|
|
|
|
| det er en gammel nyhed |
| Forfatter:  |
Stald Smokie |
| Dato:  |
18-12-2008 20:09 |
|
og knægten har fortrudt det siden idet han ikke kunne få et job nu politiet tager det rigtig pænt- jeg var flejnet totalt over sådan en.
Dejligt nedlagt landbrug sælges - perfekt til hestehold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da fest |
|
|
det kalder jeg en engels tålmodighed.......
udnyt dagen som et redskab. ikke en sofa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er det jo... |
|
|
....sådan i DK at politiet har færre rettigheder end resten af befolkningen, de må intet og skal bare tage imod, uanset hvad.... Og de få gange der så bliver svaret igen bliver der råbt politivold! 
Mendacem memorem esse oportere. * .oooO......... (....)...Oooo. .\..(...(....) ..\_)....)../. .........(_/.. Globus Clic Dressursadel, 17", bom 36, 2,5 år gammel MEGET velholdt med stor knæstøtte sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Synes virkelig at deres tålmodighed er uendelig... havde det været mig var jeg gået i flint... al respekt til dem... selvom der er en der skriver det er en gammel "nyhed" så havde jeg altså ikke set den før... men må indrømme at er helt paf over hvor rolig de tager det...
Hilsen Jeanette
Ejer af skøn haffe...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OMG..... |
|
|
Han er da en helt specielt slags dum!!! Jeg troede først han var på stoffer, men han er nok bare dummere end havregryn og synes selv han er utrolig smart... Jeg er meget imponeret over betjentenes tålmodighed - jeg havde hevet hovedet af ham....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn.. |
|
|
Har set videon før, men er stadig dybt imponeret over hvor roligt begge betjente tager det. Ham knægten har da ikke mange hjerneceller tilbage når han laver sådan en opførelse.. Jeg bor selv i LA lige nu hvor jeg går på college og læser administration of Justice (den amrikanske politi uddannelse). Og må nok indrømme at hvis dette var sket herover, havde han bestemt ikke fået lige så lang snor. Der var han nok inden for 2 min MAX blevet anholdt for chikane af politiet. Så for hvor stor tålmodighed det danske politi har og for deres indsats.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tænk engang... |
|
|
Tænk at man vil udstille sig selv på den måde, det må vel være idioten selv der har lagt det på nettet... Mon han håbede at folk synes han var sej?!  Mvh Signe
Med hesten Paragraff Klubmester i spring ISR 2008 (med den gamle part)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha........... |
|
|
og den slags personer har vi til at køre rundt ude i trafikken, gad vide hvad stoffer han er på, for det er skutte normalt, det håber jeg da ikke.
Med venlig hilsen Merete
Shetlænderavl Nu 2 plage og en hoppe til salg med gode papirer til fornuftige priser. Se min hjemmeside. http://www.stutteri-winther.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Politiet er de eneste |
xtiny |
19-12-2008 04:34 |
|
Der har lov til at anvende våbenmagt/vold. De er de eneste, der må bruge lovlig vold. (Udover militæret i en krigssituation). Hvis de ikke har lært at gebærde sig, så skal de ikke være der. Flot tjah. Det er en del af deres træning: Våben skal være sidste udvej!
Mvh xtiny
♣*** Kærnemælkshorn til Folket!*** ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da fast |
|
|
for en klaphat. Tænk sig at politiet skal finde sig i sådan en omgang. Og jeg synes de tager det super flot og roligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sådan en p.myre |
|
|
I D I O T ! ! ! Hvis det havde været en aften udenfor et værtshus så havde han filme fået et par lammere inden nakken havde ramt kanstenen HELT ÆRLIGT!!! Idiot fjols nar!!! Stakkels betjente der skal finde sig i hvad som helst
Hilsen fra Strit 77
-Part-rytter søges til 1´er pony i Gesten. 2 gange ugentligt. Se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffffffffffffffffffff |
|
|
Problemstillingen eller grunden til den faktisk er lavet denne video er jo netop fordi ham som står og skriger sådan til politiet prøvede at filme en video og HÅBEDE på at politiet ville gå i flint på ham og bruge vold. Så han netop ku sagsøge dem mod politi vold. Så til politiet.
Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| med risiko.. |
|
|
for at blive haglet ned, forstår jeg godt almindelige danskere der bliver mere og mere racistiske....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oh my GOD |
Frk Larsen |
20-12-2008 15:08 |
|
Han er sgu da dummere end bølgepap.... Tænk at man gider udstille sig selv på den måde?? Gad vide hvad han selv tror han får ud af det? En forside på ekstra bladet? Det tror jeg næppe. Pinligt siger jeg bare..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ej det er |
|
|
godt nok ufatteligt at nogen kan opføre sig sådan uden at være fuld eller på stoffer.... -for det er han jo ikke, så var han jo røget med... jeg siger også hatten af for de betjente der kan blive ved og ved med at tage det sådan... -selvfølgelig er det deres job, men derfor kan man nu alligevel godt værdsætte den slags mennesker... Jeg fatter heller ikke han ikke slettede den film med det samme, men forstår tilgengæld ganske udmærket at han ikke kan få arbejde, det fik han sørme heller ikke her....
Broderier laves, bla. efter dit eget billede, se billeder og priser på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|