Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg har tabt min pung..
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 00:20

..hvori alt lå.

I den lå alle mine kort, sygesikring, hævekort,studiekort - alt.

Jeg havde hævet min konto til NUL, og lagt alle kontanter i lommen. Hjem og putte dem i pungen.

Jeg går faktisk slet ikke med pung,jeg har pengene i lommerne. Pungen er mere basen for mine kontanter. -Men grundet julestress finder jeg det nemmere at betale med kontanter, derfor hævede jeg til nul.

Men den dag jeg tager min pung med mig, taber jeg den. Måske er den stjålet.

Det korte af det lange er at jeg er en klovn, og der ingen julegaver bliver i år..

Dagens råd: Sikkerheds snor i pungen, spændt fast til jakken.

N A N O U

Confide remittuntur peccata tua.

Jeg har hest for min skyld

derfor er det mine regler, mine konsekvenserer og mit ansvar,

0
0
Svar på denne tråd

Ak ak ak...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 00:36

Jeg lavede præcis det samme nummer i sidste uge! 900 kr i pungen :(

Og ved godt at det ikke ligefrem trøster, men er du klar over hvad det koster at få nye kort? Altså, det er jo bare ALLE kort... For mit vedkommende er det kørekort (500-600 kr), Visa (100) og studiekort, og alt det andet...

Det er SÅ træls.. Hvis de endelig SKAL stjæle ens pung, hvorfor kan de så i det mindste ikk lige smide resten i en postkasse eller sådan noget.. IIH!

Hilsen Sarah D

0
0
Svar på denne tråd

Åh nej..
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 00:41

Hvor er det synd :-(

Med lidt held er der en eller anden der har fundet den og indleverer den på en station. Der findes trods alt stadig gode og ærlige mennesker.

Jeg krydser fingre for at du får din pung tilbage.

Vickie

Med misserne Yrsa og Yade!

Åh hvor jeg dog FRYDER mig! :-D

Skal du have en vitaminindsprøjtning med selvtillid? Se her:

www.fotoatelier.dk

0
0
Svar på denne tråd

Indlevere
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 01:03

Der er også nogen der er så venlige at levere både pung og kort tilbage, men har beholdt kontanterne.

Min var i England for nogle år siden og fik sin pung stjålet fra sin jakkelomme, lidt senere blev der ringet fra den danske ambassade at de havde fundet pung og kort i en stor kuvert Kontanterne var selvfølgelig væk!

Nath, Sisse og Fønix

Der findes lige så mange holdninger som mennesker ;-D

Mangler du en at ride tur med og bor du i nærheden af postnummer 8541 - så skriv:D

0
0
Svar på denne tråd

Være heldig
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 05:21

Man kan være heldig. For 10-12 år siden, var der én der jokkede ind på min mands arbejde, og tømte alle skabene i omklædningsrummet for punge. De ringede til politiet, og fik at vide at den bil de havde set på parkeringspladsen var stjålet og på tur rundt i DK.

Men en uges tid senere fik vi brev fra Politstationen i Frederikssund at hans pung med alle kort var fundet i en affaldssæk på en lokal rasteplads. Jeg kan huske vi havde fuldmagt med fra én af hans kollegeer. Så til en kvik renovationsarbejder.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

TIL SALG

Ædelt DV-hoppeføl af dressurafstamning

Ædelt DV-hingsteføl - et muligt militaryemne

Welsh Mountainhoppeplag eller -hoppeføl

0
0
Svar på denne tråd

Det er næsten som at midste sin
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 06:11

identitet at få stjålet / forlagt sin pung.

Håber du er så heldig at få den igen - det er jo rigtig dyrt at få genskabt alle kortene på egenbetaling.

Håber dem du er på gave med, giver dig penge i stedet for gaver, også selvom de ikke selv får en gave.

Mvh Gitte - mor til Tera og Lian
Ejer af Jack D (pintohingst), hans søn Joker
samt smukke knabstrupper Makron
:-)
Glædelig jul til dig og dine kære

0
0
Svar på denne tråd

min genbo
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 10:35

var engang ude for at hendes pung blev stjålet. Hun sad inde på det kongelige bibliotek (mener jeg det var), sammen med en veninde. Så kom en mand hen og spurgte om vej. Imens stod hans ven på den anden side af min genbo, og tog hendes pung i tasken. Så det lykkedes dem at få deres opmærksomhed væk. De så bagefter det hele på videokameraene.

Hvad der så var mere uhyggeligt var, at de hævede penge på hendes kort - og det var næsten en uge siden hun havde brugt det sidst og hun sidst havde været i kbh. Så hvordan de havde fået fat i det, vides ikke...

Men slutteligt havde de smidt pungen + ladet 1 krone ligge i en skraldespand. Da den vist nok lå øverst blev den fundet med de andre kort mv i.

Men det er rigtigt surt med din pung, håber meget at den bliver fundet. Indtil videre har jeg ikke haft mistet min pung, men så heldig får man nok ikke lov til at være et helt liv igennem...

Mvh

Charlotte

Horses Are Like

Potato Chips

You Can't Have Just One

0
0
Svar på denne tråd

Surt surt surt
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 11:47

Ih hvor er det da bare surt for dig

Som de andre siger er det dyrt at få erstattet alle kortene igen - De gange hvor jeg selv har mistet/fået stjålet min pung har forsikringen dækket. Alt andet en kontanterne fik jeg erstatning for. Penge til ny pung, penge til nye kort, penge til nyt buskort etc.

Så jeg syntes da klart at du skal prøve at kontakte din forsikring

Venligst Anette :)

0
0
Svar på denne tråd

Min.....
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 15:37

Min søn har lige ringet og spurgt, hvad man gør, hvis man finder en pung

Men du er vel ikke så heldig det er i Aalborg, for er du det, så er den indleveret hos politiet

Hilsen Vibeke

R.I.P Freykur, 8 År

Fra Mellemhaven ønsker vi Tjalfe tillykke med det nye liv og håber, det var den rigtige beslutning vi tog.

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Puha ikke
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 16:28

rart skynd dig at få spæret dit dankort,jeg tabte i går mit klippekort med 5 klip på som skulle bruges til hjemturen fra ålborg af surt surt så måtte jeg købe en bilet og den koster da lige 72 kr surt.mvh katrine

0
0
Svar på denne tråd

uden at
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 16:40

uden at jeg selv havde opdaget det, glemte jeg min pung i en indkøbskurv i rema1000.

Dagen efter stod selve chefen og bankede på min dør. Han ville bare høre om dette ikke var min pung.

Gud hvor var jeg glad, og der var ikke taget noget !

Sofie med Spøgelset

Økologi er IKKE = dyrevelfærd!!
Konventionelt landbrug er IKKE = dyremishandling!!
0
0
Svar på denne tråd

yhjhjhjhj
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 18:29

Jeg fandt en gang en pung i metroen, og det var lidt svært at tage den, for folk kiggede meget på mig, men den lå bare der på sædet.

Så fandt jeg noget med adresse på, og ringede til min far der så fandt hans nummer på krak og ringede til ham.. Han var lige stået af på amagerbro st., og havde lige opdaget at den var væk. Jeg kørte tilbage til amagerbro st. og gav ham pungen - han blev meget meget glad for den. Jeg ved hvordan det er at miste sine ting, så for mig er det 10 gange mere værd at se hvor glad han bliver for at få den tilbage end at snuppe de par hundrede kroner der kunne ligge i den.

0
0
Svar på denne tråd

At tabe sin pung
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 19:05

Hvor lyder det dog surt :(

Jeg tabte min pung for godt et år siden nede i byen. Heldigvis var det en rar kvinde, som havde fundet den. Hun ringede til min mors telefon (Ja, hendes nummer lå i min pung) med det samme, hun fandt den. Så mange tak til kvinden og tak for at der stadig findes ærlige mennesker :)

Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider