Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Internat hest
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 01:15

Jo altså, sagen er den at til sommer skal min mor og jeg ha hest; forstået sådan at vi deler en hest, hinandens parter om man vil!

Man skal jo tænke over så alvorlige sager i lang tid, og vi har været mange racer omkring! -Personligt ville jeg eeeelske en nordsvensker, hvor min mor er noget mere svævende, og måske ikke går så meget op i at den ska være renrace...

Og så var det jeg tænkte internat hest! -Så ku vi få et ridedyr der passer til vores krav =ingen, bortset fra det skal være en kraftig hest med et godt, stabilt temperement, skovtur og eventuelt langdistance potentiale....

Men straks dukker spørgsmålene op!

-Findes det overhovedet i dk? Jeg tænker jo på ASPCA i fjernsynet, hvor de omplacerer heste i masservis, men gør dyrenes beskyttelse og hestenes værn også det?

-Og så alle de ting der kræver personlige oplevelser fra folk: Får man hvad man "køber" (De koster vel noget?)?

Skal man forvente adfærs problemer?

Eller kan man få en stabil hest?

Hvad med helbredsproblemer, er det noget man ska forvente?

Man skal vel (naturligvis) skrive under på en masse?

Er der "noget at vælge imellem", køn, alder mm?

Og meget mere jeg ikke kan huske lige nu...

Så min bøn til jer alle: Fortæl, fortæl....

Ved du om det kan lade sig gøre? Og bedst af alt, har du selv en sådan hest? -Så vil jeg meget gerne høre en masse om den og dine oplevelser.... Måske et enkelt lille billede, selvom det er den falske tråd!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 17:21

Jeg ved ikke så meget om det med internat - ville bare høre hvad du mener med "selvom de er den falske tråd"?

Jeg bliver lige hængende og følger svarende i denne tråd :)

Håber i finder en sød hest (En hest til jeres krav, burde du næsten kunne finde til "ingen penge" mange steder i DK)..

Held og lykke :D

AP

Holstener hoppe sælges, 9 år, 164, super allround lære eller stævnehest!

Distance ridning - En sportsgren hvor alle kan være med!

S-SJ.DK

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 17:39

Nyt-Hesteliv søger mange plejefamilier.. Så låner man en af deres heste, som var det ens egen. Men man skal selvfølgelig først godkendes af dem og de kommer på uventet besøg ind i mellem for at tjekke op på hesten :) Men de har en masse dejlige heste.. Men ellers ved jeg ikke så meget til det, andet end hvad jeg har læst mig frem til. Men man skal betale et dipositum for at få hesten.

Du kan jo prøve at kigge her: http://www.nyt-hesteliv.dk

De har bla. en norsk svensk skovhest ved navn Frieda som pt søger en familie :)

Jeg støtter nyt-hesteliv! Adopter en hest på http://www.nyt-hesteliv.dk og du er med til at give heste og ponyer et godt og trygt otium :)

Glædelig jul og godt nytår til alle ænderne herinde :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider