Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fritidsjob i en SFO?
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 13:08

Undskyld, jeg er fuld af spørgsmål i dag vist.

I min søgen efter et fritidsjob, slog det mig - kan man få et fritidsjob i en SFO?

- Det ligger jo ofte udenfor ens skoletider, og jeg kunne godt tænke mig at arbejde med børn og synes også jeg er god til dem.

Er ihvertfald super populær når jeg henter særligt min lillesøster i SFO'en ;-D

Men er det noget man kan få i en SFO? Eller skal man være pædagog-uddannet og ville ha' mindst deltid, og ikke bare 10-20 timer ugentligt?

Mvh. Rollo

BORTGIVES

KÆLEDYRS MARSVIN ;; RACEDYRS MARSVIN

0
0
Svar på denne tråd

Hej Rollo..
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 13:35

Jeg har arbejdet i en SFO som medhjælper...

Jeg var der hver tirsdag fra kl 13 til det sidste barn blev hentet.

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre andre steder, da dette foregik på en lille ø hvor muligheden for uddannet personale ikke er så stor, samt at jeg i de andre dage arbejde i en børnehave som havde samme leder som SFO'en - det var dog to job som jeg fik uafhængigt af hinanden...

Men der er vel ligeså stor chance for at blive medhjælper i en SFO som i en børnehave, mon ik?

I hvert fald held og lykke med søgningen, jeg synes det var en dejlig tid, med nogle dejlige unger begge steder..

Julehilsner fra Matilde

"Man kan tage tigeren ud af junglen,

men man kan ikke tage junglen ud af tigeren..."

-Stoffer, fra 'Steen & Stoffer'

0
0
Svar på denne tråd

Det kan du da sagtens..
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 14:08

Bare søg løs!

Om ikke andet er der tit og ofte mangel på vikarer i SFO'erne - og så kunne det jo være din indgangsvinkel til en fast 10 - 20 timers stilling.

Husk at fremhæve om du er super godt til at spille fodbold eller guitar osv. *S*..

Mvh. Lotte_L

"Man får de teenagere man har fortjent!"
0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 16:22

Det hjalp lidt, vidste jo ikke om det krævede en uddannelse etc.

Så håber jeg de kan undvære at jeg hverken er musikalsk eller skidegod til fodbold, - tilgengæld er der så meget andet jeg er god til ;-D

Så vil jeg da prøve at sende nogle ansøgninger afsted, synes nemlig også det kunne være en fed mulighed for at finde ud af om det er noget man kunne ha' lyst til at arbejde med senere hen!

Mvh. Rollo

BORTGIVES

KÆLEDYRS MARSVIN ;; RACEDYRS MARSVIN

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 17:11

I stedet for at sende ansøgningerne, skal du møde op personligt. Så

er der nemlig større chance for at de husker dig og kan sætte ansigt på din ansøgning.

Det var sådan jeg fik mine tilbud fra to børnehaver og en SFO, som jeg desværre måtte takke nej til, da jeg dagen før havde fået arbejde andetsteds.

Held og lykke :)

Hestepasser søges hurtigst muligt til Laisbo Hors'es!

Se opslag på MP eller send en PB for mere info.

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

Nemlig Helena H
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 19:05

Rollo, du møder op i deres åbningstid (eller ringer først og spørger om der er et godt tidspunkt at komme på) medbringende en kort ansøgning + evt. referencer og afleverer den personligt.

Jeg gik selv bare ind og sagde "dav" i en SFO og har nu været der i 7 år *S*

(men nu skal jeg altså også have taget mig sammen til at tage den pædagoguddannelse *G*).

Mvh. Lotte_L

"Man får de teenagere man har fortjent!"
0
0
Svar på denne tråd

Det kan du sagtens
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 16:32

Det kan du sagtens - min lillebror, som er 16 år og går i 10. klasse på en privatskole arbejder 2 gange om ugen i SFO-en på stedet. Det samme gør en af hans klassekammerater.

Nu i Malaga - hvor solen skinner, naturen er fortryllende, og

hestene er fantastiske!

0
0
Svar på denne tråd

ok ja - især
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 00:37

hvis du har et eller andet, du er god til, som du kan lave med børnene. Boldspil, dans eller syning eller sådan noget :-)

Jeg er leder af en sfo for store børn, og vi har igennem de sidste 15 år altid haft mindst én person med et studenterjob hos os, fx 10, 15 eller 20 timer om ugen (y)

Det har som regel været til nogle specialopgaver, som fx rollespil, større brædtspil eller fodbold.

For tiden har vi en, der kommer et par dage om ugen, og når han ind i mellem ikke kan komme, regner vi det bare sammen og så trækker vi det fra i hans løn. Dvs. vi er ret flexible ;-)

Men det er han også og vil fx gerne komme og være med til en klubaften eller andet (y)

:-) fra NinA

God, gammeldags, almindelig dressur

rentaktet og foran lod :-D

--o--

Mine mål står ret godt beskrevet i DRF's bog

'Fordringer i dressur & bedømmelsesgrundlag' (y)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider