Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Pædagoger - musikeksamen.....
Forfatter: 
Dato:  17-12-2008 08:23

Pyyyha jeg står overfor den sidste eksamen i min uddannelse som pædagog og denne eksamen er i MUSIK.

Jeg skal finde 3 emner og derud af trække ét emne d. 23 december - skal så skrive en synops, forberede et praksisforløb med guitar mm og et mundtligt oplæg.

MEN jeg er bare slet ikke en ørn til musik - kan endnu ikke spille på et instrument (skal nok få hjælp til, at lære det hen over julen) - men jeg er også total blank for ideer til emner og kan slet ikke tænke i teori endnu...

Nogle herinde som har været til musikeksamen og som vil hjælpe med ideer og teorier omkring det??

Jeg er SÅ lost - havde ønsket naturfag, men endte ud med musik...

Skal på semi imorgen, så det hjælper nok - men er der nogle herinde der kan hjælpe og har lyst, så sig ENDELIG til .

Vores Charmetrolde

Fjordbassen Bastian, Friesertøsen Thundra

& Shetlandsponyerne Thilde & Clyed

Hestene er vores partner

Portræt af heste tegnes - tjek præs eller hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/horsespirit

0
0
Svar på denne tråd

jøsses
Forfatter: 
Dato:  17-12-2008 09:14

Øørrhm emner trommeleg? Det er der en bog der hedder og jeg har brugt den til undervisning i indskolingen. Skrevet af Søren Hedegård.

Eller musik og bevægelse (udvikler både grov og fin motorik) og så kræver det ikke det vilde instrumentkendskab.

Men du må da have en lærer og en vejleder også :s

Fortæl lige om dine styrker og modtaget vejledning, så skal jeg vende tilbage i eftermiddag.

Er lærerstuderende, men har gået på pædsem også og er udpræget musikmenneske

0
0
Svar på denne tråd

kgjhlkjhlgjhghk
Forfatter: 
Dato:  17-12-2008 09:38

Mange tak Jane!

Jeg er blank lige nu, men skal på semi imorgen hvor vi skal møde vores kære musiklærer og tale om emner, så der bliver jeg nok mere inspireret...

Trommeleg lyder ganske spændende...

Jeg vil gerne have lidt rytme med i det, da jeg ved fra hesteverdenen hvor stor betydning ridningen(rytme) har for indlæringen...

Ha ha...ja så snart jeg kan koble det til heste, så forstår jeg...

Har fundet nogle bøger jeg vil låne:

Musik og pædagogik

Når børn synger hva´så?

Barnets musikalske vej

Musikalsk læring

Barnets udvikling - en helhed...hvori kap 10 skulle omhandle børn og musikalsk udvikling.

Hvad er det nu stomp er?

Ja dumt spørgsmål, men det er faktisk ved at være 1½ år siden vi havde musik....

Vores Charmetrolde

Fjordbassen Bastian, Friesertøsen Thundra

& Shetlandsponyerne Thilde & Clyed

Hestene er vores partner

Portræt af heste tegnes - tjek præs eller hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/horsespirit

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider