Vores knægt blev påkørt, inde midt i Limfjordestunnelen, af en som kom bagfra, og knægten blev skubbet op i hende foran...
Der var ikke kasko på knægtens bil, så vi skulle selv gå til skadevolders forsikrings selskab...
Jeg ringede dertil (Tryg), for at få papirer, men sådan gjorde man ikke, det var i gamle dage
det ordnes pr tlf. Så jeg opgav sted, hvem som var skadevolder (nummerplade og navn), hvem knægten kørte op i, samt at hende som knægten kørte op i ikke havde skader på hendes bil, det var checket, trods knægtens skader foran.
Forsikringen ville lige kontakte skadevolder og vende tilbage...
Der gik omkring en uge, så kom der besked om at de ville have en eller anden tåbelig oplysning. Jeg ringede med den, og sagde samtidig, at skadevolder nu pludselig mente, at knægten først havde påkørt hende foran, derefter bremset hårdt, og det var derfor skadevolder kørt ind i knægten, derved forsøgte skadevolder at fralægge sig skylden.
Jeg sagde ligeledes at det var direkte løgn, og at de bare kunne ringe til hende foran, for hun vidste at hun ikke var påkørt 2 gange....
Der gik en uge, så blev vi kontaktet, at knægten bare kunne køre på værksted, så ville hans bil blive lavet, det kostede i øvrigt 18.000 kr.
Vi fik super flot behandling af Tryg, trods det rent faktisk var dem som skulle betale, der var jo ikke kasko på knægtens bil, så til/om dem kunne vi kun sige 
Håber ikke nogen af jer har varig skader med nakken, husk at være meget opmærksom på det med datteren, måske det virker anderledes når man er barn - jeg ved det ikke...
Kan godt forstå du blev forskrækket, men det er jo den risiko som kommer, når vi bevæger os ud i trafikken....