Ja her ved Glumsø er der godt nok kraftige vindstød. Jeg kommer til at tænke på "the julekalender" Det var en mørk og stormfuld aften...... 
Annette Hubertus sadel og trenser, bl.a. Stubben, sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ja puha, her ude på landet i Slagelse blæser det også meget! Jeg sku ha været ude at gå en lang tur i skoven med hunden efter arbejde, meeen det droppede vi altså, synes ikke det er så rart at gå i en skov når det blæser sådan! Øv!  Men så gik vi bare en mindre tur langs vejene.. Anette K - Haha lige præcis det samme har jeg gået og tænkt hele dagen 
Jeg støtter nyt-hesteliv! Adopter en hest på http://www.nyt-hesteliv.dk og du er med til at give heste og ponyer et godt og trygt otium 
Glædelig jul og godt nytår til alle ænderne herinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
comtess |
20-12-2008 18:01 |
|
det blæser også meget kraftigt her ved skørping,... og vindstødende er meget hårde, gad vide om rold skov kan holde til det igen.... men vi ser på det imorgen når der er blevet lyst.. mine heste var også ude idag, de gloede på mig og stod bare og ventede på at komme ind igen, men de har nu godt af den friske vind,,,.. heidi
Pas på dig selv, der er ikke andre der gør det for dig..............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lolland |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
20-12-2008 18:02 |
|
Hernede i Sakskøbing på lolland blæser det osse temmelig meget...
Hestene kan jo gå ud og ind af stalden hele dagen som det passer dem, og de har stået inde det meste af dagen... Nu er de så lukket ind for natten og spiser deres wrap og virker godt tilfredse med det 
Jeg ville ha redet en lille tur på Savoux tidligere, men droppede det, for gad simpelthen ik når det stormer som det gør...
R.I.P Mispige. 14 april 2005- 17 august 2008
If you don't know me, don't judge me
Heidi
Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridehallen |
|
|
Ja jeg har været på arbejde hele dagen i rideudstyrsbutikken - og havde glædet mig til en tur i ridehallen - men ikke på vilkår om jeg skulle ud og køre med trailer i det vejr. Området her er Randers - og det rusker gevaldigt i det. så jeg hopper med på vognen............. det var en møøøøøøøørkk og MEGET stoooormfuld aften 
Venlig hilsen Heidi Jeg kan forstå dit indlæg forkert - og så beklager jeg, men min svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg. Ha' en rigtig god dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her i nordsjælland |
|
|
nærme skævinge blæser det som en orkan, har lige været ude og cykele i det. og skal i byen sener..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blæsevejr |
|
|
Her i Odense blæser det helt vildt - jeg var ved at blæse omkuld da jeg skulle have hestene ind og de var også godt oppe at køre. Vinden tuder og suser rundt om huset...det er både lidt uhyggeligt og hyggeligt med sådan et blæsevejr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blæsevejr og røde kinder |
|
|
Her på midtsjælland blæser det også helt vildt - jeg har redet en tur tidligere på min egen hest... Og fodret naboens heste, samt mine egne kaniner... Mine kinder bluser rødt og jeg tror snart at jeg vil krybe ned i sofaen sammen med hunden 
;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur og Ludvig ) Vi søger brugte byggematerialer til vores stald-projekt - har du noget du vil sælge?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her uden |
|
|
for Slagelse er blæsten taget godt til. I eftermiddag syntes jeg ikke det var slemt, men skal da love for at det blæser meget her nu.
Team Rønnebjerggård......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tårs er meget stormfuld |
|
|
Her blæser det også helt vildt. Havemøblerne, der mystisk nok ikke er gået i vinterhi af sig selv lå spredt over hele haven. Mystisk plastik, der ikke stammer fra os. Lå i haven osv. Og nogle temmelig hysteriske heste, der syntes, at alt var farligt selvom de er blevet trukket ind samme vej 1000000 gange. Men nu står de også og gumler hø og syntes det er meget sjovere, at være inde end ude.
Mange hilsner Susanne
DSP hoppe. Dressur, 2ér udlånes, udlånes i Nordjylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja selv ogsåi Århus har det blæst som en sindssyg hele dagen, var faktisk ved at blæse væk idag da jeg tidligere skulle ind til byen for at hente min nu repareret sadel(skulle li´har syet nogen nye støttere i ) og selvom jeg kun havde 2 m. hen til bilen, var jeg da li´ved at ryge på Rø'''!!! He He 
Vh Pernille
Søger PaSSer til 2 1/2 års oldenborger vallak i Viby j, Århus. Kig på markedspladsen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den lille ø er ved at blæse væk |
|
|
Her på lille Møn rusker det dælme også godt (bor også ud til vandet). Hestene kom allerede ind kl. 19 - det var de bestemt ikke kede af, de nærmest løb ind i deres bokse. Ude under halvtaget er min hestevogn (der er indpakket/var indpakket i pressenning) ved at blæse af h..... til. HADER blæsevejr. Det må stå ned i stænger og alt muligt andet - BARE det ikke regner 
-Hestehold er ikke en "hobby" Det er en livsstil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|