Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvorfor så du dig ikke for?
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 07:46

Ja det var ca. sådan, jeg tænkte i går kl. 13.10, da en idiot banker op i min bil, mens jeg holder stille, han banker op i mig, bilen flytter sig ca 1 m. penge..

Datteren skriger, at hun har ondt i hovedet, så hun er selvfølgelig min første tanke, så mig over til hende.. Heldigvis kommer der en rar falckmand forbi, som hjælper med at få udstedt diverse oplysninger..

Sarah Amalie falder heldigvis til ro, og vi triller på skadestuen.. Vi er begge uskadte, jeg har fået et hold i nakken, mens Sarah Amalie er sluppet med forskrækkelsen.. Bilen tja hvis den bliver til bil igen, kommer det til at koste ca. 60.000 kr..

Her til morgen vågner jeg op, og er så arrig på denne unge mand, som havde for travlt til at se, hvad der foregik i trafikken, og arrig på mig selv over, at jeg ikke tænkte klart og fik politiet på.

Hvorfor så du dig ikke for, hvorfor skulle det lige være os, du kørte ind i?

Havde bare brug for at få oplevelsen luftet.. Hører gerne erfaringer med efterspillet i sådan en situation.

Hilsen Nanna

Så få dog for h*lvede de reflekser på

R.I.P

Sejr 040107

Brian 191007

Emira 080708

0
0
Svar på denne tråd

1 med penge?
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 09:04

Jeg forstår ikke den sætning: bilen flytter sig 1 med penge?

Jeg tror desværre ikke at du havde kunne lokke politet ud når der ikke var sket personskade, de er nødt til at prioterer andre ting højere. Godt ingen af Jer kom til skade!

Det er Jeres forsikringsselskaber der skal udrede tingene.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

0
0
Svar på denne tråd

politiet
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 09:06

Du har forhåbentlig fået hans oplysninger, så hans forsikring kommer til at betale? Godt I kom på skadestuen så uheldet er registreret, bare i tilfælde af den nakke kommer til at drille.

Det er et kæmpe chok når den slags sker, så det er helt naturligt at være påvirket bagefter.

Vi blev også påkørt bagfra tidligere på året, skaden på bilen anmeldte vi selv hos vores forsikringsselskab med oplysninger om modpartens kørekortnummer, nummerplade, firma osv. og så kørte de resten af sagen. Man skal oplyse hvor man vil have bilen repareret osv. og skal hverken lægge ud eller noget. De laver et overslag som forsikringen godkender og selv henter hjem fra modpartens selskab.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

1 m. penge
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 09:08

1 meters penge - er jo bare cirka en meter. Ganske godt og fjollet udtryk. ;)

Men puha en træls situation. Godt I ikke kom mere til skade. Og ja, forsikringsselskabet ind over...

0
0
Svar på denne tråd

Pia R....
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 09:10

... det er jysk :)

1 m penge = 1 meters penge = sådan cirka 1 meter :)

Nanna, det var godt at der ikke skete mere med jer - men hold nu øje med din nakke, ikke?

Så ses vi måske ikke på Birken i eftermiddag?

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Vores....
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 10:54

Vores knægt blev påkørt, inde midt i Limfjordestunnelen, af en som kom bagfra, og knægten blev skubbet op i hende foran...

Der var ikke kasko på knægtens bil, så vi skulle selv gå til skadevolders forsikrings selskab...

Jeg ringede dertil (Tryg), for at få papirer, men sådan gjorde man ikke, det var i gamle dage det ordnes pr tlf. Så jeg opgav sted, hvem som var skadevolder (nummerplade og navn), hvem knægten kørte op i, samt at hende som knægten kørte op i ikke havde skader på hendes bil, det var checket, trods knægtens skader foran.

Forsikringen ville lige kontakte skadevolder og vende tilbage...

Der gik omkring en uge, så kom der besked om at de ville have en eller anden tåbelig oplysning. Jeg ringede med den, og sagde samtidig, at skadevolder nu pludselig mente, at knægten først havde påkørt hende foran, derefter bremset hårdt, og det var derfor skadevolder kørt ind i knægten, derved forsøgte skadevolder at fralægge sig skylden.

Jeg sagde ligeledes at det var direkte løgn, og at de bare kunne ringe til hende foran, for hun vidste at hun ikke var påkørt 2 gange....

Der gik en uge, så blev vi kontaktet, at knægten bare kunne køre på værksted, så ville hans bil blive lavet, det kostede i øvrigt 18.000 kr.

Vi fik super flot behandling af Tryg, trods det rent faktisk var dem som skulle betale, der var jo ikke kasko på knægtens bil, så til/om dem kunne vi kun sige

Håber ikke nogen af jer har varig skader med nakken, husk at være meget opmærksom på det med datteren, måske det virker anderledes når man er barn - jeg ved det ikke...

Kan godt forstå du blev forskrækket, men det er jo den risiko som kommer, når vi bevæger os ud i trafikken....

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

bzz bzz
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 11:00

Der er virkelig mange, der ikke kigger sig for i trafikken Godt der ikke skete mere med jer

Jeg var også udsat for en cykelist, der bestemt ikke kiggede sig for i sidste uge!

Jeg holdte for rødt lys bag nogle andre biler, hvor jeg naturligvis har lukket af for cykelisterne, da jeg selv skal dreje til højre, når lyset skifter.

Men en kvindelig cykelist vælger at cykle direkte ind i mit sidespejl (imens jeg holder HELT stille og venter på det grønne lys). Det sagde bare DUUUUUUNK i hele bilen, og så kørte kvindemennesket ellers videre Rullede vinduet ned og spurgte hvad, hun lige havde gang i.. Men kvindemennesket kiggede bare og cyklede videre.

Ikke nok med det cyklede tumpen bare videre og ud foran nogle andre biler

Mvh.

Mia-musen
;D

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  21-12-2008 11:53

PiaR: Tja det kunne jo have været nødvendigt, hvis han stadig fastholdte, at det var dem foran mig, som var skyld i at han kørte op i mig. Men han ændrede heldigvis mening.

pjemm: ja vi udvekslede oplysninger, og vi ringede desuden til vores firsikring for at høre, hvilket værksted vi skulle bruge, så nu må vi vente og se, hvordan tingene udarter sig.

Vinhou ♥Sol og Måne♥ : Tak for uddybningen af udtrykket, må indrømme, at jeg ikke tænkte på, at det var et fjollet udtryk at bruge

Sif: Desværre ingen Birkenafslutning til mig nakken har det okay, har stadig en smule hovedpine, men ellers ingen symptomer

Vibs 1: Ja man er jo aldrig helt sikker i trafikken... Datteren har det heldigvis godt, hun har dog et stort behov for at fortælle alt og alle om det, hvilket er fint. Desuden har hun "leget" situationen i dag, men virker ikke bange eller lignende. Hun har også været med ude at køre, at det gik også fint.

Mia-musen: Hihi det er ikke kun bilister der kører med hoved under armen kan jeg høre

Tak til jer alle for jeres omsorg

Hilsen Nanna

Så få dog for h*lvede de reflekser på

R.I.P

Sejr 040107

Brian 191007

Emira 080708

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider