Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mæææænd
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 00:29

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=34667

så sidder jeg fromt og viser jan billeder af en lille miniature som jeg synes er suuper sød med vogn bagefter og en dame i vognen og så udbryder han
"hva fanden laver hun!?"........ (*OPHOLD*)..... "så gå sgu da selv, det er da hurtigere!"

0
0
Svar på denne tråd

hihi...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 04:31

han syntes vel at det var synd for ponye at den skulle slæbe den store dame, når hun nu selv har ben...

kristina.

Søger tidligere ejere til collage Ox.

rød hoppe med blis og 3 sokker, stg; 145 cm.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 21:40

ha ha ha....mænd altså...de er også så praktisk orienterede

malle

* Living is easy with your eyes closed *

www.hittekilling.dk - et liv er altid værd at redde

0
0
Svar på denne tråd

amen amen
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 21:49

hvor er det da bare typisk mænd. Víste min bedre halvdel en tinker her på nettet idag..... Ham : "hvorfor har den alt det hår på fødderne" ... øhhh jo nu skal du høre ven... jøsses !

0
0
Svar på denne tråd

sarahr
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 21:52

Hvorfor har den så det?

Har den kolde tæer??

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

0
0
Svar på denne tråd

hahahah
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 21:54

ja der kan godt falde nogle rigtig sjove kommentarer af fra mandfolket, hæhæh

min mand får også sagt nogle sjove ting i stalden nogle gange

M.V.H
Katja Gonzalez
KG*Foto
0
0
Svar på denne tråd

til piaR
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 22:07

JA JEG KUNNE SELVFØLGELIG IKKE LIGE KOMMME MED ET FORNUFTIGT SVAR. så det blev til noget ala : "det har de bare"...

0
0
Svar på denne tråd

Sarahr...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 22:41

Min kæreste sagde PRÆCIS det samme forleden

- og jeg sagde da også PRÆCIS det samme som dig:

"Øh, det har de bare"..

Det måtte han så stille sig tilfreds med..

Sagde Carina Gøttler (:

- som snart skal være mor til den skønneste lille dreng<3

Termin d. 17/2-09

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

0
0
Svar på denne tråd

Koldblod
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 09:46

Den kan jeg godt give en forklaring på: Da det er en koldblods hest og disse oprindeligt levede i meget kolde egne -er den genetisk latent for meget ben-behåring, netop for at holde kodeledene varme.

Om vinteren sætter disse heste mere ben-behåring til, ligeledes udvikler de fleste også et "fint" overskæg for, at beskytte mulen mod frost/sne -også en overlevelses stradegi fra tider, hvor føden skulle findes under sne.

MVH Søvs

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 10:18

He he he, de kære mænd

Den med hovskægget har min mand også spurgt om! På nøjagtig samme måde "hvorfor har den så meget hår på fødderne?" Og jeg gav samme svar på det, som I andre!

Men jeg syntes, min mand er fantastisk - han går til min hest, helt uden forbehold. Har ingen erfaring med hvordan heste KAN reagere på forskellige ting etc, så han har absolut ingen frygt. Har selvfølgelig fortalt ham hvordan han skal omgås heste mht. aldrig at gå bagom, voldsomme bevægelser osv. Men jeg kan tydeligt mærke, at min hest viser ham stor tillid og er tryg i hans selskab. Han kan gøre alt ved hende, og hun er ellers lidt af en bestemt dame. En dag, mens jeg var ved at ordne boks, stod hun på staldgangen, efter at have været ude på folden og rulle sig godt og grundigt, hvilket havde gjort dækkenet meget beskidt. Så har manden min åbenbart tænkt, at det skulle der da gøres noget ved! Og hvordan gør man det? Jo, man tager da en kost og fejer dækkenet, mens det sidder på hesten... Jow deeet!! Og hesten stod bare og fandt sig i det - det var så ikke lige, hvad jeg ville have anbefalet af flere årsager, og måtte forklare ham, at det nok ikke var en vildt go´ ide, men det siger lidt om mænds tankegang Og det gav et godt grin til mig, og resten af stalden.

Go´ lørdag fra Louise

"If you can´t convince 'em, confuse 'em"

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 10:36

Louise - Haha hvor fedt at han bare stod og fejede hestens dækken, tak for en sjov historie.. Mænd er bare sjove

Min kæreste er lige sådan.. Han kan også spørge om nogle vildt sjove og mærkelige ting, som man ikke lige selv tænker over, eller som man bare tager som en selvfølge!!

En dag på rideskolen viste jeg ham alle rideskolehestene og ponyerne, og da vi så kom hen til rækken med de helt små ponyer, så spurgte han om det så var føl

Hahaha.. nogle af dem var over 20 år, så nej, måtte forklare ham at de var voksne heste og aldrig blev større og at det var sådan deres racer var, ligesom med hunde, at gravhunde fx. aldrig bliver lige så stor som en labrador :D Det er sjovt at så mange mennesker egentlig tror at en pony er et føl :P

Jeg støtter nyt-hesteliv! Adopter en hest på http://www.nyt-hesteliv.dk og du er med til at give heste og ponyer et godt og trygt otium :)

Glædelig jul og godt nytår til alle ænderne herinde :D

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha, ja mæng
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 12:58

Gemalen min skulle også stå for hestene en dag dyrlægen kom og jeg ikke lige kunne være tilstede.

Jeg sagde til ham, at dyrlægen lige skulle tjekke vores hingsteplag, for havde en mistanke om, at begge sten ikke var som de skulle være...

Ej, det kunne han altså ikke få sig til at sige til dyrlægen.

Hvad mon hesten sagde til, at en fremmed mand skulle rode med dens ædlere dele :)

Ja ja, mænd og deres værdighed :)

Til sidst vil vi huske - ikke vores fjenders ord, men vores venners tavshed.
Kunsten at være klog, er kunsten at vide, hvad man skal ignorere..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider